541 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Stukket ned :( Stukket ned :(

Nu skriver jeg sq fra min kærestes profil...

kender i det der med at man hører om en masse der bliver stukket ned.. Og er glad for man ikke kendte dem..

Her igår fik jeg så at vide at min x blev stukket ned sidste mandag.. At han kunne være væk fra denne jord.. Ja, jeg gik sq i chok.. Godt nok er det en x kæreste, ja. Men det er stadig en af mine bedste venner..

Stukket 2 mm fra hjertet, 1 punkteret lunge og opereret i maven..

Prøv at gå i chok..

Oprettes på ny, da der var nogen der ikke forstod at jeg skrev dette for at fortælle at jeg er ked af det, og ikke for at høre på at det var hans egen skyld, hvilket det ikke var!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stukket ned :(
  • #1   13. maj 2007 Det lyder da træls... Håber aldrig jeg kommer ud for nogle af mine kammerater eller mig selv bliver udsat for sådan nogle fuckhoveder med kniv...

Håber din X / Ven bliver ok igen!!

• #2   13. maj 2007 Celina - SÅ håber jeg sgu han lærer noget af de 6 år han skal sidde...

• #3   13. maj 2007 Bruce - Det er også virkelig ubehageligt at få at vide. Snakkede med ham over sms igår hvor han fortalte det. Så han har fået det bedre.. Men har stadig smerter..

Chelina P - Hold da op, det må også være ubehageligt at kende en der gør sådna noget.. Hvad skete der med offeret?

• #4   13. maj 2007 M.F - Er der her i horsens han er blevet stukket ned eller??

• #5   13. maj 2007 Bruce - Ja i lunden :s

Chelina P - kan jeg godt forstå.. det kunne ligeså godt have været dig!

• #6   13. maj 2007 Cheline - Godt han overlevede.. er det vigtigste.. ligesom min ven gjorde..

• #7   13. maj 2007 M.F - Ikke nogle der ved hvem der har stukket??

• #8   13. maj 2007 Chelina - Lyder fornuftigt af dig... Men må da godt nok også komme som et kæmpe chok at ens ven ligepludselig stikker en ned...

• #9   13. maj 2007 Bruce - Jeg ved det ikke. han måtte ikke skrive noget over mobilen, da de nok skal tjekke den.. Sådan så politiet ikke tror at jeg nu sender nogen efter dem, hvis han vidste hvem det var (ikke at han kender dem, men måske ved hvem det var) Men tror da politiet ved det.. håber jeg..

Cheline - Er også meget taknemmelig for at han lige akkurat overlevede.. tror også jeg skal besøge ham inden han kommer hjem.. Han har ligget på sygehuset i 2 uger imorgen..

• #10   13. maj 2007 M.F - Man kan håbe på at politiet ved det.. de har nok en fornemmelse af hvem det kan være...

• #11   13. maj 2007 Bruce - Håber jeg.. Dem der gjorde det skulle fandme have skulle de. Hader sådan noget.. havde aldrig troet det skulle ske for nogen jeg kender.

• #12   13. maj 2007 Panda - Præcist.. har ingen respekt for folk der bruger våben..

Kommentér på:
Stukket ned :(

Annonce