Operation-råd søges! {{forumTopicSubject}}
Hej
Ja jeg lider uheldigvis meget af galdesten og sygehuset har tilbudt jeg kunne blive opereret for det, men der ville være en risiko for det, det blir gjort med kikkert operation, men det kan ske at det begynder at bløde i bughulen og så skal de skære mig helt op.
Jeg valgte at lade være med operation fordi mine anfald ikke var hyppige og ikke så slemme fra gang til gang, men efterhånden syns jeg de er begyndt at komme tit, og når jeg får et fast arbejde går det jo ikke at jeg ligepludseligt skal tage hjem fordi jeg har anfald..
Er der nogen der har prøvet det, som vil fortælle mig lidt om det, hvordan det forgår osv.
Må sku indrømme jeg er meget nervøs for det, men vil også bare gerne ha det godt, kunne spise hva jeg har lyst til osv. for det kommer lige pludseligt hvis jeg har spist og det er ik kun fed mad og kryderier der gør det
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 103
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.852
Hvorfor gå og udskyde en operation du skal ha under alle omstændigheder.
Kan godt være du ikke kan lide tanken om og skulle blive skåret op, men det er for dit eget bedste, og i værste fald får du et ar.
Min far har haft galdesten og blev skåret og, og hans ar er sq ikke så slemt igen.
sep 2008
Følger: 1 Svar: 12
jul 2007
Følger: 1 Svar: 42
Det er ikke noget du skal være decideret bange for, da det er meget meget sjældent der er komplikationer af så stor grad.
Læs evt. her: http://www.sundhedsguiden.dk/illness.aspx?categoryId=831&article=1639&kat=Mave_Tarm
Du kan jo se hvad der kan ske, hvis det ikke bliver fjernet og så tag den derfra.
Mvh.
Operation-råd søges!