{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Problemer med slettet profil. {{forumTopicSubject}}

Kan se at der er rigtig mange der inden for den sidste tid har fået deres profil slettet. Jeg er en af den og syns det er meget irriterende når man har brugt så lang tid på billeder, tekst osv...

Ifølge en HA'er (som jeg selvfølgelig ikke skal udhænge her, da dette jo ikke er tilladt)...men altså personen mener at have givet mig flere advarsler som jeg 100% ikke har modtaget, og min profil blev slettet uden varsel. Jeg er selv en af dem der virkelig prøver at overholde reglerne herinde, men de må vel også kunne forstå at dette ikke altid er lige let, når der er så uendelig mange regler.
En anden ting. Syns der er "nogen" som bare slet ikke har styr på hvem de fryser/ sletter/ giver advarsler.....Andre der har haft lignende problem??
Efter min profil blev slettet, fik jeg en mail hvor der bla. stod at den var blever slettet fordi den ikke opfyldte alle krav, bla. at "profilen må ikke være solgt ved oprettelsen"....så jeg er en luder eller hvad??? Eller menneskesælger, come on!

X)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med slettet profil.
  • Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 267
    #1   11. okt 2008 Du er sgu nok bare for lækker til at have lov til at være her

• #2   11. okt 2008 Tror jay har ret. Der sidder sikkert nogle admins med ondt i bagdelen over de ikke har det samme udseende, og så finder grunde til at slette fotoprofilen.

• #3   11. okt 2008
    Baboom har ikke styr på deres regler!!

Der er et indlæg som jeg har lavet på kattegale.dk

måtte ikke lave indlæget her..!!
    da de mente det var en tilsvining af baboom..!!
    det var sandheden jeg skrev...

fik slettet min profil PGA en admin ikke havede ret i det personen skrev og så fik jeg en anden admin til at skrive til hende og det blev accepteret af personen ! troede jeg..

men så fordi jeg havede et billed af mit eget logo på min profil skrev hun at det var at overtræde reglerne.. + 10 min efter var min profil lukket..

så de admin er intet værd i mine øjne!
    de er hævngærig og magt ivrige!

• #4   11. okt 2008
    Jeg tror baboom s HA
    trænger til at blive udskiftet til nogle med erfaring + kan reglerne !

• #5   11. okt 2008
    Faktisk underligt dette indlæg ikke er blevet slettet når det nu drejer sig om baboom..!!!

de plejer ellers at slette alt kretik om dem jo..

• #6   11. okt 2008 SE MINE ANNONCER.:

pas på de kommer smiley
    de skal bare lige igennem de andre først ;P

De startede cikane imod mig og selvom en anden admin sagde det var forkert så blev min profil stadig slettet...

men havede dog gemt beskederne og dem brugte jeg i den mail til baboom..
    venter stadig på svar efter en uge nu!!

• #7   11. okt 2008
    Prøver det så..

for har ikke gjort noget...

de logoer jeg havede på mine billeder var med min navn?
    som jeg selv havede lavet...

og har haft dem på i et halv år uden problemer!

• #8   11. okt 2008
    5.4 Oprettelse af fotoprofiler
    BaBoom.dk gør opmærksom på at flg. krav SKAL være opfyldt ved oprettelse af en fotoprofil:
    Skal vi ikke lige være enige om hvilke krav der er for fotoprofiler smiley
    Fotoprofilen SKAL være din egen!
    Alle billeder SKAL være tydelige og af dig selv!
    Personen SKAL være mindst 15 år gammel på alle billeder!
    Minimums beklædning for profiler ER underbukser/trusser samt BH/top for piger!
    Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)!

**FHM skattejagt nr. 45 -d sq miig *
    Din profil blev slettet da der var copyright på et af dine billeder kan ikke se hvad du er i tvivl om smiley
    At der står i en standard skrivelse at " varen ikke må være solgt ved oprettelse " kommer sig af at det som sagt er en standard advarsel som også bruges på Bil-Galleri

MJ
    Når man nu læser krav for fotoprofil fremkommer det at ALLE biller skal være af DIG selv, ergo skal det jo ikke være billeder af din hund eller andet.
    Billeder af hunde,biler Osv. hører til i FOTOALBUM.
    Igen kan jeg ikke se hvor tvivlen skulle forekomme.

.......JA.... L
    Dit kan jeg af gode grunde ikke svare på da du må være en genoprettet profil.

emil F
    Hvad er det du vil have en chance til ? Det er op til bruger selv at læse reglerne for siden, faktisk er det sådan at du selv accepterer de regler der er herinde ved oprettelse af profil.

Og som det sidste vil jeg så sige at ja disse emner bliver slettet da det IKKE er tilladt at diskutere Hjælpe-Administratorers handlinger i forum.

• #9   11. okt 2008 Prinsesse Anya .
    Jeg kan nu ikke se at du har haft nogen fotoprofil slettet.

• #10   11. okt 2008 Mister medister !
    *Ggggg*
    Fedterøv men tak smiley

• #11   11. okt 2008 Prinsesse Anya .
    Ja ok men der må jo så have været en grund til det smiley

• #12   11. okt 2008 hvorfor bliver dette indlæg ikke slettet da mit gjorde??

i min stod der bare den fejl som jeg oplevede ved baboom!!

• #13   11. okt 2008 .......JA.... L
    Den skal nok blive slettet bare rolig smiley
    Jeg synes da bare det er lidt rart for de øvrige brugere at se vi IKKE er så uretfærdige som nogle af jer gerne vil have det til at lyde.

• #14   11. okt 2008
    wow.. i gør også forskel??
    hvad er forskellen lige på den her og min??
    er det fordi min var uretfærdig behandlet af jer og det vil i ikke stå ved og genåbne min profil??

og det her måske er ratfærdig gjort??

• #15   11. okt 2008 .......JA.... L
    Helt ærligt så kan jeg hverken huske dit indlæg ej heller ved jeg hvad din tidligere profil var.
    Nej det er nu ikke for at gøre forskel denne tråd har et oplysende formål, samt et budskab om at brugerne selv i mange tilfælde er selvforskyldt i at deres profiler slettes.
    Men er du kun ude på at lave ballade ?
    Hvis du ønsker svar ang. dit tilfælde er du velkommen til at skrive til mig privat.
    Mvh
    Bartok.

• #16   11. okt 2008
    Jeg synes helt bestemt at min budskab er enkelt...

i laver forskel..
    og beviset er lige her...

denne tråd har været her hele dagen...
    min (også med et budskab) blev slettet af en vis HA herinde som derefter hun havede slettet den fik af vide hun ikke havede ret...
    og når man ikke har ret så skal man jo bonge den person for noget..
    så de billeder jeg har haft i over et halvt år herinde er lige pludselige ulovlige FORDI jeg havede skrevet MIT EGET navn på dem...
    det reklamerede hun til at være et ulovlig logo...
    og da jeg senere ville logge på var min profil slettet...

og der stod i den besked jeg fik over e-mail at den var slettet pga :
    Du har tilsyneladende valgt ikke at følge de anviste regler ang. alm. god opførelse og sprogbrug. Det er vi kede af og har derfor set os nødsaget til at lukke din brugerkonto.

og det der jeg tænker WHAT!?!?!?!?!?!?

• #17   11. okt 2008 .......JA.... L
    Som skrevet oven over vil jeg ikke sidde i forum og diskutere enkelt-sager.
    Du er meget velkommen til at skrive til mig privat ang. det problem og der skal jeg gerne prøve at svare dig.

• #18   11. okt 2008
    Så svar i en pb?

• #19   11. okt 2008 .......JA.... L
    Har skrevet en pb til dig smiley

• #20   15. okt 2008 ja selvfølgelig kan en HA'er lave fejl, det er da også iorden, men så burde i i andre tilfælde måske lige give folk en chance inden i sletter deres profiler.
    Man husker jo ikke hver enkelte regel herinde HVER dag, og kan godt komme til at overtræde noget selvom det ikke var hensigten....i er efter min mening ofte for hurtige til at slette profiler uden at give advarsler. Ender med at man ikke gider være herinde mere.

• #21   15. okt 2008 **FHM skattejagt nr. 45 -d sq miig *
    Profiler der indeholder reklame / copyright slettes altid uden advarsel og er altid blevet det.

• #22   24. nov 2008 Nu er min profil også blevet slettet uden advarsel. Aner ikke hvorfor... Hvorfor kan man ikke få en besked og en advarsel?
    Og der var ingen billder der indeholdt reklame / copyright !!!

• #23   24. nov 2008 Shakur ( ' o ' )
    Hvis din profil er blevet slettet så er det jo fordi profilen ikke har levet op til reglerne.
    Det burde ellers ikke være svært da der faktisk kun er 5 regler der skal holdes smiley

Kommentér på:
Problemer med slettet profil.

Annonce