Systemtruende virksomhed! {{forumTopicSubject}}
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/over-60000-saettes-i-forbindelse-med-bandekriminalitet-i-sverige
For flere år siden åbnede Sverige deres land for asylansøgere/indvandrere, da Statsministeren mente at de havde plads nok, og sagtens kunne hjælpe mennesker der evt. var på flugt fra deres egne lande.
Men det har givet et stort bagslag. Sverige har længe ligget på 1ste pladsen i Europa som det land hvor der sker flest drab, og bandekriminalitet.
Man forsøgte længe at skjule det for befolkningen, ved at der ikke måtte omtales i medierne hvor gerningsmanden/mændene kom fra.
Befolkningen blev chokeret da det for et par år siden kom frem hvor slemt det egentligt stod til.
Det er ikke længe siden at svensk politi kastede håndklædet i ringen, og indrømmede at det som foregår har de ikke kapacitet til at klare, det er blevet for meget og for voldsomt.
Ikke mindst infiltration i samfundssystemet, men også med trusler her og dér.
Det er uforståeligt at Sverige har ladet det komme så vidt, når de i årevis har været klar over det. Ikke mindst at man ikke i stor stil har udvist personer som er til skade for hele samfundet.
Det er også blevet et problem for Danmark, da trådede fra bander krydser grænsen.
Sverige skosede Danmark for den hårde linje, men sidder nu i møg til op over halsen.
Hvad kan Sverige gør nu, i et forsøg på at ændre tingene?
Blogger
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 436 Svar: 9.770
Jeg tror desværre, det er for sent, Sverige er vågnet op af tornerosesøvnen, nogen mere konfliktsky nation, findes vist ikke i verden - men utak er verdens løn, må vi konstatere, men viser også, at de ikke er værd at samle på.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 365 Svar: 3.527
https://www.bt.dk/krimi/chokboelger-gaar-gennem-sverige-12-aarig-skudt-da-hun-gik-tur-med-hunden
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 13 Svar: 186
Ja det er trist for Sverige, men det kan vi ikke ændre ved, langt værre er det at vi her hjemme er i samme båd, blot vil der gå længere tid før vi når det stadie som Sverige har i dag.
Selv om næsten alle ser Sverige som et skræk eksempel, er der et flertal der arbejder stille og roligt på at vi skal have indvandre flertal om få årtier, som den naturlige udvikling for os, med en fremtid hvor etniske danskere vil blive en minoritet.
Den udvikling har man fået både i Sverige og her på demokratisk vis, der skal være plads til alle, selv om ikke alle vil os det godt. Vi skulle jo nødigt have at nogen begynder at kalde os for rasister.
apr 2019
Følger: 3 Følgere: 27 Emner: 308 Svar: 2.097
Må jeg frabede mig, at jeg skulle være hjernevasket bare fordi jeg ikke ser noget lys
i nogen muslimer. Muslimer er blevet nogen man skal regne med, men det er kun på grund af ufattelig meget olie. Og det er ikke nok til dem.
Systemtruende virksomhed!