Roskilde festival slut Roskilde festival slut
Som sædvanlig når festivalen er slut ligner pladsen Hiroshima 1945.
Utroligt at unge mennesker, der altid råber højst når det gælder klimakampen, har så lidt respekt for miljøet at 95% ikke engang gider at smide deres affald i de opstillede containere.
https://www.seoghoer.dk/nyheder/se-alle-billederne-saa-klamt-er-der-paa-roskilde-festival-nu
Her er en episode om et forsamlingshus der angiveligt var lejet ud til en 60 års fødselsdag, men i virkeligheden var en “babyshower” fest.
https://www.tvsyd.dk/kolding/afleverede-klamt-forsamlingshus-efter-foedselsdag-nu-fortaeller-vidne-en-anden-historie
Vores børn er opdraget til at rydde op efter sig og ikke smide affald på gaden og i naturen så jeg spurgte dem derfor i weekenden om de havde videregivet den gode vane til vores børnebørn.
De indrømmede at de ikke havde prioriteret den gode vane helt så højt som fruen og mig, men bedyrede dog at vores børnebørn selvfølgelig ikke kunne finde på at opføre sig på den måde 🤔
Jeg funderer nu på hvorfor klima og miljø opmærksomheden samt skralde sortering tilsyneladende er gået helt hen over hovedet på unge mennesker.
Hvad tror i andre er årsagen ?
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Jeg tror heller ikke de er ligeglade med fremtiden og hvorfor skulle de også være det - nåh ja det skulle da lige være fordi alle klimatosserne påstår at verden går under imorgen hvis ikke alle holder op med at fise og trække vejret.
Allergier hos unge er nok en kombination af for mange kemiske stoffer og et alt for sterilt miljø.
De psykiske problemer er nok resultatet af en overbeskyttet opvækst på de sociale medier og minimal forældrekontakt.
maj 2023
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 7 Svar: 362
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 446 Svar: 9.938
Jeg synes, det er mere end svineri, hvorfor er det ikke et krav fra Roskilde festivalens side, at de skal huske deres svineri, utroligt. Der vil gå et par måneder, før det svineri er ryddet og hvem skal betale den oprydning ??
Jeg synes, de skulle have en regning, mindre kan ikke gøre det. Men møg forkælede møgunger, det er de, og HOV !!! jer der går så højt op i klima klima klima, hvor blev det lige af ?? - det er bare ikke OK at forlade pladsen med sådan et svineri.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Så gætter jeg på at de går slukørede hjem igen
Roskilde festival slut