247 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvor blev samfundet af i vores debatter ??? Hvor blev samfundet af i vores debatter ???

Hej alle

Overskriften er valgt fordi debatterne på vores lille forum er blevet alt for personfikseret.
Hvis vi skal genfinde den gode stemning bør vi nok fremover bestræbe os på at oprette emner relateret til alt muligt andet end hinanden !
Jeg lægger selv ud ved at droppe min sædvanlige indledning om en “blokeringsfri tråd” idet teksten jo i sig selv er en personlig hentydning til andre debattører.
At debattere alt ml. himmel og jord uden at blive personlig på andre debattørers bekostning bør ikke være så svært hvis man, som jeg tror vi alle ønsker, får Baboom tilbage på sporet.

Med sommerlige 🇩🇰🍺🌤️ hilsner og ønsket om et fremtidigt godt debatklima / Cody

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor blev samfundet af i vores debatter ???
  • #2   9. maj 2023 Hej Poul David

Jeg er ikke typen der opgiver når det går op ad bakke - jeg bider tænderne sammen og træder hårdere i pedalerne smiley

• #3   9. maj 2023 Det kunne være fordi det eneste som sker er krigen i Ukraine, og jeg synes der er blevet godt og grundigt tygget på den krig, det eneste vi venter på er, at den må slutte, jeg gider ikke læse og høre mere om den, hænger mig langt ud af halsen.

• #4   9. maj 2023 #1
    Skal vi have dig rendende herinde, får du nok ret.
    Håbet er lysegrønt, hvis du bare ville holde dig til dine egne forum`s !

• #5   9. maj 2023 Cody N ja men jeg syntes der kommer gode indlæg, men det jeg syntes er godt at debatter betyder jo ikke at andre syntes det er godt og Jetset dog der må du passe på og langt ud af halsen det lyder ikke godt og jeg syntes nu ikke Ukrainer er ret meget på tale og da slet ikke som da krigen startet smiley

• #6   9. maj 2023 Cody N "Hvor blev samfundet af"

Jeg må erkende, at jeg ikke ved hvad du mener - Vi er jo alle en del af samfundet.

• #7   9. maj 2023 Å.R.

Det var såmænd kun en hentydning til at person fnidder fylder mere end samfunds debatten smiley

• #8   10. maj 2023 #5 Rigtigt Leon, den er blevet indstillet her på BB ligesom mudderkastninger og kedelige hentydninger og hånende bemærkning forhåbentlig også bliver indstillet nu, så vi kan få normale tilstande smiley

Kommentér på:
Hvor blev samfundet af i vores debatter ???

Annonce