{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
193 visninger | Oprettet:

Menneskejagt på øksebande i Fælledparken {{forumTopicSubject}}

https://kobenhavnliv.dk/kobenhavn/oeksebande-haerger-i-faelledparken-nu-opfordrer-kommunen-alle-til-at-ringe-til-politiet

Fælledparken er et fantastisk smukt sted. Der er masser af sportsmuligheder, sportsbegivenheder, rig på fauna og flora.

Men nogle mennesker har åbenbart en rigtig grim indstilling til hvordan dette fantastiske sted skal bruges!

Nogle har trænet deres hunde, eller muligt selv været med til at rigtig mange ænder blev fundet uden hoved, som er foretaget sent om aftenen eller i nattens muld og mørke, og derefter fundet af almindelige hundeluftere morgen efter. (se tidligere oplæg).

Bander har overfaldet og afkrævet unge deres mobiler og kontanter.

Bander har placeret små poser med narko, som kunder kunne finde på et aftalt sted.

Nu er nogle så begyndt med økser at hugge fine flotte træer ned, igen i natten muld og mørke.

Hva' pokker er der galt med nogle mennesker?

Hvad bilder de sig ind at opføre sig på den måde?

Hvorfor? Hvorfor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• fast rengøring 1.200 kr.
  • My heater bar is low and I cannot fill water into tank to get it work 1.000 kr.
  • Water leaks under the sink 1.200 kr.
  • Opsætning af en sovesofa 750 kr.
  • Forbund lampe til strøm 500 kr.
  • Opsætning af to lamper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Menneskejagt på øksebande i Fælledparken
  • #1   21. jan 2023 Håber den/de bliver fanget.

• #2   21. jan 2023 Chris, der må da være nogle oplysninger som politiet ligger inde med,
    for det virker grotesk, at i hjertet af København ser og hører ingen noget der viser hvem der står bag.

• #3   21. jan 2023 Ja, rædselsfulde hjerteløse mennesker, dem har vi for mange af. Men jeg synes ordensmagten skulle sætte videokameraer op og spot måske med alarm, mon det ville mindske det, sætte en mobilstation op, for som det er nu, så har de jo hele parken for sig selv om natten, så det må stoppes.

Jeg kunne da godt hugge hovedet af dem, det eneste jeg mangler er en økse, FØJ nogle lede mennesker, de er værre end dyr.

• #4   21. jan 2023 Fælledparken har jeg da hørt om - der mødes folk om natten smiley

• #5   21. jan 2023 Nej Leon, jeg tror du tænker på bøssernes paradis og den hedder Ørstedsparken.

Men overvågning i mørke virker nok ikke,

men jeg nægter at tro på den slags vanvid er en hemmelighed i området,
    Banderne eller andre tror jeg ikke kan gå under radaren i lange tider, for politiet
    mangler måske folk til disse opgaver.

• #6   22. jan 2023 Jeg kan se stilletten er på banen, så har du fundet Daniel, eller er der lige så mange huller i din uvidenhed i det påstand, som din viden om arbejdsmarkedet.

profilbillede
  • #7   22. jan 2023 Den profil har du jo selv slettet. Men hvis du har fortrudt, du har slettet den daniel E, 25 år profil, så kan Administrationen hjælpe dig med at grave dig frem.

Husk din medicin.

• #8   22. jan 2023 Jeg skal ikke bruge nogen profil for, at fortælle dig mine meninger det kan jeg med den jeg har.
    Men hvis du tror medicin her virker på dit forfølgelsesvanvid så tro om.

Har jeg kuk i kysen? eller er hun bare klodset.

• #9   22. jan 2023 Hvorfor efterlyser du den så, nu her i denne tråd og så den du har oprettet om efterlysning, så jo du har sq mere kuk i kysen, det kan vi ikke være i tvivl om her. Du er en ualmindelig kedelig type, så ondt af dig har jeg slet ikke, du er en stor pestilens her, så debatten.net og dinedebatter sidder du også og kloger dig på noget, du ikke ved en skid om.

Men denne her tråd, har du også lyst til at ødelægge - men det har jeg ikke - så vil blot sige endnu engang, husk din medicin, den er vigtig for kysen.

• #10   22. jan 2023 Jetset, du kommer med beskyldninger om mig, og så gemmer du dig på grund af
    dine løgne som ikke holder vand, men du fortæller bare, hvilket sted du møder mig
    på debat, hvor jeg ikke bruger navnet Brok.

Så ja desværre ødelægger dine løgne siden for jeg holder ikke kæft og står inde for mine meninger, hvilket kunne pynte på dine flade sko, og indblanding i mine billeder,

Så vil du være fri for mine kommentarer på dine indlæg er du nok nødt til, at lave starten på en tråd.

Kommentér på:
Menneskejagt på øksebande i Fælledparken

Annonce