352 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

advarsel til det nordjysk hundefolk! advarsel til det nordjysk hundefolk!

Til det nordjyske hundefolk!

jeg har lige til hundetræning fået en advarsel om at de nordjyske skove, og dermed hundeskove er tæske befængt med ræveskab. så min træner tilrådede mig at holde sig fra skoven en tid, og ellers holde øje med hundene når vi har været ude med dem.

pas på vovserne venner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  advarsel til det nordjysk hundefolk!
  • #2   14. sep 2008 (link fjernet)

her kan du læse om ræveskab

hvis du er i tvivl så skyld dig til dyrlægen

• #4   14. sep 2008 Det var nu også en nyhed på tekst-tv for nogen dage siden.

Her med den tilføjelse at syge ræve kan søge skjul i lader mv, så det er vel alle hunde-ejere i det nordjyske, der skal passe på.

• Smut.
    Smut. Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 20 Følgere: 25 Svar: 137
    #6   14. sep 2008 nu bliver jeg nervøs, kan heste få det?

• #8   14. sep 2008 En hest kan også få skab.

(link fjernet)

• Smut.
    Smut. Tilmeldt:
    jul 2007

#9   14. sep 2008 kom bare til at tænke på det, fordi min hest har haft et sted på bagbenet hvor pelsen er skrabt af, ikke andet. men nu ligner det et meget ulækkert sår? hun har også en lille plet på det andet bagben. jeg syntes også hendes pels ser lidt mærkelig ud, men det kan vel være fordi hun er ved at få vinterpels? skrammerne kan også være fra folden for de er lidt hårde ved hinanden, men jeg ved det ikke, skulle jeg få dyrlæge ud?
    Hun har forresten ikke kløet sig imens jeg har set det.

• #10   14. sep 2008 Hvis du er bekymret, så heller have dyrlægen ud en gang for meget smiley

• Smut.
    Smut. Tilmeldt:
    jul 2007

#12   14. sep 2008 jeg skal alligvel have dyrlæge her før oktober, så kan han se hende der. medmindre hun slår helt ud før det self.
    euw, det ligesom at snakke om lus det her, jeg ved jeg har rørt hende idag, så nu er jeg overbevidst om at jeg har skavb :b! klør bare over det hele :b, hahah ..

Kommentér på:
advarsel til det nordjysk hundefolk!

Annonce