{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo...
  • #1   30. maj 2008 hehe nej er 23 så det er ikke det... men har nok overvejet det siden jeg var 18... har fået en makker til at tegne noget newschool til mig som jeg også gerne vil have på indersiden af bicepsen... og tribal er en stor en som går på begge skulderblade og ned i midten af ryggen. i midten står mine 3 små brødres initialer og oven over er der en drage som 'beskytter' dem....

• #3   30. maj 2008 Tribal er UFEDT
    Jeg har en kammerat der er inde at få lavet et dovendyr lige nu . HAHA smiley ville jeg sq aldrig selv få lavet

• nana s
    nana s Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 153
    #4   30. maj 2008 hvis man sys det er fedt så er det vel fint.. jeg stemmer blankt.

jeg har tattoveret min datters navn på underarmen.. det er fedt for min og noget der betyder alt..

• nana s
    nana s Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 153
    #5   30. maj 2008 jeg synes det er vigtigt at det er npget man vil kendes ved når alderen begynder at melde sig, så er man i det hele tage ikke så atraktiv mere og så kan det godt gå hen og blive mindre atraktivt at have tattoveringer på sin krop.. som ikke betyder noget.. men det jo kun en selv der kan afgøre det..

• #6   30. maj 2008 ja er helt enig... ville heller ikke lave en tribal fx hvis der ikke var noget af betydning som mine brødres initialer...

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #7   30. maj 2008 Søren S - vås, tribals er stik modsat af den påstand du lukker ud. Det er stamme tatoveringer som har spirituel betydning. Sådan opstod de i hvert tilfælde

• #8   30. maj 2008 en ren tribal er ufedt.. skal være motiver inde i selve tribal´en

• #9   30. maj 2008 Det kommer an på hvad det er man har.. min jeg har er et mønster, men den betyder alt for mig, da jeg fik de i forbindelse med en kæreste...

Og en tatto behøver ik være ufed fordi alle andre har det, , man skal jo ik få en fordi andre skal synes et eller andet om en , men fordi man selv har lyst, ..

Kunne da ikke være mere ligeglad med om folk synes mine tusser er ufede så længe jeg selv synes om dem.. :O)

God weekend

Ps synes da osse piercinger er fede selv om mange i dag har dem, elsker mine!!! :O)

Kommentér på:
Tattoo...

Annonce