Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  advokat????
  • #2   1. sep 2008 ja politiet er indblandet, de to betjente jeg vil sagsøge

• #3   1. sep 2008 ja chris dem har jeg fundet, men kan jeg få beskikket en af dem???

• #5   1. sep 2008 Må man høre hvad sagen går ud på?

• #6   1. sep 2008 Hvis det er dem der sagsøger dig får du en beskikket - hvis det er dig der sagsøger skal du selv kontakte en advokat !!

• #7   1. sep 2008 pappi vil du løkken røven din fede nar med patter, du fatter alligevel ikke ne skid! du har intet hørt eller set!

• #9   1. sep 2008 hvis du har flygtet på en scooter ja så det selvforskyldt -

Vær du glad for det ikke var pebersprayen de havde fyret en ladning af lige i kryderen på dig....

• #10   1. sep 2008 jeg har læge beviser, jeg har billeder, en gammel mand som så det meste!

jeg kørte fra dem da de kører mig ned, jejser jeg mig op og går nogle skridt for jeg ku ikke se en skid, endelig da jeg kan se kommer den ene og slår mig nogle gange og kaster mig i jorden (fair)

så bliver jeg lagt ned så jeg ikke kan røre mig eller gør noget, der bliver jeg slået stadig af den samme mand, så drejer han mit hoved så jeg ikke kan få luft, så jeg råber op, så kommer den anden og slår mig (ikke fair)

bagefter slæber de mig hen af jorden i håndjærn, den ene tager mig i kraven foran på jakken og løfter mig op og smider mig ind i side spejlet på bilen så det går i stykker, det får jeg lige i ryggen

udover de fik jeg også to slag da jeg var i håndjærn (ikke fair)

• K.W.L. .
    K.W.L. . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 68
    #11   1. sep 2008 lille pus da.... hvis du prøver at stikke af er det i mine øjne selvforskyldt. Du skal da bare være glad for det er i DK. I USA havde du fået med riflen eller køleren....

• #12   1. sep 2008 K.W.L. . det sjovt alle tror jeg piver, jeg har taget mine slag, dog har jeg fået slag udover lovens grænser som ikke er fair og prøver at finde en advokat, det er ikke at pive men retfærdighed

• K.W.L. .
    K.W.L. . Tilmeldt:
    sep 2007

#13   1. sep 2008 Pappi....lige min tanke.

• #14   1. sep 2008 Marco.
    Du føler og er måske lidt dårlig behandlet men - du skal dælme have en god sag for tit når det handler om politiet får de ret....

Men på den anden side ka man også sige "Hvorfor flygte fra politiet hvis man har ren mel i posen"

Så jeg vil sige det er 50/50 altså du har 50% af skylden selv og de har måske 50% af skylden altså vil det kunne blive dyrt for dig i retten da du selv skal betale en advokat....

• #15   1. sep 2008 ååååha pappi du er så skidebagklog hva! du en rigtig smart ass? du sku bare lukke røven om ting du ikke fatter, du skiver i så mange inlæg om ting du ikke fatter en skid om fordi du kun kan se det hele fra din side og ikke andres bare fordi du er så skide egocentreret,

• #16   1. sep 2008 Nordjylland 18år? - Hvorfor står der i din profil Marco at du er 18år og fra Nordjylland og så søger du en Advokat i Randers?

Altså advokater i Aalborg kan også føre en sag mod politiet i Randers :-s

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 119
    #17   1. sep 2008 Marco. Shhh det er ikk kun Pappi. det er os alle.

• #18   1. sep 2008 der skal stø østjylland

• #19   1. sep 2008 Marco.
    Den tone der får du IKKE en skid for - Jo mere grove ord du bruger mod en anden bruger her jo færre brugere her på holder med dig -

Fordi med det sprog så vil næsten alle her på Baboom.dk sige du har godt af det - Da dit sprog ikke er særlig venligt.....

• #20   1. sep 2008 HAHAHA.. OWNED.. så kan du sgu lære det.. selvom jeg tvivler. .

• K.W.L. .
    K.W.L. . Tilmeldt:
    sep 2007

#21   1. sep 2008 og sproget har nok heller ikke været bedre overfor politiet...

• #22   1. sep 2008 du får kun en beskikket hvis du er den sagsøgte,
    hvis du skal i kamp mod politiet skal du selv kontakte en advokat... og lover dig hvis du taber koster det knaster....

ja du fik lidst kneppel suppe. hvis det var mig havde jeg ladet det ligg

• #23   1. sep 2008 Bare så du er klar over det men siden du er sagsøgeren, koster den advokat dig mange penge.

• #24   1. sep 2008 Kopi susu *
    ikke hvis han vinder smiley så skal de betale

• K.W.L. .
    K.W.L. . Tilmeldt:
    sep 2007

#25   1. sep 2008 og "de" er så os....Så hvis han vinder får du og jeg lov til at betale.

• #26   1. sep 2008 K.W.L. .
    Ganske rigtigt smiley

• #28   1. sep 2008 Camilla S, du kan da ikke bedømme noget kun fra hans ord..

• #29   1. sep 2008 Her er lidt objektiv hjælp:
    http://www.djsr.dk/
    http://www.friproces.dk/ngr/index.html
    http://www.randersadvokater.dk/retshjaelp/main.html

Subjektivt må jeg skrive at du nok ikke skal regne med at vinde nogen sag hvis du har stukket af fra dem på scooter.
    I min verden burde det være lovligt at stoppe folk med alle midler (med måde) hvis de ikke har respekt for politiet.

Kommentér på:
advokat????

Annonce