{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skaldet kort eller langt ?
  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 66 Svar: 369
    #1   25. okt 2008 Skinhead<3

• #2   25. okt 2008 Enig med Emil J

• #3   25. okt 2008 Kommer an på din stil:
    Gangster: Skinhead eller karse
    HHX/skjorte, lædersko, stramme bukser: Langt smørhår.
    Normalt: er bare kort/halvlangt og sat med voks
    Nørd: trist hår der ikke er sat/ harrypotterhår

• #4   25. okt 2008 High and tight.

• #5   25. okt 2008 Gallana P
    Det er sgu en slem generalisering du kom med der... Jeg er absolut ikke gangster.

• #7   25. okt 2008 Prøv dig frem, riv hele lortet af med skraber og det hele og hør folks mening, det gror psykopat hurtigt ud igen. Det er fucker koldt at gå fra bare 3mm ned til 0 men det vender man sig til. har været skaldet i lidt over 2 år nu og synes det er helt fantastisk. og hvis man ser min profil har jeg os grund til det nu, for efter mit lille uheld kommer der sgu ikke hår i den ene side længere..

• #8   25. okt 2008 Gallana P: Hahaha, du generaliserer for vildt mand. Sku vidst på tide at du kommer ud og ser lidt på andre mennesker, og ser det der ikke passer smiley

• #9   25. okt 2008 Jaob BB's drifter .
    Godt så -
    Måne: Jaob BB's drifter eller gammel mand

• #10   25. okt 2008 CCCC C
    Andre mennesker end hvem. sådan er det sq da i stortset alle tilfælde

• #11   25. okt 2008 har længe ( ca 10 måneder ) haft kort hår ( næsten skaldet ) . men da jeg så her i to måneder ikke har klippet det er det jo selvfølgelig vokset smiley men nu ved jeg bare ikke om jeg ska kronrage mig eller bare klippe det lidt til smiley min stil er lidt street smiley vil ikke sige jeg er hip hopper eller noget smiley bare afslappet stil. jeg træner så når man sveder klør det utrolig meget smiley klipper det nok bare af smiley

• muzze m
    muzze m Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
    #12   25. okt 2008 Gallana - Omg ! haha smiley du er bare et godt eksempel på hvor blanke og generaliserende nogle folk er smiley

• #13   26. okt 2008 muzze M
    Jah vildt sjovt hva'? bums! skriver hvilke frisurer der i næsten alle tilfælde passer til de stile folk nu har

• muzze m
    muzze m Tilmeldt:
    okt 2007

#14   26. okt 2008 du fatter bare intet..

du mener simpelthen at man skal have en bestemt frisure efter hvilket tøj man går i? smiley

• #15   26. okt 2008 muzze M
    Jeg fatter alt. det er bare dig der er snot dum, skriver ikke hvad jeg mener, men hvordan det nu engang er!

• muzze m
    muzze m Tilmeldt:
    okt 2007

#16   26. okt 2008 du kan åbenbart ikke se udover hvordan folk klæder sig? du lyder som den type der ikke gider at snakke med en person hvis han har en stil som du ikke bryder dig om?

Og du siger at hvis man ikke har voks i håret, så er man en nørd?

• #17   26. okt 2008 muzze M
    Hvorfor fanden bliver du ved med at skrive alt muligt pis som jeg aldrig har sagt. Gider ikke bruge mere tid på dig! og dit lort, har skrevet alt hvad jeg mener og du synes åbenbart det er sjovt at ændre i mine sætninger !

• muzze m
    muzze m Tilmeldt:
    okt 2007

#18   26. okt 2008 jeg ændrer ikke dine kommentarer, jeg citerer sådan set bare hvad du selv skriver..

slut!

• #19   26. okt 2008 "du mener simpelthen at man skal have en bestemt frisure efter hvilket tøj man går i? :O" - ÆNDRET!!
    Har skrevet hvad jeg synes passede, og hvordan det nu engang er i mange tilfælde!

"du mener simpelthen at man skal have en bestemt frisure efter hvilket tøj man går i? :O"
    NEJ meen mange bliver klippet efter hvordan deres stil er det er facs!

• #20   29. okt 2008 nå ja smiley jeg er skaldet nu smiley

Kommentér på:
skaldet kort eller langt ?

Annonce