{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Unge og alkohol, er det bare mig der {{forumTopicSubject}}

er emsig??

er det bare mig der syntes det er dumt at unge på 12-13 år drikker sig hjerne lamme? ved godt at det desværre er sådan det foregår nu om dage, men jeg kan virkelig ikke se ideen i det! jeg er selv 15½ og har ikke været i nærheden af at være fuld endnu, men det er nok mest fordi jeg ikke kan lide at drikke, altså selv smagen, og det ikke rigtig siger mig noget!

men ville bare gerne lige vide om det er mig der er mærkelig og yt??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Unge og alkohol, er det bare mig der
  • #1   12. okt 2008 musk
    og hvordan var det så lige at den kommentar der passede ind?

• #2   12. okt 2008 jeg er lidt ligeglad deres liv smiley altså hvis de vil drikke så skal de da have lov til det smiley

• #3   12. okt 2008 <b> Man er for nederen hvis man tror det er "SEJT" at være æskelam.. </b> Man er da først den "seje" når man kan havde det mindst lige så sjovt som den der ikke kan huske 10sekunder dagen efter..
    Jeg drikker kun hjernedødt hvis noget går mig på eller der er en stor begivenhed smiley

• #4   12. okt 2008 jeg startede med at smage alt de voksne drak da jeg var 12 og festede drak og røg fra jeg var 13 sammen med alle andre

• #5   12. okt 2008 en af mine venner startede TIDELIGT med alkohol og det er tydeligt han ender foran kirken som de andre.. trist.. syntes faktisk aldersgrænsen burde sættes op

• #6   12. okt 2008 menneskehandleren hva hjæper det de får da bare bror mand eller mor og far til at købe ?

• #7   12. okt 2008 ved jo også godt jeg ikke rigtig kan gør noget ved det ud over at sige det er mega dumt, og man faktisk godt kan have det sjovt uden at drikke hjernen ud!

og er da også lige glad med hvad de vil på en eller anden måde, men ved bare at hvis min søster på 13 begyndte nu, ville jeg klappe hende sådan en og fortælle hende et par ting! (hvis jeg så bare kunne få mig selv til det??) men ved jeg ville tage en snak med hende!

• #8   12. okt 2008 Jensen præcis, så bliver familie osv. blandet ind i det. og ser hvor meget de evt. drikker. dog vil man aldrig kunne komme det helt til livs. men efter aldersgrænsen for tobak har jeg kendt til mange yngre der er stoppet.

• #9   12. okt 2008 ser jeg min søster på 12 med alkohol i byen lander hun i bagagerummet og bliver kørt hjem til moaar.. længere er den ikke smiley

• #10   12. okt 2008 det er meget normalt at starte når man er 13 efter man er konfirmeret

• #11   12. okt 2008 Altså om de starter når de er 13 eller 15 kan da være et fedt. Jeg er sku ligeglad, bare dørmændende holder dem væk fra diskotekerne.

• #13   12. okt 2008 <b> Kom alle sammen lad os klappe af melanie .</b>
    Hun har vidst brug for noget støtte, jeg tror hun har det svært der hjemme siden man kommer med en så latterlig irellevant kommentar.

<b>KLAP KLAP</b>

• #14   12. okt 2008 melanie
    er det så ikke, for jeg er sku ikke ret klog på rigtig mange andre punkter! men du kan jo forstå dette som du vil,

• #15   12. okt 2008 MENNESKEHANDLEREN: Det kan godt være hendes kommentar var irrelevant, men hvad fanden var din kommentar så ikke?

Og ja, jeg ved godt min kommentar også går uden om emnet nu.

• #16   12. okt 2008 maria L
    Det er jo det der er forfærdeligt, "det er meget normalt" det skal jo ikke være sådan.

• #17   12. okt 2008 CCCC C
    Det var mere fordi det var en dybt provokerende besked smiley

• #18   12. okt 2008 nu har det altid været såen der hvor jeg kommer fra og vi har også europa rekorden i druk i den del af landet jeg kommer fra,

• #19   12. okt 2008 forresten melanie - her er et lille citat fra din beskrivelse: "ta' mig som jeg er, eller smut! gider ikke folk der ikke har andet end lort at sige(; " dobbelt moralsk? tjooe. bare en smule smiley

• #20   12. okt 2008 nedern at have rekorden i druk, i ens by det fortæller bare lidt om dem der bor der xD

• #21   12. okt 2008 Du er faktisk noget så uhyggeligt dum at høre på S; Ikke direkte men når man tænker over hvad du skriver burde du kunne se det..

• #22   12. okt 2008 maria¨
    det er også meget normalt her, og det er stoffer også! og du kan købe sprut selvom du ikke er mere end 11-12 år hvis det er, og det er ihvertfal forkert, og det håber jeg da også at i andre mener`? men ja? tror det er meget normalt rundt omkring, men syntes alligevel det er meget forkert! og stofferne det er ekstrem meget forkert!!

• #23   12. okt 2008 Jensen - Ja og hvor høj IQ'en er på børn og forældre smiley

• #24   12. okt 2008 ja desværre er stoffer meget normale

• #25   12. okt 2008 melanie vi sviner dem sq ikke vil gerne have et lille citat hvor der står en tilsvinelse ? smiley

• #26   12. okt 2008 Det jeg skriver om 12-13 årige der drikker er ikke en personlig kommentar som den du smed afsted før. Det er nemlig flot.
    "jeg tror" fortæller dig at det er en tanke jeg har om folk der ikke tænker længere.

• #27   12. okt 2008 ^^ det her emne er ikke lavet for at vi skal svine hinanden til!!?

• #28   12. okt 2008 k k synes jeg heller ikke jeg læste nogen steder smiley

• #29   12. okt 2008 K K
    Jeg sviner hende ikke til smiley forklare hende bare hvordan virkelighedenn hænger sammen.
    <b>SEJE MELANIE .</b> skriv pb. vi skal ikke ødelægge forum <33333
    elsker dig møs møs :* 10hi f9z

• #30   12. okt 2008 menneskehandleren
    gider du ikke godt bare holde dine dumme kommentare til melanie væk, hun har ligeså meget ret til at være her som alle andre!!

• #31   12. okt 2008 Det har du helt ret i, men den måde hun talte til dig på havde jeg ikke fundet mig i smiley

• #32   12. okt 2008 dem må jeg jo tage med, og så sidder hun jo også bag en skærm, og når man sidder der erman mere hård en man er når man står ansigt til ansigt!

• #33   12. okt 2008 maria L en ting er hvad der er normalt, en anden ting er hvad der er forsvarligt.
    Og nej, det er ikke forsvarligt at 12-13 årige, om det så er drenge eller piger, drikker sig banke lamme og horer til højre og venstre.
    At du siger det er normalt der hvor du kommer fra, siger bare noget om, at der er noget helt galt hvor du kommer fra.
    Kan godt være du ikke selv kan se det, men så passer du beskrivelsen helt perfekt!

• #34   12. okt 2008 melanie . "- tænk du gider og bruge din søndag aften på at svine en 15-årig tøs."
    Tal for dig selv, at du selv er 15 berettiger dig da overhovedet ikke til at svine andre 15 årige til!

• #35   12. okt 2008 jeg kan da et eller andet sted godt se at det ikke er smart men det var ikke anderledes da min mor var på min alder

• #36   13. okt 2008 Det må de da selv styre?
    Jeg syntes det er utroligt at folk har så travlt med at holde styr på andre..
    de har jo ikke engang styr på sig selv..

• #37   13. okt 2008 Tja... jeg syntes det er sørgeligt.
    At forældrene tillader det, forstår jeg ikke... der burde være mere focus på, at være forsvarlig og ansvarlig som ungt menneske.

Jeg er nok underlig i manges øjne, da jeg overhoved ikke drikker og aldrig har gjort.
    Men er nu stolt over det, for der har været en hel del grundlag for et muligt misbrug i min barn- og ungdom, hvis jeg var startet.

Kommentér på:
Unge og alkohol, er det bare mig der

Annonce