456 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Flytte hjemmefra, kaotisk Flytte hjemmefra, kaotisk

Ja, det her er personligt. Ved ikke lige hvorfor jeg deler det ud på nettet, men må lige ud med det.
Har gået på efterskole i 2 i træk år, og bagefter på en anden slags skole, hvor man også bor.
Blev færdig med den her før sommerferien.
Nu skal jeg så flytte ind i en lejlighed i et bofællesskab, hvor man lære at klare job og bolig/at bo for sig selv. Jeg får en dejlig lejlighed, og jeg burde jo være så glad.
Men det er sådan at vi skal spise sammen hver dag mandag-torsdag. Og vi skal lave arrengementer sammen. Jeg er SÅ bange for at jeg ikke vil føle mig hjemme der. Og at de skal styre mit liv, Bange for at få hjemve i de 3 år. Skal også være der i ferier. Havde ellers planlagt at jeg skulle holde efterårsferie med kæresten, men så skal jeg være bundet af at jeg bor der de næste 3 år- Har jo været hjemmefra siden jeg var 16. Og har jo mine forældre og oskar herhjemme. sorry, men måtte lige ud med det

Hvis nogen synes det kunne være sjovt at fyre spydige eller dumme kommentare af, så lad venligst være med det. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte hjemmefra, kaotisk
  • #1   4. okt 2008 Se det som en super chance for at få den bedste start på livet istedet for pludselig bare stå i det op til over begge øre. Det er ikke bare lige til at komme ud og bo selv og heller ikke at få et job eller uddannelse.

Jeg flyttede selv hjemmefra med det samme jeg blev 18 med en 10 klasse i lommen, det resulterede i en lidt større gæld, jeg er idag 25 og er i fast job hvor jeg også er ved at få en uddannelse og der er kommet styr på økonomien men hvis jeg kunne have lavet det om ville jeg da hellere det

Kommentér på:
Flytte hjemmefra, kaotisk

Annonce