Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2024
  • #1   1. jan 2024 Fra samme kilde:

https://www.aljazeera.com/news/2024/1/1/kim-jong-un-tells-army-to-annihilate-south-korea-us-if-provoked

“Raketmanden” fra nord Korea truer med at udrydde syd Korea og Usa hvis de bliver provokeret.
    Mig bekendt er det alene nord Korea der provokerer sine naboer Japan og syd Korea smiley

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 455 Svar: 3.708
    #3   1. jan 2024 #2 JoJo

Naaj, jeg tror ikke at vejr og klima kommer til at betyde så meget for mange af verdens magtliderlige despoter.

De var ligeglade før, og de er lige så ligeglade nu.

Alle bevæbner sig i stor stil overalt, for latterlige kolo-enorme beløb.

Sultende og tørstende civile mennesker, ikke mindst fattige, er ret ligegyldige, i mange landes optik.

Det er forfærdeligt!

• #5   17. jan 2024 Ja, der er ikke noget nyt i Mellemøsten, der er som sædvanlig krig, den ene krig aflyser den anden, arabere elsker krig, jeg har ikke oplevet i al den tid, jeg har levet, at der har været fred i Mellemøsten, er det ikke borgerkrig så er det krig landene imellem, et rædselsfuldt folkefærd og mentalitet, dialog er ikke eksisterende i Mellemøsten, men krig, drab og ødelæggelser, det er deres hof smiley

Og ja, ham der Kim-Jung-Un skulle jævnes med jorden, det er et forfærdeligt styre, det er kun ham selv, der har det godt.

• #7   19. jan 2024 Alis C

Hvor er det lige at Usa ekspanderer ??
    Du har påstået det flere gange, men hvornår fortæller du os hvorhenne det er ?

Kommentér på:
2024

Annonce