{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Puuha det var hårdt .. (Biathlon) {{forumTopicSubject}}

Jah jeg har lige for et par timer siden løbet/skudt et biathlon. Man lægger ud med at løbe 1.8 km, skyder 5 skud på faldmål, løber eventuelle straf runder, og så løber man de 1.8 igen osv osv. I alt har jeg løbet 9.5 km på 1 time 5 min og 17 sek. Synes selv det er ret godt. (lige ud over at jeg for vild i en skov)

Hvad har i brugt dagen i dag på ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puuha det var hårdt .. (Biathlon)
  • #1   2. aug 2008 Jeg er igang med at reparere min cykel. Fandt ud at gevindet på Head Lock (Pinden) der går igennem headsettet på min DH er slidt, bolten der holdte det fast nede i bunden poppede op mens jeg kørte ned af en lille bakke, jeg panik bremsede for hvis jeg fortsatte, havde jeg helt klart banket min kæbe på styret. Heldigvis sad mit styrfitting og holdte det på plads. Puha (sved tørres af panden). Så nu sidder jeg her og bestiller nye dele til cyklen, tænkte hvorfor ikke bestille andre ting også. Power shopping smiley Woooot Woooot.

• #3   2. aug 2008 @ Lise ^^Hvordan smager den ?
    Må vi smage ? :-))

• #4   2. aug 2008 Lyder sådan set som om i har haft en god nok dag alle sammen smiley Lidt surt for dem der arbejder, men hvis i kan li det er det jo fint smiley

Kommentér på:
Puuha det var hårdt .. (Biathlon)

Annonce