680 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 42 Svar

Tak for kampen Tak for kampen

så længe den har varet, nu er den forbi fra min side, i andre kan skændes og fornærme hinanden, som i synes bedst om, det bliver fremover uden mig, jeg har oprettet mit sidste trådtema, så det bliver nok kedeligt for Weena og Cody, i må finde en anden i dagligt kan genere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak for kampen
  • #2   3. apr 2023 Sørgeligt at man vælger at gå, men endnu mere sørgeligt at man lige trækker offerkortet inden man lukker døren smiley

• #5   3. apr 2023 Cody uanset stridigheder så er fakta vel, at siden bliver mindre og mindre , hvis ikke der findes andet end Ukraine og krig at være enige om.

• #6   3. apr 2023 #1
    jojo

Er du virkelig så dum, eller lader du bare som om en vis dumhed lyser gennem din kommentar, jeg tenderer mest til dumhed eller selvherlighed at du ikkek fatter, at Sprewwal(et) ikke har de tmindste at gøre med Berlin.

• #7   3. apr 2023 #2
    Cody

Som altid påstår du noget, jeg ikke har skrevet, forsøg med et oversættelsesprogram.

• #8   3. apr 2023 #3
    Alis

Det er alt for meget forlangt af en zampano, der selv tror at have fået visdom ind med en guldske.

• #9   3. apr 2023 #4
    Kitty

Til dit spørgsmål er mit svar nej, det skrev jeg heller ikke, jeg vil da følge med i underholdningen af som du rigtig skriver: vrøvl og ævl og kævl det er da altid visse high lights på en våd, grå og trist regnvejrsdag.

• #11   3. apr 2023 Annella tak for kampene uanset hvad har det været en fornøjelse smiley

• #12   3. apr 2023 #11
    Tak Leon - jeg er her skam stadigvæk, jeg opretter bare ikke flere trådtemaer.

• #13   3. apr 2023 Annella ok så vil jeg håbe at vi vil ku inspirere dig med gode debathistorier du kan lægge ud i det tyske debatforum - du ved man ved jo aldrig smiley

• #15   3. apr 2023 Alis C. #3

Med den udtalelse har du lige høstet fordelen fra en der aldrig anmelder eller blokerer smiley

• #16   3. apr 2023 #13

Tak Leon - men vi har heldigvis ikke problemer og jeg mindes heller ikke, at vi nogensinde har haft det med hinanden på tysksprogede fora, typer som Cris, Cody og Weena får jo godt nok lov til at komme til orde, men ville være ude og bannet, inden de havde skrevet sidste bogstav.

• #17   3. apr 2023 #14
    Kitty

Som jeg skrev i oplægget : jeg har oprettet mit sidste trådtema, og dermed mener jeg denne tråd.

Og som jeg kan se, er der jo kun Leon, der igen holder liv i BB med et tema med et billede af sit smukke barnebarn.

Joo der skal som nok 'komme gang i debatterne', når de aktive chikaneres så meget, at de går over til at blive passive.

• #19   3. apr 2023 Danmark er et dejligt land - nogen som kender dette område, tror der er plads til flere der.
    Området passer fint til denne tråd !!!

profilbillede
  • #20   3. apr 2023 #18
    jojo

Jeg ved ikke, hvor fatsvag du er - jeg har skrevet, at denne tråd bliver mit sidste trådtema, jeg har ikke skrevet noget om, at jeg melder mig ud igen.

I andre kan skændes, nedgøre, chikanere og fornærme hinanden, som i lyster men uden min deltagelse.

Der er noget at forvente fra min side andet end jeg stadigvæk vil kommentere de temaer, der fanger min interesser, som f.eks. Leons tema
    Lørdag var en stor dag. Et link til temaet kan forøvrigt skaffes smiley

• #22   3. apr 2023 #19
    Å.R.

Nu er det vist mig, der er fatsvag, jeg ser ingen forbindelse med en del af et landkort og et trådtema, da temaet ikke er Jylland. Men bortset fra det, jeg kender området og har tit været på ferie ikke kun Løkken men videre både nord- som sydpå.

• #23   3. apr 2023 #19
    Å.R.

Du skal dog alligevel have tak for kortet, for det minder mig, om de år vi i fordums tider holdt ferie i Løkken, hvor der dengang var en lille købmandsforretning, hvor vi handlede, jeg havde engang fortalt købmanden (jeg mener han hed Ib, men jeg kan ikke huske det), at mine livretter var alt, der var lavet af hønsekød.

Fremover hvert år vi kom, og handlede første gang hos købmanden, kunne jeg vente på næste gang, vi kom for at handle, at han havde lavet en eller anden hønseret til mig, som jeg bare skulle tage med hen i sommerhuset, og det gjorde han hvert år i de år, vi kom til Løkken.

• #25   3. apr 2023 Å.R. det er smukt i Jylland og jeg var engang på Kettrup Gård (et ungdomshjem) og senere ganske kort på kollektiv på Guldbæk frugtgård (der var det tæt på at jeg blev) en anden god historie - men mellem Løkken og Blokhus er der den meget brede sandstrand hvor der køre biler og der var naturskønt da jeg i sin tid var der oppe - men det er også ved at være en menneske alder siden - men gode minder og livslange venskaber der stadigt består smiley

• #26   3. apr 2023 #24
    Alis

Det er en skøn natur, og bugten kan ikke gøre for at nogen har døbt den så dumt.

Navnet har faktisk en sørgelig baggrund, måske er den sand:

Det forlyder sig, at når stormene rasede søgte skibene på havet ind i Jammerbugten. Beboerne langs bugten med Børglumbispen Stygge Krumpen i spidsen, sendte heste med lygter under maven ud på strandene. Når besætningen på skibene så disse lygter, troede de, at det var skibe, der lå længere inde i bugten, og at det derfor var sikkert at søge tættere ind på kysten. Når skibene gik på grund, stod de lokale beboere klar til at overfalde og plyndre søfolkene. Det medførte en jammer, som har givet det historiske navn til bugten.

• #28   3. apr 2023 Annella tak for historien smiley

• #30   3. apr 2023 #29
    jojo

Lad nu være med at overvurdere dine evner om, hvad vi andre ved, området hedder ikke Jammerbugten, derimod kun bugten, og tænk dig, den lærte vi allerede om i skolen.

Ihvertfald anser jeg mig for klogere end dig, modsat til dig VED jeg f.eks,. at Moskva er en hovedstad i Europa, og at der ikke er noget der hedder Spreewaldet, og det kendte Spreewald intet har med Berlin at gøre,

• #32   3. apr 2023 Billedet viser hele Jammerbugt kommune smiley

• #34   3. apr 2023 #33
    Ved du hvad jojo, en løgn

(for oplægget som værende Anellas sidste bidrag her på BB, som hun så ofte har truet med)

mere fra din side, og du kommer på blokeringslisten, nok er efterhånden nok.

• #36   3. apr 2023 #32
    Å.R.

OK tak - jeg vidste ikke området hedder Jammerbugten kommune.

• #38   3. apr 2023 Ja moralen varede ikke længe, men nu er det jo nok et fremmedord som er in.

Husk in er et meget brugt dansk ord på BB.

• #41   3. apr 2023 #35
    jojo

Og når du nu ikke opretter flere tråder er skaden vel til at overse

Korrekt - men jeg blive fri for dig i denne tråd.

• #42   3. apr 2023 #38
    Brok

ha,ha nemlig - efterhånden er vi sikkert snart alle 'in' dvs. de 3-4 stykker, der nu skal opretholde aktiviteten her på BB.

• #44   3. apr 2023 #39
    Kitty

Indrømmer os gerne jeg lige måtte ud i vandet for at fange hvad brok mente

LOL - men godt du nu også er 'in' smiley

• #45   3. apr 2023 #31
    Kitty

jojo
    Hvorfor skriver du egentlig i annellas tråd ?
    Du har jo flere gange udtrykt dig omkring du ikke vil skrive i tråde hvor brugere er blokeret smiley
    Men du gør det jo faktisk tit ;)-
    Er det bare tom snak ;)-

Jeg måtte lige et øjeblik tænkt over dit spørgsmål, hvor skulle han ellers kommentere i øjeblikket, der er jo ikke så mange nye temaer at vælge mellem smiley

• #47   3. apr 2023 jojo

Hvad er rigtigt? - du må uddybe så selv jeg forstår, hvad du mener.

• #49   5. apr 2023 #48
    Ja du tager helt fejl, hvilket du har bevist op til mange gange med dine egne sider, hvor alt køres af en diktator

• #50   5. apr 2023 #48

Lige nøjagtigt, og når der ikke er aktivitet i Polles egne grupper, kommer han her - men her er der heller ikke megen aktivitet i hans oplæg.
    Hvorfor mon ?

• #51   5. apr 2023 Det er svært at være uenig med Poul her:

“ Man kan vel bare lade være med at svare på en tråd eller en kommentar, hvis den ikke interesserer en?

Eller tager jeg helt forkert her? “

• #52   5. apr 2023 Ja det gør du Cody,

• #53   5. apr 2023 #51
    Cody

Båda ja og nej til dit spørgsmål, for hvad nytter det ikke at kommentere i en tråd, der ikke har din interesse eller ikke svare på en kommentar, som f.eks. denne kommentar:

Cris

Gid du havde, men så finder menneskerne bare på noget andet at føre krig om, et slemt eksempel har vi lige i øjeblikket næsten foran vores gadedør: Rusland-Ukraine krigen.
    jvf. Annella

Ja, en forfærdelig krig som du er fuldstændig besat af Annella. Hvor du nægter at debattere andre holdninger end din egen.

Alle andre er dumme og uvidende, om hvad der sker.

Men hvis dét skulle være tilfældet, så er debat netop godt, så forskellig synspunkter kommer frem.

Hvad synes du selv om sådan en kommentar i Leon's ellers så tiltalende trådtema? Mener du virkelig den bidrager til, at jeg vil kommentere viderehen i hans tråd? og debattonen her på BB bliver bedre? det er ikke uden grund, jeg har blokeret hende, selvom blokeringen selvfølgelig ikke nytter meget, da jeg ikke længere opretter trådtemaer her på forummet, men konen skal som nok finde et eller andet, hvor hun kan komme med sin daglige obligatoriske angreb på min person.

• #54   5. apr 2023 Annella

Jeg behøvede blot at bladre lidt opad før jeg fandt nedenstående indlæg fra dig så hvad synes du jeg skal mene om det i forhold til den anklage du kom med ovenover ?

Tak Leon - men vi har heldigvis ikke problemer og jeg mindes heller ikke, at vi nogensinde har haft det med hinanden på tysksprogede fora, typer som Cris, Cody og Weena får jo godt nok lov til at komme til orde, men ville være ude og bannet, inden de havde skrevet sidste bogstav.

• #55   5. apr 2023 Gør hvad Brok S ???

• #56   5. apr 2023 Cody, du stillede et spørgsmål, og jeg svarede

• #57   5. apr 2023 Brok S

Jeg har da ikke stillet noget spørgsmål 😳

• #58   6. apr 2023 #51
    spørger du ikke om du tager fejl her

• #59   6. apr 2023 Ha ha Brok S - jeg tror du skal læse #51 grundigt en gang til hvis du vil finde fejlen og hvis det ikke hjælper opdager du det i #48 😅

• #61   7. apr 2023 Tja Polle jeg kan kun citere, hvad polysl mente om dit forum "Skrammelforum", hvor der hverken er kvantitet eller kvalitet.

• #62   7. apr 2023 Som jeg skrev i trådens oplæg:

.... i andre kan skændes og fornærme hinanden, som i synes bedst om, det bliver fremover uden mig, .....

og det går da helt fint nu allerede på 3. dagen - men fortsæt endelig, det har da virkelig en vis underholdningsværdi her på en langfredag eftermiddag, hvor der alligevel ikke er noget interessant i fjernsynet og tillige øsregner ved 5 graders varme, det vejr lokker heller ikke til en vandretur gennem skoven, så hellere blive hjemme i varmen og følge med i den obligatoriske mudderkastning.

Kommentér på:
Tak for kampen

Annonce