{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

2 HESTE STJÅLET I SKANDERBROG {{forumTopicSubject}}

Jeg hjælper en fra hestegalleriet:

1 HEST OG 1 PONYPLAG ER STJÅLET PÅ PRIVAT EJENDOM I SKANDERBORG.

DE ER FORVUNDET FRA DERES FOLD, HEGNET ER LEVET ÅBNET OG BEGGE HESTE FORSVUNDET I DEN BLÅ LUFT. FOR 3-4 DAGE SINDE HAR NABO SET 2 BILER OG EN HESTETRANSPORTER PÅ GÅRDEN.

VEJEN ER SPÆRET FOR GENNEMKØRSEL DA DER ER VED AT BLIVE JERNBANBRO

GÅRDEN LIGGER LANGT INGE AF EN GRUS VEJ OG HESTENE GÅR OMME BAG 2 HUSE OG IND AF 50M STI OG BAG HØJE TRÆER

SÅ MAN SKAL VIDE HVOR DE GÅR FØR MAN KAN KOMME TIL DEM.

LEDET VAR TAGET A OG HESTENE VÆK, STALD OG UDSSTYR ER URØRT.

BEGGE HESTE ER CHIPSMÆRKET......

HEST 1. TRAVER . BRUN MED STJERNE OG SOK VENSTRE BAG. 4ÅR billeder se profil ( http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=82062&ipc=258531 )

PONY 1. WELSH SEC F. BRUN MED 3 HØJE SOKKER OG STOR BLIS.1 ÅR. BLÅ GLIMMERGRIME. billeder se profil. ( http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=80071&ipc=252558 )

HVIS DU HAR SET DEM ELELR VED NOGET SÅ RING PÅ 42242080

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 HESTE STJÅLET I SKANDERBROG
  • Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 129
    #1   17. jul 2008 Kan godt være jeg bliver øretæveindbydende nu..................men bil set for 3-4 dage siden?????????????? dvs, man ikke har haft opsyn med hestene, siden den bil er set?????????......man holder da opsyn med sine krikker hver dag, selvom de bare går på fold, ikk:-/....

Men stadig syns for hesteejeren:-/

• Mikael N
    Mikael N Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 95
    #2   17. jul 2008 Ja så håber vi at hun kan lære og stave også.

• #3   17. jul 2008 De skulle måske lige tage en smut til vorbasse marked og kigge om de skulle stå der, kunne jo være det er med henblik på at tjene nogen penge

• #4   17. jul 2008 the hunter
    alle hest eder kommer ind der oppe bliver tjekket!

• #5   17. jul 2008 K K
    okay det var jo bare et forsøg vær

• #6   17. jul 2008 ja, for nogle år siden blev nogle heste her i området stjålet, dem der havde stjålet dem sendte dem til sletning og halerne var klippe op og det hele var klar, men så genkendte slagteren dem heldigvis og de kom hjem til ejeren, det var 3 heste og de havde også stjålet traileren hvor alle 3 var blevet presset ind i!

• #7   17. jul 2008 Det kommer i TV2 Østjylland i dag. ejeren kontaktede dem allerrede i går.

jeg har bare kopieret ejerens indlæg så det er ikke mig som har skrevet det men om der er caps lock er jo ligemeget for sagen er jo lige vigtig

Mikael N nogle mennesker er ikke de bedste staver OG SÅ???? de har da lige så stor ret til at skrive... det kunne jo også bare være trykfejl... er selv ordblind så bliver PISSE SUR når jeg ser sådan noget... du nedgøre andre mennesker.... og det kan jeg ikke have... de har sku lige så meget ret til at skrive....

• #8   17. jul 2008 banditten... det er ikke mig der har skrevet det jeg har bare kopieret det, men vil give dig ret det er træls, men det gør ikke sagen mindre vigtig....

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2007

#11   17. jul 2008 Godt Camilla:-)........var ved at tro jeg fik klø:-)................Jeg har selv to små fede shetlandsponyer, som vi ikke bruger til en skid, andet en kæledægger.......................og de går da lige her uden for....havde jeg dem nu til at gå et andet sted - så er det sgu da meget normalt, man lige checker op om der er vand, om de nu skulle være kommet til skade, viklet ind i tråd eller lign.............og ja, om de i det hele taget er der endnu:-/

• #12   17. jul 2008 Rikke... det vil jeg også give dig ret i... jeg er også oppe ved mine hver dag...

• #13   17. jul 2008 ps. sorry rikke jeg først svare nu men har haft noget vrøvl med dem fra bilgalleriet... :o(

• #15   17. jul 2008 ikke for noget vel, men hvor ved i fra de ikke tjekker dem hver dag? det står der ikke noget om nogen steder! der står bare at naboen havde lagt mærke til nogle biler! og hvis det betyder man ikke ser til sin hest, at ens nabo har set nogle biler! så er dte godt nok tit jeg ikke ser til min for de andre ser da tit en bil,!

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2007

#16   17. jul 2008 Og hvis jeg nu kendte til et sted, hvor ejer jo ikke må ha være der de sidste 3-4 dage så - og hvor mange dage der FØR mon.....ja, blev jeg rigtig gal - så kunne jeg godt få lyst til at gå over og hente dem---bare for at se hvornår det overhovedet ville blive opdaget!!!!!!!!!!!!!!! - men det da skide synd - nu mest for krikkerne...............men at sætte det i TV, og så skulle sige at det er 3-dage siden man har set en bil??, hvilket må tyde på man ikke har haft opsyn siden - det ville være guf for dyreværnsfolk;-/

• #17   17. jul 2008 rikke m
    læs for du taler! der står at naboerne har set en bil! ikke dem selv, og hvis naboen ikke lige har tænkt nærmere over det, og ikke har fået det sagt før de var for sent, hvordan kan det så være den familie der´har fået stjålet sine hestes egen skyld?
    kan godt være du ikke direkte har skrevet det,! men de lyder sku som om de er sådan du tænker! ja undskyld mig men kan virkelig ikke tage sådanne personer seriøst!

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2007

#18   17. jul 2008 Okay, KK, din mening!! - men så læser DU lige igen.....hvis naboer har set en hestetralier og to biler for 3-4 dage siden....hvordan f...kan det så overhovedet blive aktuelt i en sag, hvis du selv var der igår og tilså dem????????????? så var krikkerne der vel, og det kan så ikke være de biler der har hentet dem???????? - eller hur????

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2007

#19   17. jul 2008 KK, jeg skriver jo ikke at ejeren selv er medskyldig!!!!!!!!!!! - men at det lyder som om de ikke har dagligt opsyn - og det kan JEG ikke ta´seriøst, ikk andet:-/

• #20   17. jul 2008 nej det kan det jo så ikke være! eller jo det kan det for de kunne lige så godt komme tilbage, men naboerne havde nok også set hvis hestene blev taget når de så bilerne!
    der er heller ingen der ved om familien var på ferie og så havde nogen til at se efter hestene! og der er heller ikke nogen der ved om det først var igår de blev taget! derfor syntes jeg det er svinsk at sidde og skrive sådan om en familie! de syntes jo nok ikke det er sjovt eller godt at deres heste er blevet stjålet!

• #21   17. jul 2008 jeg må sige jeg er usikker i den sag for luret også selv over den da jeg læste det første gang KK det der opvægger min tvivl er at hun skriver at de havde en hestetrailer med.... det er det... for hvis de har været væk i 3 dage.... og tror det er det som rikke også undre sig over....

• #22   17. jul 2008 rikke m
    sorry, men det er virkelig ikke sådan det lyder

• #23   17. jul 2008 der er ingen steder der står noget om hvor lang tid de har været væk og derfor kan i og mig og alle andre ikke være bekendte at skrive om dem og så sige at de ikke holder øje med deres dyr!

• #24   17. jul 2008 det siger jeg heller ikke jeg sagde at jeg undret mig også over det og er usikker på netop det... men at jeg selv kigget til mine hver dag

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2007

#26   17. jul 2008 KK, vi behøver jo heller ikke være enige:-) - men du har ret, jeg kan ikk udtale mig, når jeg ikke kender den konkrete sag - men jeg har forstået den på sammen måde som Camilla beskriver....Så den var sådan set bare generel!!!!!!!!!!! - at hvis man ikke har opsyn hver dag.................ja, så det sgu´svinsk(for at bruge dit eget ord)..............men gu´er det da syns for ejer - og allermest for hestene......og den usikkerhed, man ikke ved hvor de er, er da forfærdelig:-/

• #27   17. jul 2008 så er vi også enige!
    var nød til at gå før for skulle på arbejde!

• #28   17. jul 2008 er dusør smiley

• #29   18. jul 2008 stephan mener du om der er dusør på at finde dem???

ved det ikke som sagt har bare hjulpen en med at få det ud til så mange mennesker... (kender hende ikke)

• #30   18. jul 2008 ja.. nå okay muhaha

Kommentér på:
2 HESTE STJÅLET I SKANDERBROG

Annonce