737 visninger
|
Oprettet:
Fotogalleri på nettet? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Nogen der ved om der findes/ kender et godt fotogalleri på nettet? Altså lidt ligesom Baboom og alle de her gallerier, men et hvor an kan uploade sine billeder man vil vise frem og så kigge på andres, skrive kommentarer osv..
Er nemlig begynder amatørfotograf og synes det kunne være sjovt at se hvad folk synes om de billeder jeg tager..
På forhånd tak for hjælpen.
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 518
Mere et sted hvor folk er der for den grund.. Altså at vise sine billeder og kigge på billeder.. Altså lidt mere seriøst..
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 161
der var vi vores billeder liggende fra gården
eksempel: http://picasaweb.google.com/gronnegaarden/
sep 2007
Følger: 1 Svar: 69
jan 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 56 Svar: 458
www.fotostart.dk
apr 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 155
www.phosee.dk
www.fotostart.dk
www.fotokritik.dk
www.deviantart.com
www.onexposure.net (en side med billeder fra nogle af verdens bedste fotografer. Du skal godkendes, før du kan få uploadet et billed)
Alle ovenstående sider har jeg en bruger på.
phosee og fotostart er de to danske med mest aktivitet
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
feb 2007
feb 2007
Wow onexposure er vildt!! Kan jo kigge i timevis.. Se det er kunst i mine øjne.. Men jeg tænkte på.. Med min begynder erfaring og mit brugte canon eos 350D, og de ikke allervilldeste linser pga min sølle SU indkomst, hvad er så den allermest begynder agtige side af dem?
apr 2008
Jeg har også kæmpet en brav kamp for at få nogle af mine billeder derind. Men kun nogle få er sluppet igennem sidens "screening"
Jamen www.fotostart.dk er jo som siden adressen så nydeligt siger, en hjemmeside til at hjælpe folk igang med fotograferingen.
feb 2007
Men så vil jeg da lave en bruger på fotostart.. Men jeg har et lille problem tror jeg.. en del af mine billeder er jo taget for noget tid siden og jeg kan ikke præcis huske lukkerhastighed, iso, blænde osv på dem.. Så det får jeg ikke den store mulighed for at skrive på dem..
apr 2008
feb 2007
Fotogalleri på nettet?