Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattovær i herning
  • #1   4. sep 2008 Det afhænger også af hvad du skal have lavet, for der er nogle ting som Frank ikke vil lave som f.eks. tribaler

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 95 Svar: 138
    #2   4. sep 2008 Skal ha mit efter navn skrevet der omkring skulder bladene smiley

har snakket med en oppe på gå gaden en kvindlige men kan ik lige huske hva den hedder :S

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #3   4. sep 2008 kan sige hende kvinde hun er Møg go!!

Ik gå ned til Keld, han er ikke go til det med tekst... der er Fank go.. men så koster han også bare lige mellem 1000-1500,-

og damen koster omkring 800 mener jeg..

Ellers har jeg en Kanon ven der er tattovør. han bor ude i Karup, så det er ikke så langt fra Herning.. du kan lige PM mig hvis du vil ha hans info'er..
    '
    Alt der ude er som det skal være, han har gjort det i mange år, og er IKKE nogle Nybegynder smiley

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    apr 2007

#4   4. sep 2008 oki i orden smiley

er det ham som har sådan en kværn i ruden a butikken tæt på fitness.dk og gå gaden ??

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #5   4. sep 2008 Ja, det er Kjeld... han er ikke vild go til det med tekst, ikke det jeg har set.. han er lidt beder til det Abstrakte...

• #6   4. sep 2008 hende i gå gaden har jeg kun hørt godt om har en veninde der er bleven tattoo der nede og den ser fin ud med spinerne og det så hende kan du rolig gå ned til...

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    apr 2007

#7   4. sep 2008 havde os tænkt mig og se mig lidt omkring først smiley

• #8   5. sep 2008 Frank Dickmann har lavet mine 3, og de er blevet rigtig flotte...
    Det siges også at hende den nye, der ligger ved Jensens Bøfhus også er rigtig god.. kan ikke huske hendes navn..

• #9   5. sep 2008 Hvis du skal have skrevet dit navn, kan jeg anbefale Ruben, som arbejder ved Frank Dickmann, han lavede mit navn på undersiden af armen.. Men hvis det er der du vælger at få den lavet, skal du nok komme om fredagen, det er uden tidsbestilling...

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    apr 2007

#10   7. sep 2008 bare i orden rikke og tak for rådene smiley

Kommentér på:
Tattovær i herning

Annonce