159 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Roskilde festival slut Roskilde festival slut

Som sædvanlig når festivalen er slut ligner pladsen Hiroshima 1945.
Utroligt at unge mennesker, der altid råber højst når det gælder klimakampen, har så lidt respekt for miljøet at 95% ikke engang gider at smide deres affald i de opstillede containere.

https://www.seoghoer.dk/nyheder/se-alle-billederne-saa-klamt-er-der-paa-roskilde-festival-nu

Her er en episode om et forsamlingshus der angiveligt var lejet ud til en 60 års fødselsdag, men i virkeligheden var en “babyshower” fest.

https://www.tvsyd.dk/kolding/afleverede-klamt-forsamlingshus-efter-foedselsdag-nu-fortaeller-vidne-en-anden-historie

Vores børn er opdraget til at rydde op efter sig og ikke smide affald på gaden og i naturen så jeg spurgte dem derfor i weekenden om de havde videregivet den gode vane til vores børnebørn.
De indrømmede at de ikke havde prioriteret den gode vane helt så højt som fruen og mig, men bedyrede dog at vores børnebørn selvfølgelig ikke kunne finde på at opføre sig på den måde 🤔

Jeg funderer nu på hvorfor klima og miljø opmærksomheden samt skralde sortering tilsyneladende er gået helt hen over hovedet på unge mennesker.

Hvad tror i andre er årsagen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Roskilde festival slut
  • #2   3. jul 2023 Jeg tænker i at opdragelsen er gået fløjten - desværre smiley

• #3   4. jul 2023 Jeg er ikke enig JoJo - hvorfor mener du at vi har ødelagt og drevet rovdrift på deres liv ?
    Jeg tror heller ikke de er ligeglade med fremtiden og hvorfor skulle de også være det - nåh ja det skulle da lige være fordi alle klimatosserne påstår at verden går under imorgen hvis ikke alle holder op med at fise og trække vejret.

Allergier hos unge er nok en kombination af for mange kemiske stoffer og et alt for sterilt miljø.
    De psykiske problemer er nok resultatet af en overbeskyttet opvækst på de sociale medier og minimal forældrekontakt.

• #4   4. jul 2023 Sådan telte osv koster jo ingenting og så er det nemmere at købe nyt til næste gang og så kan andre tage sig af resten. Men alt det som der kan genbruges burde samles sammen og sendes til Ukraine eller hvor der nu kan være behov for det.

• #6   4. jul 2023 Jeg tænker, hvordan mon de bor der hjemme !!!

Jeg synes, det er mere end svineri, hvorfor er det ikke et krav fra Roskilde festivalens side, at de skal huske deres svineri, utroligt. Der vil gå et par måneder, før det svineri er ryddet og hvem skal betale den oprydning ??

Jeg synes, de skulle have en regning, mindre kan ikke gøre det. Men møg forkælede møgunger, det er de, og HOV !!! jer der går så højt op i klima klima klima, hvor blev det lige af ?? - det er bare ikke OK at forlade pladsen med sådan et svineri.

• #7   4. jul 2023 Helt enig Jetset og hver gang miljøaktivisterne står og skaber sig på Christiansborg burde man vise billeder fra svineriet på Roskilde festival på en storskærm.
    Så gætter jeg på at de går slukørede hjem igen smiley

Kommentér på:
Roskilde festival slut

Annonce