727 visninger
|
Oprettet:
Våben vs ingen våben {{forumTopicSubject}}
Hvad siger i ?
Våben eller ingen våben, specielt i nattelivet. Jeg synes man skulle gøre TOTALT våben forbud i danmark. self skal der være plads til dem der har tilladelse. Hvis man skal slås er det så ok at have en kniv eller pistol eller noget ? Eller skal man bare bruge de bare næver ?
Jeg synes man bare skal bruge de bare næver, og synes man er et kravl hvis man bruger våben. Bare min mening
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.777
Man skal i det hele taget ikke slås
jan 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 170 Svar: 1.498
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 108
Men kan alligevel godt li' den måde som i gamle film, hvor to mænd slåser og drikker en øl bagefter
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 111 Svar: 928
Hvis folk vil slås skal det foregå således:
- 1 mod 1
- Skal foregå et sted hvor der ikke kommer andre mennesker
- Man skal stoppe når den anden siger fra
- Ingen våben
- Og gerne boksehandsker
aug 2008
Følger: 47 Følgere: 43 Emner: 38 Svar: 2.034
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 308 Svar: 1.711
Og slagsmål skal sgu da ske med de bare næver.. Kniv og pistol / andre former for våben er da bare plat, og det samme med flere mod en..
men er selv imod slagsmål..
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 43 Svar: 473
Våben forbud, nej, mega straf til dem der har dem med i byen, ja.
apr 2007
Så synes jeg du skal tage et par 9 mm og en køkkenkniv i maven/ryggen/hovedet whatever. Så kan vi se hvor sjovt det er bagefter.
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
Ville være dejligt hvis man kunne fjerne våben totalt fra bylivet, men hvad så med dem der truer med en knust flaske i stedet?
Og må indrømme jeg engang imellem gerne ville have en kniv på mig når jeg går alene ude om aftenen med hunden.. Hvis en nu prøver på at voldtage mig så ville jeg nok forsvare mig med den.. Og så er jeg ligeglad med staffen.. For vil bare ikk voldtages!!
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 108
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
Hmm, lige nu er han ikke andet end bare en hvalp, så kniv ville nu bare være en midlertidig løsning..
Når han bliver voksen skal min hund ikke være sjov at møde.. Eller tror de nok ikke..
Har jo en "farlig" kamphund..
apr 2007
Er det så også imod skydning som dks 10. største sportsgren? Som en del danskere tjener deres penge på og går 100% op i. ?
Folk ser kun de dårlige ting i våben. Men vores bedste hold har lige vundet EM og vi har verdens 2. bedste skytte der vinder den ene worldcup efter den anden. Er det det du gerne vil forbyde, eller er det psykopaterne på gaden med ulovlige våben??
apr 2007
Men her kan i jo se hvad jeg mener. Du lagde ud med at sige 100% imod, fordi næsten ingen aner hvad der egentlig forgår, nyhederne har blæst det her alt alt for meget op, i har kun hørt det dårlige. Så snart du får af vide hvordan det meste skydning egentlig forgår, er det jo egentlig okay. Derfor kan jeg ikke forstå at de aldrig siger noget om alt det gode i nyheder og sådan, det ville vende det hele om.
Våben vs ingen våben