272 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hva' ialverden er galt med nogle børn!!! Hva' ialverden er galt med nogle børn!!!

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-05-17-skole-finder-lange-tegnestifter-i-karameller-politiet-er-inddraget

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/chokfund-smaa-boern-fik-karameller-med-glasskaar/9771128

Hvad ialverden er der galt med nogle af de børn/unge der kan finde på at putte lange tegnestifter, og glasskår i karameller på deres sidste skoledag???

Sidste skoledag skal være sjov for alle på skolen, og sådan en ondskabsfuldhed hører ingen steder hjemme.

Man må håbe på at skolen eller politiet finder frem til hvem som har gjort det, og at de bliver straffet.

Tænk, hvad der kunne være sket, hvis tegnestift eller glasskår var blevet slugt?

Her er hverken tale om kådhed eller 'drengestreger', men en gemen handling.

Hvad mener I ?

Ps. som et lille sidespor, hvordan foregik jeres sidste skoledag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva' ialverden er galt med nogle børn!!!
  • #3   18. maj 2023 Ja hvem siger at det er drengestreger og det ku jo ligeså godt være voksende der laver sådan ulykker og ja har ikke ord for sådan ugerning og jeg tænker i hvordan børn og voksende ikke må have det sjovt længere.

• #5   19. maj 2023 Alis - kan man virkelig lære hensynsløshed ?
    Det må være totalt forskruede personer der finder på noget så sygt og de bør selvfølgelig fjernes fra samfundet hurtigst muligt 🤨

Jeg mindes desværre ikke min sidste skoledag fordi min skoletid sluttede uventet 😅

• #7   19. maj 2023 Cody N håber det var på en god måde - men tvivler smiley

• #8   20. maj 2023 Ha ha Leon du har helt ret - det var bestemt ikke en hjertelig afsked smiley

• #9   20. maj 2023 Cody N tror sku jeg var heldig i mellem de 2 skoler i Høng og Høng Kommuneskole og Høng Privatskole gav mig gensidigt hjælp og sætter lige et billede fra Høng Privatskole ind som jeg fik til min konfirmation i 1974 smiley

profilbillede
  • #10   20. maj 2023 Havde en fantastisk sjov sidste skoledag. Men det var også vemodigt at det var den sidste.

Vi havde også købt mange kilo karameller, som vi gik rundt og smed ind i de forskellige klasser. (Skolen havde ca. 700 elever.)

Vi var lidt udklædte, og spillede fodbold og basket mod lærerne. Der blev holdt taler. Fik et par øl indimellem. Det var en festdag for alle elever, hvor alle havde det sjovt.

Om aftenen var vi på en stor båd, hvor vi fik 3 retters meny, men husker ikke så meget derfra. smiley

Kommentér på:
Hva' ialverden er galt med nogle børn!!!

Annonce