{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Ang. emner {{forumTopicSubject}}

Hej til jer alle.

Angående emner.

Venligst ta' det i en god mening dette indlæg, for det er ment sådan.

Krigen i Ukraine er naturligvis noget som optager mange, men der sker også andre ting, både her i Danmark, og andre steder rundt om i verden der er vær at debattere.

Kan vi ikke forsøge at lægge andre emner også, som ikke handler om krigen?

Det bliver for ensformigt hver dag med det samme emne.

Så søg og læg et emne som du mener er vigtigt at skrive om/debattere.

Venligst Cris

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. emner
  • #1   10. jul 2023 Jeg syntes nu jeg lægger al verdens ting op smiley

• #2   10. jul 2023 Jeg synes faktisk gennemgående meget af det der bliver lagt op herinde er negativt smiley
    Lidt som om man fejlfinder på samfundet smiley

Men det er nok hellere ik let at debattere når postivt smiley
    Og desunden hver gang man åbner tv2.dk
    Så er det den ene negative “nyhed”’efter den anden.
    De står nærmest i kø.
    Så må indrømme det er ikke dagligt jeg læser nyheder mere.

Men synes det er et fint initiativ du kommer med for der må da være andet skrive om.

• #3   10. jul 2023 Det gør du også Leon, og jeg tænkte på dig da jeg skrev oplægget, men ville ikke lægge navne i oplægget.

Du er god til at komme med mange gode indlæg, som jeg også forsøger at besvare.

Men det er som om alle andre emner 'dør' alt for hurtigt i tågen i forhold til diskussionerne om krigen.

• #4   10. jul 2023 #2 Kokos

Sandt at det mest er negative emner som bliver taget op, men det er nok også grundet den uretfærdighed der ses i de sager, hvor folk er kommet i klemme på uretfærdig vis.

Men du har ret i at mere positive emner absolut er en god idé.

Jeg var meget glad for dit oplæg 'Billeder', fordi jeg elsker at fotografere men også se andres billeder. smiley

Det ville være dejligt at få dét oplæg tilbage.

• #5   10. jul 2023 Kokos kokosmel giv mig 10 positive politiske ting der kan skrives om fra 2023 smiley

• #6   10. jul 2023 Der findes andet postivt i livet end politik.

• #7   10. jul 2023 Cris

Ja jeg synes når man kigger trådene igennem så er det negativ på negativ med negativ.
    Og det er sgu trist.
    For mig virker det som om man bare gerne vil finde noget at være utilfreds med.
    Det er sgu trist og drænene.

Men det er jo desværre sådan det er efterhånden.
    Nu har det været for varmt længe og folk var træt af det. Nu regner det smiley lige om lidt er folk os træt af det smiley
    Det er sgu ikke nemt.

• #8   10. jul 2023 Kokos kokosmel det er der intet nyt i og Gudskelov for at jeg ikke har dit syn på hvad folk tænker smiley

• #9   10. jul 2023 Du er faktisk en af dem jeg tænker på.
    90 % af dine tråde er negative / bræk og brok i min optik smiley

• #10   10. jul 2023 Kokos

Det er altså ikke en fair og ordentlig måde at skrive til Leon på.

Leon har også forsøgt at lave tråde som ikke omhandler krigen.

• #11   10. jul 2023 Nej altså beklager smiley
    Siger ikke min mening mere smiley
    Siger jo egentlig bare de er meget negativ ladet.
    Men holder helt op med at ha en anden meningen end jer andre herinde.
    God debat fremover smiley

og Gudskelov for at jeg ikke har dit syn på hvad folk tænker smiley

Men det er så åbenbart helt ok at skrive sådan fordi man høre hvordan folk beklager sig over vejret. smiley

• #12   10. jul 2023 Cris7 jeg følte mig ikke ramt smiley

• #13   13. jul 2023 Godt emne, Cris smiley

Jeg kan ikke komme på noget positivt i dagens Nyheder, sådan har det været de sidste 20 år mindst, og når jeg lige tænker her, mon folk så gider høre Nyheder, hvis de var positive, ved det ikke.

Jeg synes også Krigen i Ukraine har været godt og grundigt tygget igennem her på BB, holda fast, 1000 vis af tråde, så har jeg fået nok, men OK Nyhederne har heller ikke handlet om andet, ligesom om der ikke sker andet i verden, end den krig.

Jeg ved ikke, om der er interesse for væsentlige ting i livet, altså hverdagsting som røre sig, uden at kunne smide et link på, for noget må vi vel opleve af positivt eller negativt karakter - men mange, ja 1000 vi af emner, de mangler vel ikke.

Det er helt rigtigt, at er der emner, der ikke interessere en, så kan de bare springes over, men når der er 1000 vis af samme emne dag ud og ind, så bliver det en anelse svært at springe over. Men den dag, den er S L U T, så må vi have en fest smiley smiley smiley

• #14   13. jul 2023 Jetset jeg ku da godt komme med en dårlig nyhed; jeg vandt ikke forleden i eurolotto smiley

Kommentér på:
Ang. emner

Annonce