279 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Politianmeldelse Politianmeldelse

Ja det beviser jo igen og igen at nogen ikke fatter en dyt.

Og jeg kan jo godt gentage ordene som anmeldelse skal bruge,
jeg har hørt at, politiet har slået sig på lårene af grin.

Nej fakta er, at nogen ikke vil stå ved hvad de skriver, jeg kan sagtens
for løgne og rygter har der været masser af her.

Men rygter er ikke nem, at fjerne heller ikke Om Putin elskere.
men at stå til ansvar for det uha uha, og når det så bliver grimt så tuder man som det skvat man er.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politianmeldelse
  • #2   26. mar 2023 Jeg elsker også dig på samme måde som hermorider, og vorter.

Jeg har aldrig lagt skjul på mine meninger og gemmer mig ikke som sladerhank eller
    naiv ubehagelig selvretfærdig nar.

Som jeg har skrevet før det problem der er kunne klovnen havde løst ved et snuptag.

• #4   26. mar 2023 Ja min lille ven, du har sikker mange venner på siden, men det behøver jeg ikke, for jeg kan sagtens stå på mål for hvad jeg siger og gør, og jeg har en buskrudder til en kratlusker.

Og jeg bliver ikke varm af andet end solen og slet ikke navn og adresse til politiet,
    det kunne jeg da sende til dem, hvis jeg blev bedt om det.

Men nej nej hellere løgn på løgn uden ansvar for rigtigheden.
    Og se kratlusker, jeg behøver ikke engang skrive en doktorafhandling af mine fortrædeligheder den kender min ven

• #6   26. mar 2023 Ja da, jeg er jo kommet i Thailand i mange år,så jo jo, men det var direkte ikke, noget folk have hørt som er det der var oplægget her.

Bare se på hvordan folk på gulvet svinen til, hvis de arbejder i jobcentret eller er sagsbehandler på kommunen, så alle de fine fornemmelser kan i stoppe skråt op.

Jeg er ikke som de andre færdig, og holder ikke kæft.

• #8   26. mar 2023 Husk nu lige på begyndelsen til rygtet,

Det er det samme som hvis jeg skriver, jeg har hørt rygter om Pædo.
    Det er jo kun rygter og der er du nok mere erfaren end mig.

Så det jeg blev sur over var ikke rygter om mig, men direkte påstand om hvad jeg var og er, hvilket jeg gerne ville have mig frsbedt.

• #10   26. mar 2023 Nu har jeg skam lært, hvad der er forskel på, at skrive

jeg har hørt og så skrive du er pædo.

Det er stadig ikke pænt, men når venskab skal holdes må man tage imod på samme måde som man giver.

• #12   26. mar 2023 Ja men det her på siden kunne være klaret uden problem, men
    nej der skulle ikke rettes op, og jeg er min egen.
    Og ingen skal tro de kan true mig med politi m.m.

Og min lilletå er blevet hel sort så mange gange den er trådt på, så empati med folk der nærmest vil jokke på hele foden den har jeg ikke, og jeg bærer nag.

• #14   26. mar 2023 Manden ligger som han har redt, og endnu har der ikke været hul igennem til hans fornuft,
    så skal det fortsætte så er jeg total græsk katolsk. Hvor de siger lad de små børn komme til mig dem må i ikke hindre.

Så lad nu bare den politisag køre, jeg får jo nok aldrig besked om, hvorfor politiet
    ikke ville rette ind,

• #16   26. mar 2023 Helt ærligt hvis man sætter røven i klaskehøjde så skal man ikke pive som en stukken gris.

Jeg har også hørt rygter om folk der er Putin tilhængere selv om det ikke er tilfældet, så mon en anmeldelse til Politiet ville mane de rygter i graven.

Nej nej, men jeg er nok blevet mere hårdhudet med årene, men lalla glade indlæg kan godt være løgn.

Men nu er det jo ikke fogedretten så jeg går nok fri for tiltale.
    Og den slags trusler preller af som vand på en gås.

• #18   26. mar 2023 På samme måde som alle andre der som mand har været i Thailand, og
    konen var også købt og meget ung m.m. så det var som alt andet sladder og misundelse, lev med det,

Så kæmpe mod dumhed er umulig, og det ser jeg her i fuld flor.

• #19   26. mar 2023 Jeg har alvorlig overvejet, at stoppe her, men nej den glæde skal de ikke have.

Og jeg skriver som jeg tænker

og ingen skal tro jeg har opgivet min ret til ikke at blive kaldt Putin elsker.

Brandbilen bliver vel det næste jeg trues med.

• #20   26. mar 2023 Hold nu op, det fyger med beskyldninger - du har sagt (skrevet) det og så går det ligedan den anden vej.
    Blokeringer af snart den ene, og så den anden vej.

At I gider - det er liver sgu da for kort til.
    Læg dog for pokker låg på, og kom videre, om ikke andet så for at BB er til at holde ud at være på.
    Kan I virkelig ikke selv se så langt ?

• #23   27. mar 2023 smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

Kommentér på:
Politianmeldelse

Annonce