Ang. overskrifter. Ang. overskrifter.
Kære BaBoom.dks bruger.
Vi er glade for i alle er her, men på det sidste er i simpelthen blevet for dovne til det med at lave ordentlige overskrifter - dette vil vi gerne se blive bedere, da vi ellers må slå hårdere ned på det, det er ikke sjovt for os og heller ikke for jer..
husk nu dette:
2.1 Korrekt postning af Forum-indlæg
Forsøg så vidt muligt at poste indlæg i den Forum-kategori, der passer til emnets indhold. Indlæg, som tydeligt er fejlplaceret, vil blive flyttet eller slettet.
HUSK: Læs altid dit indlæg igennem og tjek, at dit indlæg er skrevet på en god og let forståelig måde, inden du poster det.
- 2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din sofa og en god overskrift vil være: “Hvad er min sofa værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder i min fotoprofil”.
Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 254
hvor er smølfebilledet?
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 1.086
Ikke at jeg er en engel, der kan ske smuttere, men det er virkelig ved at blive slemt. -Også med annoncer i forum.
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 51 Svar: 1.144
Det har de aldrig været :).. Det er komplet død og nederen humor at skrive "HEEEEJ" i en overskrift og når man så klikker sig ind på den står det igen "hej."
Ang. overskrifter.