2.871 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

navn til marsvin navn til marsvin

godmorgen alle..
mine børn skal have marsvin her en af dagen og vi har snakket meget om hvad det skulle hedde.. nu her til morgen har jeg fået pakket noget ind som jeg skal sende til nogle andre bruger herinde, min søn spurgte hvem det var til og jeg fortale navnen på de to piger som jeg skal sende til.. min søn sagde navnen 3-4 gange og blev enig med sig selv om at vores nye marsvin skulle have begge navne på de piger jeg skal sende til.. hvis det blev et hun-marsvin vi fik...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  navn til marsvin
  • #1   9. sep 2008 sødt =) Ærgeligt hvis det bliver drengemarsvin så smiley

Men vi har nu også haft mange hunkaniner med drengenavne og omvendt. Dyrene er jo heldigvis ligeglade smiley

• #2   9. sep 2008 ja heldigvis.. tro nu også han holder sig til de to navne han sidder og synger det... ;O)

• #3   9. sep 2008 Lærke P: Nårh... =) Så kan de jo heller ikke hedde andet =D

Mother-Fucker: Haha. Nu var det jo altså ikke lige Melanie min hankanin hed, men derimod Isabella. Den fandt altid sammen med vores hunkanin der hed John.
    Har også haft hankaniner der pludselig fik unger... Har aldrig rigtigt regnet ud, hvordan det kunne lade sig gøre.

• #4   9. sep 2008 ann c ha ha.. john til en kanin, men okej vores fugl hedder hr vimse og vores hamster hedder gokke.. :O)
    jeg mødte en hund igår der hedder jokum.. :O)

• #6   9. sep 2008 Ja, dyr er jo ligeglade med hvad de hedder.
    Vil også sige som Claus F skriver. Køb dem af en opdrætter istedet for hos en dyrehandel. Du kan træffe at få en rigtig gammelt pjalt hvis du køber den i en dyrehandel =)

Synes John er sådan et sjovt navn =) Hvis man ligger trykket det rigtige sted =) (Bare min dårlige humor)

• #7   9. sep 2008 claus F.. okej mange tak.. marsvinet/en kommer også til at komme fra en opdrætter.. vi har fået et foræret og nu skal vi bare ud og se dem så vi kan vælge et.. jeg køber også en bog om marsvin så jeg kan sætte mig lidt ind i det... men de er nu søde.. :O)

• #8   9. sep 2008 Camilla H.
    Så ville jeg hellere kalde dem Katja-Kaj og Bente-Bent. Så er man sikker på de hedder et pige-/drengenavn. =) Og så er det ligemeget hvad køn det er =)

• #9   9. sep 2008 Jeg hedder faktisk Sørensen... Men det er okay smiley
    Hvad er du prøver at overbevise mig om? At du selv har et pigenavn, og at hele din argumentation går ud på, at jeg må være en dårlig kaninmor, bare fordi jeg ike lige kan se forskel på han- og hunkaniner? smiley

• #10   9. sep 2008 Det gjorde jeg heller ikke. Det var først da jeg ikke kunne huske hvbad de hed mere...

• #11   9. sep 2008 Mother-Fucker . marSVIN kommer fra peru... marrrrsviiiin ja sjovt navnt til et dyr.. håber du for en god dag med jokum... :O)

• #12   9. sep 2008 Marsvin hedder på latin cavia porcellus og stammer fra Andesbjergene i Peru ( Sydamerika )

er du parat til et marsvin (2 marsvin) ?
    Først og fremmest er du afhængig af det. skal tilses og passes hver dag
    hvad med økonomi? både til det daglige men også dyrlæge besøg
    marsvin bider i ALT så væk med ledninger og andet.
    de skider og tisser der hvor de nu er..på dig,gulv el tæppet.
    de spiser af og til deres egne lort, da det indeholder noget vigtigt næring
    de er livlige, har brug for daglig kontakt og artsfæller
    de sviner så regn med hø og savsmuld rundt omkring
    er alt det ok med dig, ja så er det fint at få dig nogle marsvin smiley

• #13   9. sep 2008 det er bar´mig.. jeg har børn.. der er ikke noget der kan skræmme mig.. ;O)

• #14   9. sep 2008 haha enig enig

• #15   9. sep 2008 :O)

Kommentér på:
navn til marsvin

Annonce