1.855 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
taget i fotofælde???? taget i fotofælde????
nu er min kammerat så uheldig at være blevet blitset med en fart der medfører et klip og en bøde, og spørgsmålet er så, kan man slippe billigere?
har hørt om folk der har nægtet ssig skyldig og bevist at det ikk var ejer der kørte og så ikke ville fortælle hvem der førte bilen, og bilen står i min kammerats kærestes navn.
bilen stod til salg på de fleste markeder den dag de blev blitset så i teorien kan de jo sige der var en ude og prøvekøre den og dermed kun få en bøde på 500 kr.
men kan man så osse en af delene i praksis?
0 synes godt om
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 69 Svar: 1.021
mar 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 39
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 44
mar 2008
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
Det er som regel gode billeder de tager(snakker af erfaring). De bøder jeg har fået har man både kunne se det var mig der hvor der er billede af hele bilen og det hvor de har zoomet ind på føreren.
Og selvfølgelig får ejeren en bøde ligemeget hvad. Dog er jeg ikke sikker på klippet ryger med. Men ved i hvert fald at det er ejerens ansvar hvem der kør i bilen.
apr 2007
Vi har måske alle kørt for stærkt, men så man kan satan osse tage skylden når den kommer!
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
Regler er til for at blive overholdt, ellers må man sku selv stå til ansvar, hvis man ikk overholder dem.
Det er det samme som og sige "jeg røvede en bank, må jeg ikk godt slippe for fængsel" <- Giver vel heller ikk meget mening
apr 2007
Skrev sku da ikke at man skulle melde sig selv, men at når bøden eller klippet kommer, at man så er ansvarlig nok til at betale
mar 2008
jeg er ingen engel bag et rat, er i??
maj 2008
Jo det har jeg.... men jeg er sq voksen nok til at tage ansvar, og betale... Er man stor nok til at lave lort, så er man stor nok til selv at rydde op...
okt 2007
Følger: 1 Emner: 34 Svar: 46
har været der selv 2 gange... kan de ikke bevise vil ejer få en bøde på kr. 500 for at tilbageholde oplysninger... hun har desværre allerede smidt den seddel med telefonnummer og navn på potentiel køber ud og har ingen info, da de ikke ville købe alligevel.
men kommer de igen eller senere og stopper hende sammen med dig, tror jeg de vil gå længere
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 335
Min kæreste kørte for stærkt, hvilket medførte et klip og en bøde på 2000 kr - bilen var hans forældres - de får brev med billede af personen, og skal så enten hæfte for bøden selv, eller så skal de skrive, hvem der har ført bilen... og så hæfter din ven for bøde + klip.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 27
Men så skal du i retten hvis politiet vælger at gå videre med det (sjældent de faktisk gør det).
mar 2008
maj 2008
Ja det kan han...
mar 2008
taget i fotofælde????