965 visninger
|
Oprettet:
Her er starten til nyt forumemne. {{forumTopicSubject}}
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZØÆÅ:
Så kan man som Leon bare sætte dem sammen som det passer ham, uden ansvar for rigtigheden i indlægget.
Sørgeligt, at man ikke vil stå til ansvar for sine indlæg.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 50 Emner: 138 Svar: 2.222
apr 2019
Følger: 3 Følgere: 27 Emner: 310 Svar: 2.099
Jeg vil ikke kaldes Putin tilhænger når man uden besvær kan se der er skrevet det modsatte.
Urigtige påstande er noget uærligt lort.
mar 2023
Følger: 5 Følgere: 7 Emner: 31 Svar: 315
NEJ Brok det er godt en ny tråd men med et kendt forumemne - nemlig hetzt og forfølgelse af et medlem, det er kun navnene på de/den forfulgte, der skifter fra hetztråd til hetztråd.
Jeg vil ikke kaldes Putin tilhænger når man uden besvær kan se der er skrevet det modsatte.
Det er nu dog et stykke tid siden, at, du, jeg og to andre er blevet beskyldt for at være Putin tilhænger, fordi vi alle 4 stadigvæk er Selenskij kritiske.
Og til din påstand om Leon, så har jeg nu aldrig oplevet, at han kommer med urigtige påstande i sine indlæg.
Hvad mener du Brok, ville det ikke pynte på forummet, hvis du bare slettede denne tråd?
apr 2019
s¨jeg ser ingen grund til, at frede ham, når han ikke hverken kan eller vil opføre sig ordentlig. Jeg gider ham ikke 5 og 7 er ikke lige.
mar 2023
Jeg kan da sige sige som min søster sagde til mig: "Hun må være et det ynk, hvis det er den eneste interesse, hun har om dagen".
mar 2023
Cody
Udfra mit kendskab til debattørerne herinde er Leon den mest godmodige af alle og jeg gider sku ikke mere personfnidder så jeg deltager ikke i mere hetz !
Det kan nok ikke stoppes og vil fortsætte i een uendelighed:
https://www.baboom.dk/forum/off-topic/622068-saadan_skabes_en_konspirationsteori
https://www.baboom.dk/forum/politik/622074-____og_vi_bringer_en_rettelse_
Hvis det ikke er hetz, ved jeg ikke, hvad man skal kalde det?
mar 2023
Det var sandelig hurtigt rettelsen forsvandt, det må være bittert for "sygeplejersken, journalisten, historikeren" at grave en grav til andre og selv falde i.
Tjaaa chikane er vel altid kun en kort fornøjelse med et øjebliks tilfredshed for den, der chikanerer andre.
mar 2023
Ak ja Admin på bb er nogle gange sikkert hurtige på aftrækkeren.
apr 2019
Og lige nu mener jeg, at det har været meget pænt, men desværre flyver det totalt hen over hovedet, og det er jo et problem, at fatteevnen ikke er tilstede.
Her er starten til nyt forumemne.