586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Begravelse hjælp Begravelse hjælp

Skal til begravelse på torsdag ved et familie medlem som døde i søndags, men sagen er så at min kæreste gerne vil med for at støtte og fordi hun er ked af at det er sket. Vil ikke ringe og spøger ham som hvis kone er død da han er meget meget ked af det, min kæreste har ikke mødt ham før.

Men kan jeg tillade og tage hende med?

tag det seriøst tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begravelse hjælp
  • #1   28. okt 2008 ja det syntes jeg godt du kan...

• #2   28. okt 2008 ja, det ville jeg osse sige.. det skulle der ikke være nogle problemer i...

• #3   28. okt 2008 super tak for svarene alle sammen smiley

• #4   28. okt 2008 Christina ™ har jeg os besluttet mig for at gøre smiley

• #5   28. okt 2008 ´må ærlig indrømme

hvis mine bedste forældre eller noget døde og min fætter eller kusine tog kæresten med ville jeg blive utilfreds

da det er en personlig ting i familien

kan så forstå hvis man er forlovet

• #6   29. okt 2008 jeg synes da godt du kan tage hende med... altså selvom de ikke har mødt hinanden kan hun jo godt være berørt over det på en eller anden måde.. Man viser jo sin medfølelese sådan en dag ved at nøde op og være der. Vi var da også ngle veninder der tog til begravelse hos en piges far, vi altid havde gået i klasse med pigen, og var da også sådan lidt veninder, men ikke superbedste - men vi følte med hende og både hende og hendes mor var rigtig glade for vi kom- og vi havde heller ikke kendt faren, kun pigen og lidt hendes mor..

Så jo jeg synes godt du kan tage hende med hvis hun har lyst og hvis du har lyst

Kommentér på:
Begravelse hjælp

Annonce