680 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
42 Svar
Tak for kampen Tak for kampen
så længe den har varet, nu er den forbi fra min side, i andre kan skændes og fornærme hinanden, som i synes bedst om, det bliver fremover uden mig, jeg har oprettet mit sidste trådtema, så det bliver nok kedeligt for Weena og Cody, i må finde en anden i dagligt kan genere.
1 synes godt om
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 326 Svar: 2.124
mar 2023
Følger: 5 Følgere: 7 Emner: 31 Svar: 315
jojo
Er du virkelig så dum, eller lader du bare som om en vis dumhed lyser gennem din kommentar, jeg tenderer mest til dumhed eller selvherlighed at du ikkek fatter, at Sprewwal(et) ikke har de tmindste at gøre med Berlin.
mar 2023
Cody
Som altid påstår du noget, jeg ikke har skrevet, forsøg med et oversættelsesprogram.
mar 2023
Alis
Det er alt for meget forlangt af en zampano, der selv tror at have fået visdom ind med en guldske.
mar 2023
Kitty
Til dit spørgsmål er mit svar nej, det skrev jeg heller ikke, jeg vil da følge med i underholdningen af som du rigtig skriver: vrøvl og ævl og kævl det er da altid visse high lights på en våd, grå og trist regnvejrsdag.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
mar 2023
Tak Leon - jeg er her skam stadigvæk, jeg opretter bare ikke flere trådtemaer.
dec 2014
nov 2017
Med den udtalelse har du lige høstet fordelen fra en der aldrig anmelder eller blokerer
mar 2023
Tak Leon - men vi har heldigvis ikke problemer og jeg mindes heller ikke, at vi nogensinde har haft det med hinanden på tysksprogede fora, typer som Cris, Cody og Weena får jo godt nok lov til at komme til orde, men ville være ude og bannet, inden de havde skrevet sidste bogstav.
mar 2023
Kitty
Som jeg skrev i oplægget : jeg har oprettet mit sidste trådtema, og dermed mener jeg denne tråd.
Og som jeg kan se, er der jo kun Leon, der igen holder liv i BB med et tema med et billede af sit smukke barnebarn.
Joo der skal som nok 'komme gang i debatterne', når de aktive chikaneres så meget, at de går over til at blive passive.
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 55 Svar: 613
Området passer fint til denne tråd !!!
mar 2023
jojo
Jeg ved ikke, hvor fatsvag du er - jeg har skrevet, at denne tråd bliver mit sidste trådtema, jeg har ikke skrevet noget om, at jeg melder mig ud igen.
I andre kan skændes, nedgøre, chikanere og fornærme hinanden, som i lyster men uden min deltagelse.
Der er noget at forvente fra min side andet end jeg stadigvæk vil kommentere de temaer, der fanger min interesser, som f.eks. Leons tema
Lørdag var en stor dag. Et link til temaet kan forøvrigt skaffes
mar 2023
Å.R.
Nu er det vist mig, der er fatsvag, jeg ser ingen forbindelse med en del af et landkort og et trådtema, da temaet ikke er Jylland. Men bortset fra det, jeg kender området og har tit været på ferie ikke kun Løkken men videre både nord- som sydpå.
mar 2023
Å.R.
Du skal dog alligevel have tak for kortet, for det minder mig, om de år vi i fordums tider holdt ferie i Løkken, hvor der dengang var en lille købmandsforretning, hvor vi handlede, jeg havde engang fortalt købmanden (jeg mener han hed Ib, men jeg kan ikke huske det), at mine livretter var alt, der var lavet af hønsekød.
Fremover hvert år vi kom, og handlede første gang hos købmanden, kunne jeg vente på næste gang, vi kom for at handle, at han havde lavet en eller anden hønseret til mig, som jeg bare skulle tage med hen i sommerhuset, og det gjorde han hvert år i de år, vi kom til Løkken.
dec 2014
mar 2023
Alis
Det er en skøn natur, og bugten kan ikke gøre for at nogen har døbt den så dumt.
Navnet har faktisk en sørgelig baggrund, måske er den sand:
Det forlyder sig, at når stormene rasede søgte skibene på havet ind i Jammerbugten. Beboerne langs bugten med Børglumbispen Stygge Krumpen i spidsen, sendte heste med lygter under maven ud på strandene. Når besætningen på skibene så disse lygter, troede de, at det var skibe, der lå længere inde i bugten, og at det derfor var sikkert at søge tættere ind på kysten. Når skibene gik på grund, stod de lokale beboere klar til at overfalde og plyndre søfolkene. Det medførte en jammer, som har givet det historiske navn til bugten.
dec 2014
mar 2023
jojo
Lad nu være med at overvurdere dine evner om, hvad vi andre ved, området hedder ikke Jammerbugten, derimod kun bugten, og tænk dig, den lærte vi allerede om i skolen.
Ihvertfald anser jeg mig for klogere end dig, modsat til dig VED jeg f.eks,. at Moskva er en hovedstad i Europa, og at der ikke er noget der hedder Spreewaldet, og det kendte Spreewald intet har med Berlin at gøre,
sep 2019
mar 2023
Ved du hvad jojo, en løgn
(for oplægget som værende Anellas sidste bidrag her på BB, som hun så ofte har truet med)
mere fra din side, og du kommer på blokeringslisten, nok er efterhånden nok.
mar 2023
Å.R.
OK tak - jeg vidste ikke området hedder Jammerbugten kommune.
apr 2019
Husk in er et meget brugt dansk ord på BB.
mar 2023
jojo
Og når du nu ikke opretter flere tråder er skaden vel til at overse
Korrekt - men jeg blive fri for dig i denne tråd.
mar 2023
Brok
ha,ha nemlig - efterhånden er vi sikkert snart alle 'in' dvs. de 3-4 stykker, der nu skal opretholde aktiviteten her på BB.
mar 2023
Kitty
Indrømmer os gerne jeg lige måtte ud i vandet for at fange hvad brok mente
LOL - men godt du nu også er 'in'
mar 2023
Kitty
jojo
Hvorfor skriver du egentlig i annellas tråd ?
Du har jo flere gange udtrykt dig omkring du ikke vil skrive i tråde hvor brugere er blokeret smiley
Men du gør det jo faktisk tit ;)-
Er det bare tom snak ;)-
Jeg måtte lige et øjeblik tænkt over dit spørgsmål, hvor skulle han ellers kommentere i øjeblikket, der er jo ikke så mange nye temaer at vælge mellem
mar 2023
Hvad er rigtigt? - du må uddybe så selv jeg forstår, hvad du mener.
apr 2019
Ja du tager helt fejl, hvilket du har bevist op til mange gange med dine egne sider, hvor alt køres af en diktator
sep 2019
Lige nøjagtigt, og når der ikke er aktivitet i Polles egne grupper, kommer han her - men her er der heller ikke megen aktivitet i hans oplæg.
Hvorfor mon ?
nov 2017
“ Man kan vel bare lade være med at svare på en tråd eller en kommentar, hvis den ikke interesserer en?
Eller tager jeg helt forkert her? “
apr 2019
mar 2023
Cody
Båda ja og nej til dit spørgsmål, for hvad nytter det ikke at kommentere i en tråd, der ikke har din interesse eller ikke svare på en kommentar, som f.eks. denne kommentar:
Cris
Gid du havde, men så finder menneskerne bare på noget andet at føre krig om, et slemt eksempel har vi lige i øjeblikket næsten foran vores gadedør: Rusland-Ukraine krigen.
jvf. Annella
Ja, en forfærdelig krig som du er fuldstændig besat af Annella. Hvor du nægter at debattere andre holdninger end din egen.
Alle andre er dumme og uvidende, om hvad der sker.
Men hvis dét skulle være tilfældet, så er debat netop godt, så forskellig synspunkter kommer frem.
Hvad synes du selv om sådan en kommentar i Leon's ellers så tiltalende trådtema? Mener du virkelig den bidrager til, at jeg vil kommentere viderehen i hans tråd? og debattonen her på BB bliver bedre? det er ikke uden grund, jeg har blokeret hende, selvom blokeringen selvfølgelig ikke nytter meget, da jeg ikke længere opretter trådtemaer her på forummet, men konen skal som nok finde et eller andet, hvor hun kan komme med sin daglige obligatoriske angreb på min person.
nov 2017
Jeg behøvede blot at bladre lidt opad før jeg fandt nedenstående indlæg fra dig så hvad synes du jeg skal mene om det i forhold til den anklage du kom med ovenover ?
Tak Leon - men vi har heldigvis ikke problemer og jeg mindes heller ikke, at vi nogensinde har haft det med hinanden på tysksprogede fora, typer som Cris, Cody og Weena får jo godt nok lov til at komme til orde, men ville være ude og bannet, inden de havde skrevet sidste bogstav.
nov 2017
apr 2019
nov 2017
Jeg har da ikke stillet noget spørgsmål 😳
apr 2019
spørger du ikke om du tager fejl her
nov 2017
mar 2023
mar 2023
.... i andre kan skændes og fornærme hinanden, som i synes bedst om, det bliver fremover uden mig, .....
og det går da helt fint nu allerede på 3. dagen - men fortsæt endelig, det har da virkelig en vis underholdningsværdi her på en langfredag eftermiddag, hvor der alligevel ikke er noget interessant i fjernsynet og tillige øsregner ved 5 graders varme, det vejr lokker heller ikke til en vandretur gennem skoven, så hellere blive hjemme i varmen og følge med i den obligatoriske mudderkastning.
Tak for kampen