{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har vi fået aflivet debatten?
  • #1   2. aug 2023 Det er op til os selv. Men mange er væk, nogle af naturlige årsager. Jeg savner en masse, men der er også nogle, jeg aldrig kommer til at savne, de har markeret sig dybt, aldeles usympatiske idioter kan være det samme.

Men stadig en masse emner, der kan debatteres uden at blive dolket i ryggen, vil jeg mene.

• #2   2. aug 2023 Nej det håber jeg da ikke og der burde være fuld gang i debatterne smiley

• #3   3. aug 2023 Debatten kan jo være mange ting, med store uenigheder
    F.eks debatten og meninger om ytringsfrihed og religion bliver vi aldrig enige om, derfor kan bølgerne herinde skrige til himlen, grundet uenigheder.

profilbillede
  • #4   3. aug 2023 Det er jo netop det, der er debat. Hvis man lider af konfliktsky eller bedst kan lide enighed, så skal man bare oprette hyggetråde eller finde dem og deltage der, ingen har sagt, at vi skal være enige om alt. Men gode argumenter er altid godt at have på hånden. for de er ikke til at komme udenom smiley

• #5   3. aug 2023 En kopi af en sms, jeg modtog for et stykke tid siden, synes den er meget sigende:

Når du siger, hvad du mener, risikerer du at personen forsvinder ud af dit liv. Når du siger, hvad du mener, har du chancen for at få nye personer ind i dit liv, som er der netop fordi, du er ærlig og siger din mening smiley

• #6   3. aug 2023 Jeg lærte noget nyt i dag, se billedet som har været symbol i et par år.

Så god ide med hensyn.

profilbillede
  • #7   4. aug 2023 Jeg møder nogen gange mennesker som er konfliktsky og det gør at de skaber problemer, grundet at de ikke tør sige deres meninger uden at have x-antal støttepersoner om sig - altså ender det som ren kagemand smiley

• #8   4. aug 2023 Ja, ligeså de initiativløse, som - hvad synes du - smiley

Kommentér på:
Har vi fået aflivet debatten?

Annonce