455 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Reperation af tlf Reperation af tlf

Hej alle sammen ...

Jeg har sådan en samsung u600 guld, som jeg har sendt til rep da den funker meget dårligt, men da jeg var nede i butikken, fik jeg at vide at den her model er trukket tilbage da de alle sammen har fejl som ikke kan rettes, og så er det jeg tænker, burde jeg ikke få en ny model, da de jo så umuligt kan lave den??

Er jeg hel gal på den??

på forhånd tak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reperation af tlf
  • #1   1. nov 2008 Jo det vil jeg da mene! de kan jo ikk bare sælge dig en model med fejl, når de har fjort det, så må de også tage din tlf tilbage.

  • #2   1. nov 2008 Ja sådan tænker jeg osse nu hun siger i butikken at den ik kan laves, men der er jo nogle regler inden for det med rep af tlf og sådan ..

  • #3   1. nov 2008 ja, der er jo købeloven, osv.. Men har ærligt ikk helt styr på det. Prøv at ring til noget forbruger service eller noget, og hør nærmere.

  • #4   1. nov 2008
    Hvor længe har du haft telefonen og hvor mange gange er den sendt ind??


  • #5   1. nov 2008 Den er kun sendt ind den her ene gang, har haft den 4 måneder

  • #6   1. nov 2008
    så kan du ikke klage..
    i følge loven så har producenten retten til at udbedre fejlene..
    men var det 3 gang så kan man evt lave en klage til producenten og håbe man kan få den ombyttet denvej smiley


  • #7   1. nov 2008 Jo men når nu hun siger til mig i butikken at de alle er trukket tilbage pga fejl der ik kan rettes ville det jo være underligt at sende den tilbage til mig og sige nu fejler den ingen ting??

  • #8   1. nov 2008
    Uanset om det er en kendt fejl eller ej..
    ligesom w580i?? den knækker tasterne på..
    folk får ikke bare en ny pga det..
    kun hvis den har været sendt ind med samme fejl 3 gange kan der laves en reklamation til sony ericsson...

    arbejder ved sonofon derfor ved jeg dette..


  • #9   1. nov 2008 Den tlf hvor tasterne knækker på kan du gå ind til forhandleren og få skiftet gratis uden at sende den ind 3 gange

  • #10   2. nov 2008
    Nej det kan du ikke hverken hos tdc, sonofon eller telia,..

    du har købt varen af dem ja men de har købt den af sony ericsson,..
    og det er sony der i sidste ende bestemmer...

    men bare prøv..
    jeg VED det ikke kan lade sig gøre...

    vil dertil også gerne vide hvem den forhandler er?? og hvad de lige gør ved de 1000 mobiler de bare ombytter..
    beklager men sådan er købe reglerne....

    du har 14 dags fortrydelse ret og de dage er overskredet..
    desuden mener jeg også at det står på din bon.

    DU kan og har aldrig kunne bare bytte din mobil efter 4 mdr..
    KUN hvis det er godkendt ved sony, samsung, nokia osv..



  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #11   2. nov 2008 Du har INGEN 14 dages fortrydelsesret!

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #12   2. nov 2008 Nar du får den tilbage og fejlen ikke er rettet, sender du den bareind igen.
    Du kan bare afprøve den i butikken, for hvis de ikke kan rette fejlen, må den jo være der, når du får den udleveret igen.


  • #13   2. nov 2008
    Du har sq da 14 dages fuld retur ret hvis du ikke har brudt embelacen.. dør..

    ved alle sq.. og det står tilmed på de fleste bon'er..

    fuck folk kan være så dumme.. prøv dog at få dine skole penge retur..


  • #14   2. nov 2008 14 dages returret er KUN ved online køb.. selvom mange butikker har denne service, ER det ikke andet end en service, og ikke noget man har krav på. .

  • #15   2. nov 2008
    Jeg citer lige fra SONOFONS bon !!!!

    Hos Sonofon kan du bytte din vare eller få pengene retur. dette er betinget af, det sker INDEN 14 dage efter købet.

    Varen tages kun retur i ubrudt emballage og mod fremvisning af bon..


    Så prøv dog at lukke R#"%"%#
    og erkend du ikke har ret...
    måske du burde tjekke lidt op på forbrugs reglerne??


  • #16   2. nov 2008 rolig nu folkens, det skulle ikke være skyde gilde det her søgte bare lidt info smiley

  • #17   2. nov 2008 iungen steder i denne tråd, står der noget om sonofon. . ??

    og jeg har skam styr på reglerne.. som jeg siger, mange forretninger har den service at de tager retur inden 14 dage, men det er IKKE noget de skal.. det er kun er service de yder. .

    hvorfor skulle de dog også skrive noget de SKAL gøre på bonen. . ???

    IGEN.. 14 dages retur ret har man KUN som KRAV ved online køb.. ikke andre steder. . !!!


  • #18   2. nov 2008 (link fjernet)

    og der er så lige lidt læsestof, til dem der er SÅ langsomme, de ikke kan fatte hvornår de tager fejl, og begynder og svine andre, og dermed bare gør sig selv ENDNU mere til grin. .


  • #19   2. nov 2008
    Gu har du ej man...

    køber du noget og fortryder så kan du sq nemt bytte det!!!

    bare du ikke har åbnet det..
    ved alle og enhver,..

    derfor det står på bon'en..
    du næsten for grineren at høre på..
    Selv føtex bilka osv tager ting retur. dog ikke madvare..

    er stor shopper og jeg bytter tit ting og arbejder tilmed ved sonofon..
    så jo MAN HAR 14 DAGES FULD RETUR RET...
    det sq da ikke bare en service.. så vil det sige at hr Jensen godt kan få byttet sit kamera men fru nielsen kan ikke...

    ej du sådan forgår det sq ikke..

    prøv dog at komme ud i om verdenen i stedet for det der??


  • #20   2. nov 2008
    Og det der læse stof er fundet på google ved at skrive retur ret 14 dage.. så popper den op med internet handler...

    men i følge købeloven så HAR DU 14 dages fuld retur ret..


  • #21   2. nov 2008 (link fjernet)

    der er om internet handel.. det andet link ER som der står, ved køb i butik. .


  • #22   2. nov 2008
    Ej du giver ikke op hva...???

    DU HAR 14 DAGES FULD RETUR RET SÅ FREM DU IKKE HAR BRUDT EMBELACEN...

    OMG TÆNK EN GAMMEL 34 ÅRIG MAND IKKE VED DET...?!?!?!?!



  • #23   2. nov 2008 "Returret og ombytningsret ved butikskøb
    Et butikskøb er en bindende aftale, og der er ingen fortrydelsesret"

    HVAD er det du ikke fatter ved den simple tekst. . ???


  • #24   2. nov 2008 http://www.verdensnavle.dk/bytteret.html

    http://www.dr.dk/DR1/kontant/Gode/2004/01/09/153049.htm

    lidt mere til de ekstreme langsomme. .


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #25   2. nov 2008 Lone stik dog piben ind!

    Du har IKKE krav på 14 dages returret!
    Det er en service visse forretninger giver dig.
    Når du har købe en vare, er den købe, en handel er en handel.
    Der er mange butikker, som lader dig bytte, men det er ikke noget du har krav på ifølge loven!

    Læs dog reglerne inden du belærer alle os andre. Det er da dig, som er fatsvag.

    Kom lige med et eksempel, der viser at DU har ret, og alle vi andre tager fejl. Kom med et link!


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #26   2. nov 2008 Lone, hvor gammel er du egentlig selv?


  • #27   2. nov 2008
    jeg giver op sådan nogle små børn...

    kig dog på de bon'er i får når i køber..
    og når i laver en kontrakt så har du samme 14 dage..

    tsk...

    man kan godt høre i sider ved compueren hele dagen uden at se i omverdenen...
    jeg shopper daglig og har flere bon'er med retur ret...

    små børn man... ad..


  • #28   2. nov 2008 ingen der siger mange butiker ikke har 14 dages retur ret, siger bare at det ikke er noget de SKAL gøre. . og jeg har bevist min påstand.. venter stadig på dine beviser. . ???

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #29   2. nov 2008 Lone/Baboom lort.
    Her er en masse lort du har skrevet.

    det sq da ikke bare en service.. så vil det sige at hr Jensen godt kan få byttet sit kamera men fru nielsen kan ikke...

    Du har sq da 14 dages fuld retur ret hvis du ikke har brudt embelacen.. dør..

    ved alle sq.. og det står tilmed på de fleste bon'er..

    fuck folk kan være så dumme.. prøv dog at få dine skole penge retur..

    Så prøv dog at lukke R#"%"%#
    og erkend du ikke har ret...
    måske du burde tjekke lidt op på forbrugs reglerne??

    er stor shopper og jeg bytter tit ting og arbejder tilmed ved sonofon..
    så jo MAN HAR 14 DAGES FULD RETUR RET...
    det sq da ikke bare en service.. så vil det sige at hr Jensen godt kan få byttet sit kamera men fru nielsen kan ikke...

    ej du sådan forgår det sq ikke..


    men i følge købeloven så HAR DU 14 dages fuld retur ret..




    Skrevet: 02-11-2008 14:48:33


    Ej du giver ikke op hva...???

    DU HAR 14 DAGES FULD RETUR RET SÅ FREM DU IKKE HAR BRUDT EMBELACEN...

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Vi prøver lige igen allesamme at forklare dig det.
    DU HAR IKKE FORTRYDELSESRET!
    Hvis det står på bonen, at de bytter, er det en service butiken frivilligt tilbyder, og IKKE noget de skal ifølge en lov.

    "men i følge købeloven så HAR DU 14 dages fuld retur ret..", ja, hvis du handler via nettet, men IKKE i en butik.
    Læs dog de links der er lavet til dig!

    Du henviser flere gange til loven, så må det da være en smal sag for dig, at bevise det!


Kommentér på:
Reperation af tlf

Annonce