199 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ophæv blokeringer på prøve Ophæv blokeringer på prøve

Kunne det ikke lade sig gøre, at ALLE prøvede en rum tid at ophæve samtlige blokeringer ?
Går noget så for hadsk til, må andre træde til og neddæmpe retorikken.

Det kan da ikke passe, at vi på dette forum ikke kan få tingene til at glide nogenlunde - når vi er jo så få.

Fortsætter det som det kører nu, tvivler jeg på, at "nye" ikke løber skrigende bort, når de læser det skrevne kævleri.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ophæv blokeringer på prøve
  • #1   25. mar 2023 Helt enig Å.R. men der er åbenbart noget gammelt nag der blokerer for sund fornuft 😟

• #2   26. mar 2023 Glem det, og det er ikke alt der er gammelt, og nej jeg ophæver ikke blokeringen, men selvfølgelig, hvis den løgn jeg har været udsat for blev indrømmet så intet problem.

Men der kommer altid et par pip fra folk der ellers ikke skriver noget, men straks er der nogen der kommer når balladen er der.

• #3   26. mar 2023 Ja der kan du se hvad jeg mener Å.R. smiley

• #4   26. mar 2023 Å.R.

Kunne det ikke lade sig gøre, at ALLE prøvede en rum tid at ophæve samtlige blokeringer ?

Et fornuftigt forslag du kommer med, men mit svar er NEJ, jeg ophæver ikke de blokeringer, jeg har foretaget.

• #5   26. mar 2023 Hvis vi alle blokerede dem vi var uenige med døde dette forum omgående og jeg forstår ikke hvorfor man ikke i stedet lader moderator om at blokere - er det virkelig så svært at ignorere indlæg man ikke bryder sig om 😲

• #7   26. mar 2023 Nu er der vist flere der har været i “fryseren” og det er vel som følge af moderation 😀

• #9   26. mar 2023 Ak ja jeg aner mørke skyer i horisonten 😕

Kommentér på:
Ophæv blokeringer på prøve

Annonce