818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

TATTOO TATTOO

hey skal have lavet en tattoo.... på indersiden af min overarm hvor der skal stå mit efternavn med gotisk skrift, hvert bogstav skal ca. være 2 cm. højde. så det ikke en specialt stor tatto..... men mine arme er ikke specialt storer. er begyndt og træne...... så de er vel meget normale..... men spørgsmålet er drenge og piger. tror i det vil se dumt ud og have en tattoo. på armen ,når man er lidt spinkel, selv om man ikke rigtig kan se den da den skal side på indersiden af overarmen..... hva syndes i....?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TATTOO
  • #1   8. maj 2007 Uno : Jeg synes det lyder som om, at du er i tvivl og derfor synes jeg at du skal vente..

Det er jo egentlig ogå ligemeget hvad vi synes hvis du har bestemt dig ;o)

• Lisbeth K
    Lisbeth K Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #2   8. maj 2007 nææ kender mange der ikke har meget over arm der har tattoveret deres navn

• Kenneth J
    Kenneth J Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #3   8. maj 2007 Jeg har selv en 17 cm lang tatto på armenen, og jeg er sQ ikk ret stor... men er fandme glad for den... og du skal jo ikk få lavet en tattoo for at andre syns det er fedt, men fordi du selv syns

• Kenneth J
    Kenneth J Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #4   8. maj 2007 gotisk skrift er fedt!

• Jannick N
    Jannick N Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 31
    #5   8. maj 2007 synes sq det er dit eget valg.

er selv tatoveret fra albuen og om på ryggen.

den blev lavet da jeg var 17 og startede på den da jeg var 16.

har stadig ikke fortrudt, og er glad for den.

men nu ingen hastværk

• #6   8. maj 2007 Se min tattoo , der e bogstaverne omkring 4 cm , så hvis du vil have 2 cm , så er den satme lille .

• #8   8. maj 2007 Det er ikk størrelsen på dine overarme der bestemmer hvilken tatovering du skal have og hvor stor den skal være.. Det er helt op til dig selv.. Det samme gælder skriften.. Hvis det er gothiske bogstaver du brænder for, så få det lavet..! Det skal nogle folk på nettet ikk bestemme for dig..!:P

• #9   8. maj 2007 Uno gå ned til din tatovør og få ham til at tegne den på din arm.. Så kan du gå og vurdere det lidt og glæde dig over at det kan vaskes væk hvis det ikke er det rigtige sted alligevel...

• #10   8. maj 2007 jaja har også bestemt mig har en tid i denne her måned...... ville bare hører hvad folk ville syndes om det.....

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #11   9. maj 2007 du kan sagtens få lavet den, og gotisk skrift er kanon fedt, dog er der utrolig mange der har netop den skirft . men hvis du overvejer seriøst at skulle til at træne intenst, så ville jeg nok vente, da din hud netop strækker sig , men hvis du bare vil træne og blive markeret , så kan du sagtens få lavet den, så følger tatoo'en bare med huden.

• #12   9. maj 2007 kæresten har det og det ser totalt sexet ud. Men hvis du skal have større overarme skal nu nok vente da en tatooooo godt kan strække sig en smule

• #13   9. maj 2007 Bo S - Præcis..! Medmindre han krudter røven ud af bukserne, dagen efter han får den lavet..!:D

• #14   9. maj 2007 Men chancen ligger der..!:P

• #15   10. maj 2007 det skide lige meget oo du er tynd eller stor.. vil du ha en tus så få den lavet makker.. jeg er ikk selv særlig stor.. men har masser af tusser..

Kommentér på:
TATTOO

Annonce