Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R.I.P.
  • #1   3. dec 2023 smiley

• #2   3. dec 2023 Er det vores Leon her, der er væk?

• #3   3. dec 2023 Ja Cris det tror jeg :

• #4   3. dec 2023 Du' godeste. Det er et chok.
    Det er så trist at høre. Jeg vil virkelig savne ham, og huske alle de oplevelser igennem hans liv som han har fortalt om.

Det er helt uforståligt.

• #5   3. dec 2023 En af hans nære venner skrev i går :

vi var til loppemarked i dag med ham og han skulle lige hjem men kom ikke til bage så en gik over til hans bolig og fandt ham død

• #6   3. dec 2023 Tak Å.R

Det er virkelig trist.

Vi skal sætte pris på hver dag, som Leon også gjorde. For lige pludselig er vi væk.

Leon var positiv, hjælpsom, og havde intet had i sit hjerte, trods de ting han havde været igennem.

Jeg vil savne ham.

• #8   3. dec 2023 Helt enig jojo

Leon var 80% af aktivitet på dette Forum….
    Alle vi andre deler de sidste 20%
    Der bliver stille nu.

Hvor er det trist at Leon ikke er i blandt os mere.
    Men dejligt han kom herfra på en hurtig måde og ikke en af de mange som ligger uværdigt dødsyg i flere år.

• #9   3. dec 2023 Men cris er os ret god til at operette indlæg hvor men har lyst til at være med i ! smiley

• #10   5. dec 2023 Frygtelig ked af at høre at vores kære debat ven Leon er gået bort.
    Leon var et livstykke af de sjældne med et misundelsesværdigt socialt engagement og livssyn.
    Som JoJo skriver var han drivkraften her på Baboom og det bliver overmåde svært at undvære hans mange inspirerende indlæg.
    Hvil i fred du gamle tastaturkriger i sikker forvisning om at du vil være savnet af os alle smiley

• #13   5. dec 2023 Jojo, jeg har lige fået lavet dette musikstykke færdigt, og dette billede.

https://dl.dropbox.com/scl/fi/49t7oiy1sv39z4a96mek7/2leon.mp3?rlkey=6st6gmoe2ayj19xc0bh84uwg4&dl=0

profilbillede
  • #15   7. dec 2023 Hvis nogen skulle være interesseret i at deltage :

profilbillede
  • #16   16. dec 2023 Jeg ville have sat dette ind på Jetset`s blog (mindeord), men ved ikke hvordan jeg gør, så I får det her i stedet.

Et sidste Farvel

profilbillede
  • #18   18. dec 2023 Jeg stemmer i - tak for delingen Å.R. 👍🏼

Det gør ondt når et lille hyggeforum som vores mister en så aktiv og vellidt debattør som Leon smiley

• #19   18. dec 2023 Tak Å.R. for din info, uden dig, havde vi ikke været orienteret om Leons tavshed, jeg er dybt taknemmelig for din info.

Jeg har haft den dybeste lyst til at deltage, men jeg synes bare ikke, det skulle være på denne måde vi skulle mødes. Jeg har "kendt" Leon siden 2008 via Mingler og vi har aldrig mødtes IRL. Men vi har haft masser af hyggelig kontakt via div sociale medier og Leon er bare en, som jeg aldrig vil glemme, han var et menneske jeg godt kunne ønske mig 1000 vis af eksemplarer af, utrolig rummelig, trods egen stor sorg, sikke et overskud du havde ....., du er til eftertanke ......

• #20   18. dec 2023 Godt skrevet Jetset, samt i dit blogindlæg.

Jeg savner også Leon meget, selvom jeg aldrig har mødt ham irl.

Jeg venter nærmest hver dag på hans kommentar, for den mangler jeg.

Kommentér på:
R.I.P.

Annonce