313 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Er det okay ? Er det okay ?

I klassen idag flippede min nye lærer ud på mig fordi jeg ikke havde mere at lave, og havde lavet hvad han havde sagt.. Så sagde jeg til ham han jo bare måtte finde noget jeg kunne lave hvis jeg jo skulle lave noget...
Så flippede han helt ud og kaldte mig for en forkælet møg tøs. + han gav mig en eftersidning for ikke at "lave nok" i timerne !!
Er det okay? :S
Sys jeg ik !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det okay ?
  • #1   11. maj 2007 hvis det var mig, så havde jeg hakket personen en smiley

• #2   11. maj 2007 David P: Sagde det oz på kontoret, men de sagde bare de ik ku gøre noget ved det før de havde hørt lærerens version ! Og han fyrer så meget lort af !

Korsgaard : Det ville jeg oz, men er for svag :b
    Og mig og min ven snakker oz lidt om man ik må slå på piger jo, så må man heller ik slå på bøsser.

• #3   11. maj 2007 Helena : det er mig og mike's dårlige humor (:
    Men vi har beviser på det :o!

• #4   11. maj 2007 jeg ville nok blive sur .. smiley

• #5   11. maj 2007 Frank L : jamen det er ik helt let ! for hver gang han skælder ud og vi svarer lidt igen, så siger han bare med tårer i øjnene 'I SKAL HAVE RESPEKT FOR MIG ! ELLERS SIGER JEG DET TIL JERES KLASSELÆRER!' ..
    Så er det ret svær hvis du forstår mig ?

• #6   11. maj 2007 Jeg ville sq da bare gå.. Og give ham fingeren på vejen.

• #7   11. maj 2007 hvis du ikke selv har gjort noget, kan du spørge (hvem du nu vil) på skolen om de synes det er iorden at han kalder dig en møg forkælet unge? hvis de så synes det er i orden, kan du spørge vedkommende om du så må gå rundt og kalde samtlige lærere for idioter og aber... Der er i hvert fald lidt at svare igen på, men det lyder nu lidt vildt....

• #8   11. maj 2007 BG's fulltime hiphopper xD . : Man skulle tro det var lang tid siden du har gået i skole :b
    Og efter som det jo egentlig ikke er, burde du også vide at lige så snart at lærerne har set sig ond på en elev, så kan de være noget så onde.
    Og jeg er et af de tilfælde..
    Og det er ik for at lyde ynkelig, men det er jo oz svært for nogen at forstå hvis man ik selv har prøvet at lærerne ik kan li en specielt godt.

• #9   11. maj 2007 BG's fulltime hiphopper xD .: Jeg har min engelsk lærer, matematik (min klasselærer), Dansk lærer (Ham idioten), viceinspektøren og en eller anden lorte vikar jeg ik engang ved hvad hedder ? :S

• #10   11. maj 2007 Det lyder yderst usansynlig - mon ikke der er lidt mere til historien end bare det ??

• #11   11. maj 2007 BG's fulltime hiphopper xD . : Men tror det mest er fordi, fx. ham der kaldte mig en forkælet møg tøs - Han kan flippe FULDSTÆNDIG ud over man har glemt en bog, men hvis alle bare sidder og snakker i munden på hindanden og ik hører en skid efter, så er han lige glad.. !
    Så det havde jeg så sagt til ham en dag min veninde fik skideballe og fik afvide hun havde ødelagt HELE dagen fordi hun havde glemt sin ene bog, og han ik ville ha hun kiggede i sin side kammerats bog..
    Så sagde jeg at det kunne vel være ligemeget, så længe hun godt kunne følge med..
    Men det kunne det ik..
    Jeg er nemli den der siger noget til lærerne mest hvis de er latterlige.. Men de andre - de kan ik finde ud af det, og hvis de siger noget og læreren siger "hold kæft",. Så holder de kæft, de kan ik finde ud af at "snakke" med læreren om det..
    Det er lidt nedrn

• #12   11. maj 2007 Charlotte & Jacob : Jeps, det er nemlig supersmaart at bruge mobiltelefon i timen *AI*

• #13   11. maj 2007 Bare rolig det er ikke din skyld..
    Det er SAMFUNDETS skyld det hele

• #14   11. maj 2007 fuck den lærer

Kommentér på:
Er det okay ?

Annonce