Copenhagen Pride Copenhagen Pride
https://www.copenhagenpride.dk/copenhagen-pride-offentliggor-de-forste-detaljer-om-begivenhederne-i-august/
Fra 10-18 august er der dette optog.
Det er en stor begivenhed for de involverede som de ser frem til , samt mange synes det er et sjovt og festligt optog at se.
Man kan snart ikke finde ud af alle de bogstaver der følger med i den forening. LGBTQIA+ og hvad de betyder.
Vi kender nok alle, eller har arbejdet sammen med nogen som er homoseksuelle. Hvilket ikke er noget problem overhovedet.
Men som jeg har skrevet tidligere, så finder jeg Priden frastødende, fordi de seksuelle overtoner er i højsæde, via beklædning, såsom penishylster osv.
Ikke mindst at det er en stor sexuge, hvor man ikke skal nærme sig en park med en grøn busk uden der sker et eller andet.
Problemet er, at man ikke har lov til at sige at man ikke bryder sig om denne pride.
Samt de mærkelige mennesker som ikke føler de har noget køn, og skal tituleres den eller dem.
Vi kan debattere dette emne, for det er lige så godt at debattere som ethvert andet. (Forhåbentlig uden at blive frøsset).
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 55 Svar: 613
Selvfølgelig er sådan et emne lige så berettiget som alt muligt andet, man kan jo bare lade være med at kommentere, hvis man er "bange"
Men jo, jeg tror alle vi kender nogle, selv har vi op til flere i familien - også i vores gade, men de skilter ikke med det, så for mig ingen alarm.
Heldigvis bor jeg langt fra Kjøvenhavnstrup, så jeg holder mig bare hjemme - det er ikke noget som kan fange min interesse.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 445 Svar: 9.927
Nej, Cris dit håb blev forkastet, der mangler et indlæg, du må skrive alt muligt om den Pride undtagen din mening, kan du fortælle mig, hvor jeg kan læse det i BB regler og vilkår, for jeg kan ikke læse det nogen steder
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 453 Svar: 3.707
Hvad i alverden forgår her?
Copenhagen Pride