1.466 visninger
|
Oprettet:
guide til ansøgning - læreplads {{forumTopicSubject}}
hey står og skal starte på teknisk skole som murer og vil derfor igang med at søge lærerplads, men som så mange andre er jeg ikke den bedste til ansøgninger og syntes jeg har hørt noget om der er en "guide" eller lign. på nettet som kan hjælpe en ?
Tak på forhånd
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 191
du skal da bare skrive en masse om at du gerne vil arbejde og lave noget, og lidt om dig selv, og hvis du har dårlige tendenser/vaner, så lad vær med at skriv det.. ;D men mener at de plejer at gøre en del for det på tek, os med at hjælpe osv..
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 216 Svar: 2.025
Martin W: jamen tillykke da:) hehe jaa men altså jeg er da frisk på at arbejde, selvfølgelig men min fritid for eksempel skal jo også med, og der laver jeg ikke rigtig andet end at træne og være sammen med vennerne, syntes ikke rigtig det fylder nok
og hvordan den skal sættes op og sådan, ja teknisk hjalp mig med ansøgning da jeg gik som auto mekaniker men gjorde de ikke på murer linjen sdst jeg gik der
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 191
okay, det er lidt træls at de ikk gør det..
altså hvis jeg skulle skriv den, bare sådan hurtigt, så ville den nok lyde:
hej..
Jeg er en glad og frisk ung mand, som altid er klar på at lave en masse, jeg kan godt tage ved, elsker godt arbejde, og gider godt at lave hvad jeg bliver bedt om.
jeg har afsluttet 9. klasse, og har haft begyndt på forskellige uddannelser siden, men ellers bare arbejdet. Jeg interesserer mig meget for murerfaget, da jeg finder det facinerende at man kan bygge et helt hus, eller hvad man nu har lyst til, helt selv. ( næsten )
I min fritid træner jeg en hel del i et motionscenter, og er sammen med vennerne.
jeg søger ved jeres firma, da jeg ikke har hørt andet end gode ting om jer og firmaet i helhed ( hvis det nu er tilfældet..)
kommer altid op til tiden, og møder altid frisk og veludhvilet på arbejde, og mener at en dag hvor men spilder tiden er en dårlig dag.
håber at høre nærmere fra jer,
venlige hilsener fra Martin W. Nielsen.
håber det hjælper lidt.. ;D nat nat..
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 216 Svar: 2.025
guide til ansøgning - læreplads