{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

blå amstaff:) søger en hvalp meen? {{forumTopicSubject}}

hvor burde man kigge grundigt efter sådan en, helst en tæve, men ikke et must da en hund ska elskes ligemeget uanset hvad:)

men nogen forslag om gode steder at lede? eller nogle med direkte links? smiley for synes jeg har kigget meget rundt? :).. ingen aftegninger skal den have, medmindre det er hvide sokker, eller hvidt bryst smiley

og er der noget man skal holde øje med? helt specielt?

og ja kender godt til racen smiley har haft en før smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blå amstaff:) søger en hvalp meen?
  • #1   3. jul 2008 prøv hundegalleri eller google

• #2   3. jul 2008 snak med opdrættere??

Ehm.. prøv at finde nogen steder hvor de har hunde som er blå.. men er jo ikke en garenti for hvalpene bliver... ellers kommer der jo amstaff hvalpe hele tiden, osse en del blå imellem for tiden sys jeg, men man kan selvf ikke være sikker hvis hunden ikke har stamtavle eller nnoget.... mit bedste forslag er at komme i snak med nogle opdrættere, måske kan de henvise til nogle som laver mange blå.. tja

• #3   4. jul 2008 den må godt være ægte? :).. men er ikke et must, og mange tak kurt-margrethe:)

• #4   4. jul 2008 som sagt helt øverst nederst i teksten. jeg har haft en før,

smiley

• #5   4. jul 2008 ellers ku jeg have haft en med min kæreste som min kæreste så desværre fik med sig? efter 2 år.. skal vi sige det sådan? mente bare ikk det var nødvendigt at komme med min livshistorie herinde.. forstå mig ret smiley

intet personligt.
    og mange tak for links smiley jeg vil kigge nærmere på det smiley

• #6   4. jul 2008 forhenværende kæreste.. som nu er min eks.. bellamalene herinde fra smiley

• #7   5. jul 2008 er ked af at sige det..

rednose går under pit:) og kendetegn rød næse, ligesom at den også finddes i sandfarvet, med sandfarvet/rødnæse

og en bluenose, har somsagt en blå næse:)

en blå amstaff skal have en sort næse, ligesom alle andre amstaff'er.. kan du så fortælle mig hvorfor der bliver avlet på blå amstaff'er med dkk stamtavler o.s.v ?:)

jeg har læst om det for sad selv i samme bekymring før smiley

• #8   6. jul 2008 EngleNanna smiley (A) slet ikke.. man kan sagtens få blå amstaffs-- enig med chamal C i det han siger smiley

• #9   7. jul 2008 ja alle hunde er dejlige.. det er ejeren som gør dem til det de er eller hvordan skal man sige det:P.. bliver det en tosset hund er det ejerens skyld, eller noget som ku være avlet videre fra hvalpens fars eller mors side. men det er jeg ik sikker på:P det bar noget jeg gætter mig frem til.. sindet kan de avle fra forældrerne ihvertfald smiley

og tak igen kurt margrethe:)

Kommentér på:
blå amstaff:) søger en hvalp meen?

Annonce