135 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Uforståelig opførsel! Uforståelig opførsel!

https://www.bt.dk/krimi/da-trine-saa-hvad-der-var-i-aeblerne-advarede-hun-andre-og-anmeldte-det-til-politiet

Efterhånden findes der så mange uforståelige ting som nogle mennesker gør!

Her er det gået ud over nogle heste, som har fået æbler tilsat smertestillede piller.

Jeg er uforstående overfor flere menneskers dårlige/skidte adfærd. Dette er bare endnu et eksempel.

Har I flere eksempler på sådan en adfærd?

Noget I selv har oplevet, eller nogen I kender?

(Lad nu vær' med at bruge os/ hinanden her som eksempler, ingen grund til mere splid).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uforståelig opførsel!
  • #1   20. apr 2023 Ja, at blive overrasket om snart sagt alt, det er svært at blive og en højst besynderlig opførsel. Det er nok nogle, der enten ikke kan lide hesteejeren eller ikke kan lide heste, og så skal de lide, før det evt dør af den medicin. FØJ for lede mennesker.

Der er en grund til, at jeg meget bedre kan lide dyr end mennesker.

• #2   20. apr 2023 Nåh ja, men så må jeg jo selv give et eksempel mere.

Igen, men også i lang tid, har der været problemer omkring blomster, lys, små minder, er blevet stjålet fra gravsteder.

Hvem har så skidt et hjerte, til at gøre sådant?

• #3   20. apr 2023 Ja, Cris, det gør også frygteligt ondt på mig, at læse om sådan noget. Jeg mangler ord for sådanne adfærd, hvorfor kan de ikke bare få lov til at hvile i fred og de pårørende lige så, det må gøre så ondt at komme til et minde, hvor der er blevet begået hærværk og stjålet ting, blomster o.a..

Kolde kyniske dæmoner helt uden hjerne og hjerte.

Kommentér på:
Uforståelig opførsel!

Annonce