Menneskejagt på øksebande i Fælledparken {{forumTopicSubject}}
https://kobenhavnliv.dk/kobenhavn/oeksebande-haerger-i-faelledparken-nu-opfordrer-kommunen-alle-til-at-ringe-til-politiet
Fælledparken er et fantastisk smukt sted. Der er masser af sportsmuligheder, sportsbegivenheder, rig på fauna og flora.
Men nogle mennesker har åbenbart en rigtig grim indstilling til hvordan dette fantastiske sted skal bruges!
Nogle har trænet deres hunde, eller muligt selv været med til at rigtig mange ænder blev fundet uden hoved, som er foretaget sent om aftenen eller i nattens muld og mørke, og derefter fundet af almindelige hundeluftere morgen efter. (se tidligere oplæg).
Bander har overfaldet og afkrævet unge deres mobiler og kontanter.
Bander har placeret små poser med narko, som kunder kunne finde på et aftalt sted.
Nu er nogle så begyndt med økser at hugge fine flotte træer ned, igen i natten muld og mørke.
Hva' pokker er der galt med nogle mennesker?
Hvad bilder de sig ind at opføre sig på den måde?
Hvorfor? Hvorfor?
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 323 Svar: 2.139
for det virker grotesk, at i hjertet af København ser og hører ingen noget der viser hvem der står bag.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 444 Svar: 9.927
Jeg kunne da godt hugge hovedet af dem, det eneste jeg mangler er en økse, FØJ nogle lede mennesker, de er værre end dyr.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
apr 2019
Men overvågning i mørke virker nok ikke,
men jeg nægter at tro på den slags vanvid er en hemmelighed i området,
Banderne eller andre tror jeg ikke kan gå under radaren i lange tider, for politiet
mangler måske folk til disse opgaver.
apr 2019
Blogger
Husk din medicin.
apr 2019
Men hvis du tror medicin her virker på dit forfølgelsesvanvid så tro om.
Har jeg kuk i kysen? eller er hun bare klodset.
Blogger
Men denne her tråd, har du også lyst til at ødelægge - men det har jeg ikke - så vil blot sige endnu engang, husk din medicin, den er vigtig for kysen.
apr 2019
dine løgne som ikke holder vand, men du fortæller bare, hvilket sted du møder mig
på debat, hvor jeg ikke bruger navnet Brok.
Så ja desværre ødelægger dine løgne siden for jeg holder ikke kæft og står inde for mine meninger, hvilket kunne pynte på dine flade sko, og indblanding i mine billeder,
Så vil du være fri for mine kommentarer på dine indlæg er du nok nødt til, at lave starten på en tråd.
Menneskejagt på øksebande i Fælledparken