225 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Uenigheder Uenigheder

Jeg vil igen og igen gerne påpege, at jeg aldrig har lagt skjul på min meninger, og har gennem livet også måtte høre meget for det.

Men en ting er sikkert, jeg behøver ikke gå til håndvasken for jeg har aldrig lagt fingre imellem, hvor mine meninger ikke passede til flertallet.

Derfor behøver jeg heller ikke forsvare hvor jeg skriver for det rager kun mig og ingen andre.

Men jeg hykler ikke med min mening om Krigen i Europa, men mange tolker selv, hvad jeg mener og ikke min mening.

Jeg er modstander af Putin men er ikke tilhænger af Ukraine, og
Er fred nok en umulighed både på deres slagmark og her.

Jeg er total kold i røven over, hvem der dør, hvis bare der kan blive fred.

Men en ting virker altid provokerende på mig, og det er, at jeg helt klart er tilhænger af Danmark i et og alt, men er ved, at brække mig i lange stænger over vores storhedsvanvid, om hvor dygtige vi er i forhold til andre.

Hvordan vi nogensinde er kommet ind i EU til dem undermålere,
men de spiller det gode spil, om demokratiet er det vigtigste ikke de enkelte mennesker og deres liv.

Og jeg var lige ude ved spejlet og sagde, højt klart og tydeligt,

Du er både dum, grim og ondsvag, med den fejl har andre også.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uenigheder
  • #4   4. jan 2023 #3 Annella

Jeg er modstander af Putin men er ikke tilhænger af Ukraine, jvf. Brok

Det er du jo ikke ene om at være, men det må 'man' ikke være her på BB, så bliver der oprettet et helt trådtema om en sådan modstander indeholdende den 'skønneste' mudderkastning af bagtalelser.
    jvf. Annella

Annlla, lad nu være med at forvrænge det skete. Igen, der er intet galt i at være uenige eller ha' en anden mening. Det har aldrig været problemet.

Problemet var alle de tråde du lagde, hvor du ensidigt fremhævede den 'forfærdelige' Zelenskij, samt at Ukraine skulle gi' efter for Putin, at Tyskland var trætte af Ukrainske flygtninge fordi de var krævende og dovne osv.

Hvorfor var der ikke en eneste tråd omkring Putin's skyld og ansvar for det hele, osv. ?

Da så denne ensidighed blev påpeget, blev du sur og blokerede istedet for at tage til genmælde og argumentere for dine grunde. Du kunne ikke tage kritikken, du kunne ikke tåle at man var uenig med dig i dine tråde.

Så lad venligst være med at fremstille dig selv som 'et fredselskende' uskyldsrent menneske.

Den opførsel som er nu her på siden, den er blevet hadsk og grim, og sådan bør ingen af os opføre os.

Vi er ikke teenagere, og bør vide bedre.

• #7   5. jan 2023 #6 Annella

Tja Ellen - det er svært, men måske kan du forklare mig, hvordan man skal udtrykke empati og medfølelse for mennesker, man slet ikke kender?jvf. Annella

Se, det er jo netop dit problem Annella.
    For at ha' empati og medfølelse med andre, så er man nødt til at sætte sig ind i deres sted, venner som ukendte, altså at forstå hvordan man selv ville føle hvis man var i samme situation.
    Det kan være svært, det medgiver jeg, fordi vi er vant til tryghed og fred.

Men du evner det så ikke, og er iskold, og har selv skrevet at du er fuldstændig ligeglad med hvad nogen af os mener om dig, eller synes om dig. For det er kun dig og dine meninger der gælder, Kritik og uenighed tolererer du ikke.

Jeg kan kun udtrykke, at det er forfærdeligt og grusomt, hvad der overgår eller sker for mange mennesker, men (med)følelser sætter jeg absolut ikke over for mig ukendte mennesker, det indrømmer jeg gerne.jvf. Annella

Godt at du i det mindste indrømmer dét!

Jeg tror ikke nogen her, eller andre for den sags skyld, kan ændrer din væremåde, til at være mere tolerant, det kan kun du selv.

Jeg tror dog ikke at du ønsker det, jeg tror du nyder ufred og intriger, så du kan få dagen til at gå.

• #9   5. jan 2023 #8

Du kan ikke tage mere fejl omkring det du siger ang. min person, og det ved du også godt.

Du opførte dig på nøjagtig samme måde i årene på Mingler. Du blokerede konstant, du var intrigant, og selvhøjtidelig.

Du er nødt til at være mere imødekommende, så vi alle her kan få en god stemning igen.

Og hvorfor du igen og igen henvender dig til mig, er mig en uløselig gåde, jvf. Annella

Det kan jeg forstå det er. En enigma! Men som jeg har nævnt før, JEG har IKKE blokeret DIG.
    Hvilket du jo så også gjorde brug af idag, ved kortvarigt at ophæve din blokade så du kunne skrive i min tråd. Hvorefter du hurtig blokerede igen.

Det har du lov til at gøre, hvis du ønsker at udtrykke dig dér.

• #11   5. jan 2023 Ellen G/ Annella.

Så er vi nået så langt.

• #12   5. jan 2023 Ja det er ikke kun Putin og Kina der vil bestemme hvad vi skal mene.

• #14   5. jan 2023 Brok #12, Annella #13

Ja det er ikke kun Putin og Kina der vil bestemme hvad vi skal mene. jvf. Brok

Lad nu være med at sammenligne de to lande med rænkesmeden, det har landene trods deres politiske ståsted dog ikke fortjent.jvf. Annella

Hold nu op I to. smiley smiley

Ingen har anfektet jeres meniger, kun jeres skrevnet handlandinger.

• #15   5. jan 2023 Chris, har du ikke læst indlæggene? Bare slå ordet fred op,

Kommentér på:
Uenigheder

Annonce