350 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Peter Madsen vinder delvis sejr. .....? Peter Madsen vinder delvis sejr. .....?

https://ekstrabladet.dk/krimi/peter-madsen-vinder-delvis-sejr-i-retten/10043996

Nej, nej nej. Den delvise dom er helt forkert. smiley

Peter Madsen har mistet sin menneskeret, til at be' om noget som helst, andet end og kun at få forplejning i fængslet.

Glem aldrig Kim Wall, der med glæde fik lov til at få en tur i ubåden, vinkede til forbi- passerede, inden den gik ned i bybet.

Kim Wall, blev brutalt myrdet og partéret. Hendes legemsdele fået her og der.

Peter Madsen som forsøger at skabe en anden historie. Peter Madsen som signalerer 'tomp up', med et smil, da han bliver 'reddet'.

Kvinder der søger ham, ønsker kontakt er bindegale!

Hvordan ser I på dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peter Madsen vinder delvis sejr. .....?
  • #1   30. nov 2023 Cris7 Ja tænk hvordan folk der begår så grusomme ulovligheder kan på råbe sig noget som helst omkring menneskerettigheder og det er at gøre godt og grundigt grin med borgerskabet.

• #3   30. nov 2023 Enig JoJo.

Men det er ikke kun et spørgsmål om at de er for dyre for samfundet. Men også et spørgsmål om de latterlige kvinder, der søger kontakt.

Giftemål, mens man sidder fængslet for så alvorlig og brutal gerning.

Seksuel samkvem.

Peter Madsen mistede sin menneskerettighed, da han på brutal vis tog en ung kvinde sin ret til at leve.

Han har intet fortjent på nogen måde.

• #5   30. nov 2023 Ja et er at PM er syg !!! Et andet er ja endnu værre vil jeg sige at nogen opsøger sådan en mand !!!
    I min optik er de mere syge….

• #6   30. nov 2023 Peter Madsen skal overhovedet ikke nævnes i medierne, der skal bare lukkes HELT ned for ham - Han er ikke interessant for ...........................................................

• #7   1. dec 2023 Man må heller ikke glemme Peter Lundin, som også har været snu.

Myrdede og parterede sin kæreste og hendes 2 drenge. Myrdede sin egen mor.

Han har også væltet sig i kvinder, der skriver til ham, ønsker at gifte sig med ham, hvilket jo også skete.

Og, som HK skriver, så må disse kvinder være syge i hovedet. Hvilket jeg er helt enig i.

• #9   1. dec 2023 Alis C skrev :
    "Hvad rager det andre mennesker, hvem der ønsker at have kontakt med fanger?"

Det er jo lige netop det jeg mener, ingen, absolut ingen ude i det Danske samfund behøver at vide alt hvad der foregår bag murene.
    Og personer som omtalte burde derfor heller ikke have mediernes interesse. - Jeg gider ikke høre om personer som har fået deres dom for deres uhyggeligheder.

• #11   1. dec 2023 #8 Alis

Når man brutalt har overtrådt et helt uskyldigt menneske deres ret til livet, så må man bøde med at en del af ens egen menneskerettighed bliver formindsket.

Du skriver Alis:
    Hans egen forklaring er at hun døde ved et uheld, og at han derefter blev bange og handlede helt irrelevant, og det kan altså være den rigtige forklaring.
    jvf. Alis

Der skal immervæk noget til at 'handle irrelevant', og så partére en ung kvinde, smide indpakkede dele af hende her og der. Bagefter lade som alt er okay, da han bliver samlet op af en båd, efter selv at ha' åbnet for ventilerne så ubåden vil synke.

Da han bliver reddet i land, smiler han, giver 'tumps up', og er helt uberørt over det som han har gjort. Han lyver omkring hvor han har sat hende af fra ubåden, m.m.
    Nej, der er ikke tale om en 'irrelevant' opførsel.

Man fandt hard disk, med voldlige videoer, dødsvideoer.

At han ikke er dømt før, er fuldstændigt ligegyldigt.
    ----------

Ang. Det var lidt af et chok at opdage, at man havde fået trumfet igennem at begrænse fangers ret til kontakt. jvf. Alis

Jeg læste også omkring dette. Helt sikkert at det var helt forkert at besøg ikke kunne ske. For naturligvis, er det vigtigt at kunne få besøg.

Men at bruge sætningen, at det er fascisternes skyld er helt forkert.

• #12   1. dec 2023 Man burde sgu ha så god dømmekraft i sit eget liv at man ikke opsøger sådan typer som 2 x Peter der.
    Ja ikke at forglemme den 3 Peter.
    Peter Frederiksen.

Er stadig dybt imponeret over at man af egen fri vilje velvidende hvad Peter lundin og Peter Madsen har gjort overhovedet evner at skrive et brev til dem !
    Hvordan kan man spørger jeg bare !
    Den sidste tosse er åbenbart ikke født endnu !!!

Kommentér på:
Peter Madsen vinder delvis sejr. .....?

Annonce