766 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hmm.. Hmm..

jeg forstår VIRKELIG ikke hvordan folk kan sælge deres dyr herinde. Hvis jeg, af en eller anden grund skulle af med min hund, skulle jeg fandme ikke risikere at min hund havnede ved en der ikke var ordentlig ved den.
Kunne aldrig finde på, at sælge mit dyr til nogle personer jeg aldrig har mødt før, så tror jeg virkelig hellere, at jeg ville ha' mit dyr aflivet.

Er jeg den eneste herinde med den holdning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmm..
  • #1   9. aug 2008 nej

• #2   9. aug 2008 er jeg den eneste der er træt af dårlige overskrifter ?

• #3   9. aug 2008 Per - JA, bekymrer du dig om dårlige overskrifter her? Så har du virkelig ikke et liv.

• #4   9. aug 2008 Max: Ja du har sku ret !

• #5   9. aug 2008 Max: det er da belastende når man sidder og keder sig lidt og kigger lidt rundt på denne til tider kedelige side, og man så ikke kan vælge de emner som interessere en, man kan jo ikke vide hvad "hmm" kan være for et emne, havde han skrevet "salg af hunde" så var jeg ikke gået herind, det er en så lille ting, men når mange gør det er det sku belastende i længden:) og jeg spurgte skam bare om jeg var den eneste så der ingen grund til at angribe mig sådan der:)

• #6   9. aug 2008 ja

• #7   9. aug 2008 Mica : sådan en med samme mening som mig ang. overskrift:D

max: så er vi lige pludselig 2 uden liv:O smiley

• #8   9. aug 2008 jamen for helvede da..
    JA det er en dårlig overskrift, og hvad så?
    Har tømmermænd, pisse træt og er så psyko sulten!!

I kan sku ikke forlange for meget af mig smiley

• #9   9. aug 2008 Jeg har desværre kun haft en hund, og den blev kørt ned af den bil. Den var min bedste ven. Blev såret af at have mistet den. Jeg besluttede mig aldrig at købe en hund igen. smiley Men nej, tror squ ikke jeg kunne aflive et.

LoL Per. Okey. Nederen at kede sig. Hvis man ikke interesserer sig for tråden, så forlad venligst tråden lige så stille som du kom ind, hvis du alligevel ikke har noget godt at sige om selve emnet. Derfor behøver du hellere ikke at gøre ejeren af denne tråd opmærksom om at du er træt af at kigge på ligegyldige overskrifter. Cause nobody cares !!!!!!

• #10   9. aug 2008 jeg sætter da mine dyr til salg på nettet hvis de ska sælges? men er da kræsen med købere.. har sagt nej det mange fordi jeg iik kunne lide deres personlighed? såe ser ingen problem i det (:

• #11   9. aug 2008 Max : nogen skal jo fortælle folk det? og når jeg nu alligevel var herinde kunne jeg ligeså godt fortælle det, det KUNNE Jo være hun så lavede en ordentlig overskrift næste gang,
    men ingen grund til at ødelægge dette emne hvis du vil sige mere så smid en Pm smiley

• #12   9. aug 2008 Lad nu være med at gå så meget op i lortet, det er ikke det værd. det er sku da lige meget om jeg så havde skrevet "gedens lort er rund" i overskriften, altså hvis man ikke gider emnet, så tager det altså ikke 2 sekunder at gå ud af emnet. kommer selvfølgelig an på dit internet, bla bla blaaa...

Godnat

• #13   9. aug 2008 Nej! havde da fundet et hjem til mit dyr, og det kan jo sagtens lade sig gøre.. at få dyret aflivet er forkert!

Kommentér på:
Hmm..

Annonce