209 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Afstumpede knægte Afstumpede knægte

Parret var ude at gå tur med “Tenka” deres sorte labrador da der lød et smæld hvorefter hunden peb.
I samme øjeblik ser ejeren 3 drenge stikke af fra stedet og de var ens klædt i grønne t.shirt og shorts.
Hunden var hårdt såret og måtte efterfølgende aflives af dyrlægen.

At skyde et forsvarsløst husdyr (menneskets bedste ven) , bare fordi man kan, er vel noget af det mest afstumpede der findes.

https://www.tvsyd.dk/varde/tre-drenge-skoed-hund-og-forsvandt

Jeg synes der dukker flere og flere historier op om dyremishandling så spørgsmålet er måske om strafferammen bør sættes gevaldigt op for disse modbydelige forbrydelser !

Hvad mener I ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afstumpede knægte
  • #1   3. sep 2023 Jeg er fuldstændig enig Cody.

Det ér afstumpet, og SKAL straffes hårdt.

Det er frygteligt at høre, når den slags mishandling ofte bliver betragtet som 'drengestreger'.

Jeg håber at de tre drenge bliver fundet og straffet på en eller anden måde.

• #2   3. sep 2023 Giv dem samme straf som manddrab.

• #5   3. sep 2023 Det er ikke drengestreger, men hvilken dom sådan snotunger skal have, må være op til en dommer og ja straffen for sådan ugerning bør være hård.

• #6   4. sep 2023 JoJo jeg vidste ikke du boede i det område, men hvis de alle 3 var iført det samme grønne tøj burde der være nogen der har studset over det for det er vist ikke almindeligt.
    Gad vide om det kunne være en slags skole uniform 🤔

• #8   4. sep 2023 JoJo - Jeg tænkte faktisk selv på spejdere og KFUM spejderne har netop grønne uniformer i modsætning til FDF som har blå - blev faktisk selv fdf spejder kortvarigt som knægt fordi vi fik fedtemadder hvis vi mødte op smiley

• #9   5. sep 2023 Ulovlig import af hundehvalpe fra udlandet ser vi jævnligt, men det er også en form for dyrplageri fordi man ikke aner hvilke forhold dyrene er kommet til verden på.
    Her er seneste eksempel med 129 Malteser hvalpe der angiveligt er smuglet ind fra Rumænien.

https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-09-04-fem-anklages-for-indsmugling-og-salg-af-129-hunde

• #10   5. sep 2023 Har set nogle af dyreværnets programmer på via PLAY hvor de er ude ved de stakkels mennesker og dyr som virkelig trænger til hjælp.
    Hvor er der mange triste skæbner.
    Men godt der er nogen som hjælper de dyr som er havnet hos ressource svage mennesker som virkelig ikke kan ta vare på hverken sig selv eller dyrene.

Se kigger man lidt på sine egne dyr og tænker i sku bare vide hvordan man os kunne ha det smiley

Kommentér på:
Afstumpede knægte

Annonce