{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

KLAGE over BaBoms moderator! {{forumTopicSubject}}

Eftersom jeg aldrig har klaget over nogen, har jeg for første gang været inde og se hvordan man kunne gøre det. Her står:

Jeg vil klage over en anden bruger
Så skal du anvende udstemningssystemet (se punkt 1.5 i retningslinierne), hvor du kan sende en ”ud stemme” vedrørende den pågældende bruger.
Under hver profil er der et punkt der hedder ”Misbrug”; der kan du skrive din begrundelse om hvorfor denne bruger skal stemmes ud. Du skal også indsætte et link til det du mener, er i strid med reglerne.

I ekstra grove tilfælde kan du kontakte baboom.dk’s hjælpe-administratorer. jvf. Baboom

Det giver så ikke mulighed for at klage over moderatoren 'Camilia'.

Men her så en klage over denne moderator- person 'Camilia'

Vi har i den senere tid set flere 'frysninger' af en lille gruppe af aktive medlemmer på Forum. Her har ingen overtrådt nogle regler, men blot udtrykt en mening, som er helt lovlig.

Vi kan se at der er flere visninger, end vi få aktive medlemmer kan overkomme. Hvilket sikkert er godt for BB?

Men får 'Camila' tilsendt en klage, så straks afskæres et aktivt medlem fra at kommentere i en periode UDEN grund, eller henvisning til hvad årsagen er!

Gad vide, hvordan andre medier vil se på debatter her, når vi ikke har lov til at udtrykke vores meninger på en ordentlig måde? Det kan være vær at undersøge, ikke?

Igen kræves svar fra BB, og moderator.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KLAGE over BaBoms moderator!
  • #1   15. jun Jeg tror ikke Camilla er moderator, tror faktisk slet ikke der findes nogen her på BaBoom.

• #2   15. jun Ifølge FAQ, ser jeg bestemt ikke at der skulle være alle de frysninger.
    Se her :

profilbillede
  • #3   16. jun De virker ret ligeglad med om du ønsker svar Cris smiley
    Tror hellere ikke det virker at “true” dem med at gå til medierne.
    Men egentlig burde man bare gøre det hvis man synes det er så vigtigt for en.
    De er jo ligeglad med den her sidde for ellers havde de svaret.
    Vi er for lille en gruppe herinde.
    I alle de år jeg har været her der har de ikke en eneste gang stået op for deres medlemmer.
    De er iskolde og åbenbart ligeglad med om vi søger andre steder hen.

Og de overholder end ikke egne regler.
    Polle har i månedsvis spammet Forum med egen reklame for eget debat Forum.
    Og det har de sjovt nok ikke set.
    Har de overhovedet været ind og se hvad der sker ? Eller får de bare en klage og så fryser de kontoen.

• #6   18. jun Skrub af Polle, og pas dit eget forum !!!
    Ufatteligt at du ikke kan forstå, at medlemmerne herinde ikke gider dig.

• #8   18. jun Hvordan kan du tillade dig at reklamere for andres hjemmesider, det er jo ikke en ordre du har fået, det er bare noget du har tilladt dig, hvor mange gange skal du have at vide, det ikke er tilladt at reklamere for andres hjemmesider ??

For et stykke tid siden, blev du frosset alene og ene af den grund, med din megen reklame i går var du her, som Dora H, oprettede gruppe og postede alle mulige smarte one lines.

Nu vil jeg klage over dig, du har en ualmindelig dårlig opførsel.

• #10   18. jun
    Uover dette hader Jetset mig som pesten, og så skal hun være moderator .

Beviser ??

• #12   18. jun Jeg vil gerne svare dig, dog bliver det på et senere tidspunkt, det er virkelige gode spørgsmål.

• #14   21. jun #13 Polle

Polle, du er selv skyldig i at flere ikke bryder sig om den måde du agerer på ikke?

Konstant, i længere tid har du forsøgt på alle mulige måder at promovere dit eget Forum. Trods der bliver sagt nej tak, fortsætter du.

Du har ikke deltaget i diverse debatter ret meget.

Du har udnyttet de frysninger som har været, og som der ingen hold er i, til egen fordel.

For den sags skyld, så kan klager måske være komme fra dig, så du kan få mere gang i dit eget Forum. ?

• #15   21. jun Don’t feed the troll

I min optik er der et par brugere herinde som har trolde tendens smiley

Og nu er den ene trold begyndt at bide fra sig smiley

Kommentér på:
KLAGE over BaBoms moderator!

Annonce