Være afskåret fra fællesskabet {{forumTopicSubject}}
Jeg har i et par dage været ude af stand til at komme på siden her, mon der også er andre, der har oplevet at få denne meddelelse:
Advarsel: Mulig sikkerhedsrisiko
Firefox har opdaget et problem og fortsatte ikke til www.baboom.dk. Webstedet er enten opsat forkert, eller også er uret i din computer indstillet forkert.
Webstedets certifikat er sandsynligvis forældet, hvilket forhindrer Firefox i at oprette en sikker forbindelse. Hvis du besøger webstedet, kan angribere forsøge at stjæle informationer, som fx dine adgangskoder, mails eller oplysninger om dine betalingskort.
Hvad kan du gøre?
Problemet skyldes højst sandsynligt webstedet, og du kan ikke selv løse problemet. Du kan prøve at kontakte webstedets administrator for at gøre opmærksom på problemet.
Det skal lige tilføjes: Mit ur er ikke indstillet forkert.
Men noget kunne tyde på, at BB har fået løst problemet.
maj 2023
Følger: 3 Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 344
Men til sidst fik jeg det væk. Men om jeg tilsidesat min egen sikkerhed det lød det til.
Mit ur var hellere ik indstillet forkert.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 432 Svar: 3.529
Jeg troede det var antivirusprogrammet der var skyld i det, og forsøgte at omgå det ved at tillade BB. Men det hjalp ikke.
Fik den røde trekant, hvor der nederst stod at man kunne tilgå.
Men den røde trekant ses stadig i hovedlinien, hvor der står 'ikke sikker'.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 436 Svar: 9.786
apr 2019
Følger: 20 Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 130
Det er nok pga. de forsøg på hackerangreb som der har været på nettet den sidste tid.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 432 Svar: 3.529
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 53 Svar: 579
går ud fra, at hvis der opstår problemer tager mit virusprogram det
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 50 Emner: 138 Svar: 2.222
Være afskåret fra fællesskabet