{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Jeg fælder :S hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg taber en 10 hår når jeg sætter det.. Nogen der oplever det samme? Det er rigtig deprimerne i længden og kunne godt bruge et par råd hvis man kan få det til at stoppe... Jeg bruger ID hair med sort låg.. Synes det liiiiii lovlig tidligt at tabe hår nemmerlig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg fælder :S hjælp
  • #1   27. sep 2008 er 16... Mit hår er tykt, og man kan ikke se jeg taber det elller noget... heldigvis.. gjort det pænt lanag tid nu.

• #3   27. sep 2008 Er du begyndt og tage noget som du ikke plejer ?
    eller det kan være du ikke kan tåle din shampoo ?
    eller balsam.
    er du lige begyndt og bruge id ?
    for så kan det jo ogs være det ?

• #4   27. sep 2008 Dax sutter endetarm...
    - Der er nok en grund til at de advarer imod at bruge det ..

• #5   27. sep 2008 Tak for de gode råd ! tror jeg vil prøve R R¨s forskag, med en slapper med voks og så en god hår kur, nogen er kender en? :=)

• #6   27. sep 2008 du fælder fordi din hovedbund ikke er i balance. når du bruger voks er den konstant dækket af en hinde og får derfor ikke luft nok, som skrevet et sted ovenover. derfor skal du sørge for at vaske det rigtig godt ud når du vasker hår og brug en meget fugtgivende shampoo og balsam. det vil regulere talgproduktionen i din hovedbund. hårkur en gang om ugen er også en god idé.
    du er ikke den eneste med det problem, rigtig mange gør det og det er naturligt, men bliver det et problem - så brug nogle af de gode råd i tråden her smiley

• #7   27. sep 2008 ej stop - der er jo ikke noget voks som er 'skadeligt' for håret. der er blot voks som er svært at vaske ud igen og det er jo dét der er farligt for håret. dax er faktisk en okay voks smiley

• #8   27. sep 2008 Marky R - dygtig smiley

chris - husk at det slider på dit hår hver gang du vasker det og at vand ikke er godt for det. så hvis du vil have sundt hår, skal du nøjes med at vaske det hver anden dag.

• #9   27. sep 2008 Marky - det håber jeg da smiley

Kommentér på:
Jeg fælder :S hjælp

Annonce