{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

spørgsmål til den nye {{forumTopicSubject}}

David H.

Er du flyttet til BB for, at bevise blokering virker.?

Der så ud til at være nogenlunde ro, men det vil du måske gerne ødelægge.?

Og spørgsmålet er så, hvor mange her på siden har du blokeret? og hvad vr dit seneste debatnavn her på BB ?.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål til den nye
  • #1   24. jun 2023 Brok -
    Jeg kan ikke læse nogen steder at Poul David har generet hverken dig eller andre så stop lige dig selv smiley

Jeg troede efterhånden du havde lært at emner der oprettes på meddebattører er en genvej til dybfryseren !

• #3   24. jun 2023 Jeg kan ikke kommentere i denne tråd - er jeg så blokeret mon ? smiley

https://www.baboom.dk/forum/it-og-teknik/628162-opstart_billede_paa_computer

• #5   24. jun 2023 Muligt, men kunne ikke i går, ej heller i dag !
    Og det har jeg aldrig oplevet før her på BB.

profilbillede
  • #6   24. jun 2023

profilbillede
  • #7   24. jun 2023 Jojo jeg har lige nu set, at det gælder samtlige 20 indlæg som David H (Polle) har oprettet.
    Jeg kan ikke kommentere i nogen af dem.

Hvordan kan jeg læse, uden at kunne kommentere ?

• #9   24. jun 2023 Jeg er så heldig jeg både kan læse og skrive smiley

• #10   25. jun 2023 Ok Cody uskyldigheden selv har nok ret.

• #11   25. jun 2023 #7 Å.R.

Jojo jeg har lige nu set, at det gælder samtlige 20 indlæg som David H (Polle) har oprettet.
    Jeg kan ikke kommentere i nogen af dem.

Hvordan kan jeg læse, uden at kunne kommentere ?
    Jvf. Å.R.

Hvis du kan læse men ikke kommentere, så er du blevet blokéret fra den anden parts side.

• #12   25. jun 2023 Lige nu kunne det godt ligne en fejl, men Polle vil måske løfte sløret for om han har blokkeret flere brugere her på siden.

Der kunne jo godt være en fejl på siden da det er alle oplæg fra Polle der ser ud til, at være blokeret hos flere.

• #13   25. jun 2023 #12 Brok

Der kunne jo godt være en fejl på siden da det er alle oplæg fra Polle der ser ud til, at være blokeret hos flere.jvf. Brok

Det kan muligvis være en fejl. Jeg kan dog godt skrive i Polle's oplæg.

Hvis man er blokéret af en person, så vil det jo være i alle oplæg fra personens side man ikke kan kommentere i.

• #14   25. jun 2023 https://www.baboom.dk/minkonto/filter

Nu ser ens konto jo sådan ud, hvis man ikke har blokeret nogen,
    så det er jo enkelt bare at svare, om der er fejl eler der er blokering.

• #15   25. jun 2023 #14

Tak Brok. Jeg har faktisk aldrig set den side. Sikkert fordi jeg ikke har søgt efter den, da jeg aldrig har blokéret nogen.

Sandt, det burde være enkelt at se efter om man har blokeret nogen, eller som du siger at der er sket en fejl.

• #16   25. jun 2023 Ja Chris, jeg har ingen problem med, at vise min blokering liste, for seneste var der påstande om, at man blokerede. så hvor mange kan og vil vise om de blokerer.

• #17   25. jun 2023 #16 Brok

Jeg kunne såmænd også vise min, men den vil bare være en kopi af din. smiley

Jeg har altid haft svært ved at forstå blokeringer. Selv helt tilbage til 24 timer, hvor der var rigtig mange medlemmer, grupper, hvor jeg også var medstifter af Stifinder, samt moderator af 3 grupper, brugte jeg heller ikke blokéringer.

Men hér hvor vi er så få, så er det svært at forstå.

Vi kan alle blive sure, irriterede på hinanden her, ha' forskellige meninger, men det må man finde sig i.

Det er en debatside, og ikke en 'ih hvor er vi enig side', men vi også kan ha' hyggelige stunder sammen.

• #18   25. jun 2023 Jeg har prøvet at sende en besked til "Polle" for at høre hvorfor han har blokeret mig, men det kan jeg tilsyneladende heller ikke.

Det må betyde her i sommervarmen, at jeg er ude i "kulden" smiley

• #20   26. jun 2023 Å R

Kunne godt tyde på du er blokeret hos David… det er vel også bare sådan det er. Der er masser af andre indlæg du kan skrive i herinde smiley

• #21   26. jun 2023 # 20 Kokos
    Det har du da så evig ret i, men det er da underligt at David H har blokeret mig her på BB, men ikke på hans eget forum.
    Blokeringen kan umuligt været grundet beskidt sprog, det ved jeg - derfor kunne jeg dog godt tænke mig at vide hvorfor - selv aner jeg det ikke

• #22   26. jun 2023 #21
    Det kan jo også være en måde, at kapre kunder i hans egen debatside,
    For vil du snakke med ham og han ikke svarer her er han jo nok ikke overse spørgsmålet.
    på den side han selv driver.

https://dinedebatter.danskforum.net/

• #23   26. jun 2023 ÅR

Så kan du jo spørge ham på hans eget Forum smiley

Men har han ikke skrevet at på hans Forum kan man ikke blokere hinanden ?
    Så er det jo ikke så underligt du ikke er blokeret.

Kommentér på:
spørgsmål til den nye

Annonce