Vedr. make up og drenge.. {{forumTopicSubject}}
Hejsa !
Jeg er jo en ihærdig bruger af Babooms debatforum, og har i den forbindelse set et par indlæg om, hvad fyre mener om piger med makeup..
Min konklusion (ud fra disse debatter) er, at drenge bedst kan lide piger med ingen eller lidt makeup!
Jeg sad lige og klikkede lidt rundt herinde, om kom så tilfældigt forbi den her site hvor alle fotoprofilerne kan ses - og sjovt nok er alle de piger der ligger som de første på listen over bedst bedømte egentlig ret sminkede (udfra min bedømmelse)
Er i fyre ikke lidt nogen snydere når i så siger,at i ønsker piger uden makeup men at jeres aktiviteter viser noget andet ??
Vil lige understrege at dette indlæg ikke er til for at hænge nogen ud eller andet - blot en simpelt diskussion om hvorvidt drenge faktisk ønsker piger uden makeup eller om de bare siger det, fordi det lyder bedre ?
xoox Blondinen
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.908
B. Jeg bryder mig ikke om makeup. Jo mindre jo bedre.
Men der er vel nogle aldersgrupper der er vilde med små piger med hele ansigtet fyldt med farvelade.
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 131 Svar: 3.489
Kommer an på hvordan hun ser ud..
Men sådan en som er vold lækker med makeup og ligner en hest uden.. Hmmm.. Det er ikk najs Så skriger man når man vågner op..
Og grinte lidt da jeg læste: Min konklusion (ud fra disse debatter) er, at drenge bedst kan lide piger med ingen eller lidt makeup!
Med ingen ?? Hedder det ikk bare uden
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 113 Svar: 953
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 131 Svar: 3.489
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 75 Svar: 604
feb 2007
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 54
der har jeg godt nok en anden mening!!!
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 113 Svar: 953
Med tøj skjuler man jo sine dårlige sider og fremhæver de gode (hvis man altså interessere sig for, hvad man går i)
Vi kan også blive ved i årevis med denne diskution kære Jeanette - vi bliver aldrig enige !
Så lad os være enige om at være uenige og være glæde for, at vi allesammen er forskellige ;o)
Vedr. make up og drenge..