{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

En god ven... {{forumTopicSubject}}

Hvad består din bedste ven af? hvad er/betyder hun/han for dig. Og ser du nogensinde dig selv fra dine venners side - og hvis du gør, mener du så selv du er en god ven?

Jeg har et par som jeg vil kalde rigtig gode venner - og så er der en masse venner som man bare har det sjovt og hygger med...
Der er stor foreskel på den måde jeg kategorisere mine venner... der er de helt tætte venner. Der er dem man arbejder/går i skole med. Der er fest vennerne og bare de venner man engang imellem finder sammen med...

Og jo så er der self. oz net-vennerne... dem man aldrig ser, men hygger sig med over nettet og måske finder sammen med den vej igennem pga ligheder og svinger godt med... (som jo os kan udvikle sig)

jeg vil ikke altid mene jeg er en god ven.. (jeg er trofast og ærlig ) og skal ta mig selv i ikke at være for egocentreret. jeg er meget dårlig til at holde kontakt til folk - men forventer alligevel de er der... :o/ Hmmm... men nu er jeg ved at forbedre det... (prøver da på det ) jeg "forventer" mine venner er der - men PHU-HA - sådan nogle guldkorn må man ikke give slip fra... kæmp for det... Husk dem - og vis dem du er der for dem. :o)))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god ven...
  • #1   7. maj 2007 Min bedste ven er min kæreste ! Han betyder alt for mig - og han er min bedste ven og kæreste fordi han er omsorgsfuld, kærlig, ærlig, lækker *mums*, sympatisk osv. Han forguder mig, og jeg forguder ham - han er fuld af humor og kan få mig til at grine - også selvom det nogen gang er mig han gør nar af... Hehe.. Og så har han det super godt med min familie og mine venner (og omvendt heldigvis)

Jeg synes selv at jeg er godt til at se tingene fra andres side, uanset om det er en ven/veninde eller en fremmed.

• #2   7. maj 2007 Jeg har ik nogen bedste ven ,.. jeg har få gode venner , som jeg kan stole på og snak med om alt mellem himmel og jord og så er der alle fest venner og hvad har vi ,. men de fleste er bar bekendte dem jeg ik ved det vilde om (:

• #3   7. maj 2007 Blondie: Åhhh... så er du lige så heldig som mig.. .Min bedste ven er osse min kæreste - vi havde nu os været bedste venner i 11 år inden vi blev kærester, så det er skønt. :o))
    Man skal være god til at se det fra deres side - det har jeg været slem til ikke at gøre.... Men som sagt, det skal der laves om på. :o))

• #4   7. maj 2007 Heidi : Det er så skønt at have en super duber kæreste..

Selvfølgelig er det vigtigt at kunne se tingene fra andres side, men min erfaring er (ihverfald herinde fra) at ofte får man slet ikke lov til at forklare at man godt kan se det fra andres synspunkt for mange flyver op i en spids hvis man har en anden mening.. Desuden er det også vigtigt, at man står ved sin mening selvom man godt kan se tingene fra andres side..

• #5   7. maj 2007 Cartman: ja der er nemlig mange defintioner af venner - os derfor jeg er nysgerrig for at vide hvordan andre ser deres venner... :o) Og jeg tror det er meget meget vigtigt for alle at have en eller flere gode venner... bare man føler man har nogen man kan dele de "svære" ting med...
    Hemmeligheder... Det er jo osse rigtig mange forskellige ting - så til det vil jeg svare både ja og nej... jeg vil ikke holde hemmelighder omkring mine venner for dem - Men jeg kan godt ha hemmeligheder sammen med dem. ;o)

Blondie: Ja jeg tror heller ikke man skal ta "venskaber" herinde for mere end de er - bare en man snakker med over nettet... er selv blevet slemt skuffet over jeg troede noget var der (fortrolighed) med fandt ud af man ikk kan stole på andre end sig selv over nettet. ;o)

• #6   7. maj 2007 Kennet: du skriver med deres fejl og mangler... ??
    Kan en sand ven have fejl og mangler? Der er ingen der er fejlfri - så leder man efter sådanne folk får man aldrig venner. :o)) men jeg forstår godt hvad du mener. :o)

• #7   7. maj 2007 Kennet: Mange venner er som dag og nat - og det betyder man kan hjælpe hinanden, hvor den ene ikk kan, kan den anden - ikk sandt. :o)) Der skal jo være lidt udfordringer i et forhold... osse til sine venner. :o))

Kommentér på:
En god ven...

Annonce