{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

Polle! {{forumTopicSubject}}

Polle det er løbet helt løbsk for dig. smiley

Du er en søle og ynkelig gammel mand, der åbenbart ikke har noget liv eller nogen rigtige venner.

Du har dit eget forum, bliv dér!

Hvad bilder du dig ind, ved dine mange forsøg på at reklamere for dit forum hér, hvilket er ulovligt iflg. BB's regler.

Du laver den ene falske profil efter den anden, opretter oplæg med dem. Hvilket heller ikke er lovligt iflg. BB's regler.

Du har endda formået at lave identitetstyveri, hvilket hverken er lovligt iflg. politiet eller BB's regler.

For din egen skyld, så STOP nu, inden det går galt for dig! For ingen af os vil finde os i den forfærdelige opførsel, der går ud over alle grænser.

Tro ikke, at bare fordi du har slettet din profil, at der ikke er direkte beviser mod dig. For det nåede vi at sikre inden.

Bliv på dit eget Forum, og lad os være i fred!










Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polle!
  • #2   6. jul Bare rolig, som sagt findes beviser, flere endda. Så drog dit pjat!

  • #3   6. jul Du har iøvrigt lige selv bevidst det.

  • #5   7. jul Kald det hvad du vil!

    Beviser er for andre at se, og ikke dig. Du véd udmærket godt at du har opført dig afskyeligt, og frastødende!


  • #7   15. jul Jeg véd at jeg ikke burde give mere tid til Polle.

    Men jeg er så vred på den lille nyttesløse mandsling! smiley

    Polle, du tror at du bare kan slette din profil, og dermed også alt hvad du har skrevet, men nej!

    Du tror at det hjælper at du blokerer flere af os. Men nej!

    Du tror at du bare kan sende klage efter klage igen til BB. Men nej!

    Du tror at din stalking af BB's medlemmer her, vil gå i sig selv på et tidspunkt. Men nej!

    Send endelig en klage over mig igen.

    Du er en gammel bitter mand, endda med sit eget forum, som vis det fungerede, ville blive dér.

    Forsvind og blive væk!




  • #8   15. jul Jævnfør Polles oplæg af idag, d. 15/7- 24

    Jeg har været nød til at blokere og anmelde flere medlemmer her på BaBoom på grund af konstante personangreb på mig over længere tid!

    Personangreb er ikke lovlige her på andre medlemmer!

    Med venlig hilsen
    Polle


    Du HAR ikke været nødt til at anmelde nogen som helst for noget som helst!

    Tør du virkelig blive ved med dit stunt?

    DU, har overtrådt samtlige regler her, og du fortsætter med at stalke os her, trods vi gentagne gange over lang tid har frabedt os din tilstedeværelse.





Kommentér på:
Polle!

Annonce