{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.961 visninger | Oprettet:

Seriøst ?
Seriøst ?
Følger: 1 Emner: 76 Svar: 175

Bil problemer? eller? OPEL.. takker ! {{forumTopicSubject}}

Hey alle.. ved godt at det ville være en bedre ide og spørge på bilgalleriet, men lige nu spørger jeg herinde smiley

jeg vil gerne høre om der er nogen der kender noget til et problem på min OPEL VECTRA 1995 2.0i ..

Jeg ved ikke om det er et problem eller noget der er normalt..

Men altså .. når jeg har kørt i 15 - 20 minutter.. og jeg pludselig holde meget stille i en kø eller nede i byen... så begynder temperaturen at gå op.. det variere mellem 95 - 100 grader.. og bilen larmer en del mere en normalt.. jeg ved det er køleren som prøver at køre motoren ned.. men er det normalt at den skal gøre det? og er det normalt at temperaturen går helt derop ? ..
efter jeg så kommer igang og køre lidt.. falder temperaturen ned.. til normalt..

er det en tysker ting? opel ting ? osv.. ?

På forhånd tak.. hilsen Alex

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil problemer? eller? OPEL.. takker !
  • #1   22. aug 2008 blæseren der er færdig ?
    der er en blæser det køler din køler når du holder stille altså når bilen bliver for varm

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 76 Svar: 175
    #2   22. aug 2008 altså.. det lyder osm en blæser dig er igang, når temperaturen går op.. men er det normalt ? altså.. er det normalt temperautren skal gå lidt op og så begynde en ting og rumstere/blæse... ? eller burde den altid være på 90 grader.. og ingen lyd burde komme frem ?

• Henning G
    Henning G Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #3   22. aug 2008 Måske er din termostat gået så den åbner for sent, hvis du holder og den ikke begynder at koge men bare ryger helt op i temperatur tror jeg på termostaten

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #4   22. aug 2008 Det er helt normalt.. når du holder stille er der ikke nogen fartvind til at køle køleren ned. Når temperaturen bliver tilstrækkelig høj starter blæseren som så køler den ned i stedet.

• Henning G
    Henning G Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #7   22. aug 2008 og ja det er normalt at den "larmer" lidt når blæseren går igang, det gør den også nogle gange mens du kører, der kan du bare ikke høre det.

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #8   22. aug 2008 Lechero .

Tjo.. Det er da meget normalt at blæseren starter ved omkring 95 grader.

• #9   22. aug 2008 har du vand nok på..

• René Ø
    René Ø Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 237
    #13   22. aug 2008 95-100 grader er ikke kogepunktet ved komprimeret vand. Der skal den op på 110-115 grader. Umiddelbart lyder det mere til din blæsermotor larmer mere end normalt.

Kommentér på:
Bil problemer? eller? OPEL.. takker !

Annonce