455 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
29 Svar
Reperation af tlf Reperation af tlf
Hej alle sammen ...
Jeg har sådan en samsung u600 guld, som jeg har sendt til rep da den funker meget dårligt, men da jeg var nede i butikken, fik jeg at vide at den her model er trukket tilbage da de alle sammen har fejl som ikke kan rettes, og så er det jeg tænker, burde jeg ikke få en ny model, da de jo så umuligt kan lave den??
Er jeg hel gal på den??
på forhånd tak
0 synes godt om
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 28 Svar: 382
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 527
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 28 Svar: 382
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 12 Svar: 137
Hvor længe har du haft telefonen og hvor mange gange er den sendt ind??
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 527
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 12 Svar: 137
så kan du ikke klage..
i følge loven så har producenten retten til at udbedre fejlene..
men var det 3 gang så kan man evt lave en klage til producenten og håbe man kan få den ombyttet denvej
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 527
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 12 Svar: 137
Uanset om det er en kendt fejl eller ej..
ligesom w580i?? den knækker tasterne på..
folk får ikke bare en ny pga det..
kun hvis den har været sendt ind med samme fejl 3 gange kan der laves en reklamation til sony ericsson...
arbejder ved sonofon derfor ved jeg dette..
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 527
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 12 Svar: 137
Nej det kan du ikke hverken hos tdc, sonofon eller telia,..
du har købt varen af dem ja men de har købt den af sony ericsson,..
og det er sony der i sidste ende bestemmer...
men bare prøv..
jeg VED det ikke kan lade sig gøre...
vil dertil også gerne vide hvem den forhandler er?? og hvad de lige gør ved de 1000 mobiler de bare ombytter..
beklager men sådan er købe reglerne....
du har 14 dags fortrydelse ret og de dage er overskredet..
desuden mener jeg også at det står på din bon.
DU kan og har aldrig kunne bare bytte din mobil efter 4 mdr..
KUN hvis det er godkendt ved sony, samsung, nokia osv..
sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
Du kan bare afprøve den i butikken, for hvis de ikke kan rette fejlen, må den jo være der, når du får den udleveret igen.
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 12 Svar: 137
Du har sq da 14 dages fuld retur ret hvis du ikke har brudt embelacen.. dør..
ved alle sq.. og det står tilmed på de fleste bon'er..
fuck folk kan være så dumme.. prøv dog at få dine skole penge retur..
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.335
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 12 Svar: 137
Jeg citer lige fra SONOFONS bon !!!!
Hos Sonofon kan du bytte din vare eller få pengene retur. dette er betinget af, det sker INDEN 14 dage efter købet.
Varen tages kun retur i ubrudt emballage og mod fremvisning af bon..
Så prøv dog at lukke R#"%"%#
og erkend du ikke har ret...
måske du burde tjekke lidt op på forbrugs reglerne??
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 527
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.335
og jeg har skam styr på reglerne.. som jeg siger, mange forretninger har den service at de tager retur inden 14 dage, men det er IKKE noget de skal.. det er kun er service de yder. .
hvorfor skulle de dog også skrive noget de SKAL gøre på bonen. . ???
IGEN.. 14 dages retur ret har man KUN som KRAV ved online køb.. ikke andre steder. . !!!
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.335
og der er så lige lidt læsestof, til dem der er SÅ langsomme, de ikke kan fatte hvornår de tager fejl, og begynder og svine andre, og dermed bare gør sig selv ENDNU mere til grin. .
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 12 Svar: 137
Gu har du ej man...
køber du noget og fortryder så kan du sq nemt bytte det!!!
bare du ikke har åbnet det..
ved alle og enhver,..
derfor det står på bon'en..
du næsten for grineren at høre på..
Selv føtex bilka osv tager ting retur. dog ikke madvare..
er stor shopper og jeg bytter tit ting og arbejder tilmed ved sonofon..
så jo MAN HAR 14 DAGES FULD RETUR RET...
det sq da ikke bare en service.. så vil det sige at hr Jensen godt kan få byttet sit kamera men fru nielsen kan ikke...
ej du sådan forgår det sq ikke..
prøv dog at komme ud i om verdenen i stedet for det der??
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 12 Svar: 137
Og det der læse stof er fundet på google ved at skrive retur ret 14 dage.. så popper den op med internet handler...
men i følge købeloven så HAR DU 14 dages fuld retur ret..
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.335
der er om internet handel.. det andet link ER som der står, ved køb i butik. .
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 12 Svar: 137
Ej du giver ikke op hva...???
DU HAR 14 DAGES FULD RETUR RET SÅ FREM DU IKKE HAR BRUDT EMBELACEN...
OMG TÆNK EN GAMMEL 34 ÅRIG MAND IKKE VED DET...?!?!?!?!
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.335
Et butikskøb er en bindende aftale, og der er ingen fortrydelsesret"
HVAD er det du ikke fatter ved den simple tekst. . ???
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.335
http://www.dr.dk/DR1/kontant/Gode/2004/01/09/153049.htm
lidt mere til de ekstreme langsomme. .
sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
Du har IKKE krav på 14 dages returret!
Det er en service visse forretninger giver dig.
Når du har købe en vare, er den købe, en handel er en handel.
Der er mange butikker, som lader dig bytte, men det er ikke noget du har krav på ifølge loven!
Læs dog reglerne inden du belærer alle os andre. Det er da dig, som er fatsvag.
Kom lige med et eksempel, der viser at DU har ret, og alle vi andre tager fejl. Kom med et link!
sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 12 Svar: 137
jeg giver op sådan nogle små børn...
kig dog på de bon'er i får når i køber..
og når i laver en kontrakt så har du samme 14 dage..
tsk...
man kan godt høre i sider ved compueren hele dagen uden at se i omverdenen...
jeg shopper daglig og har flere bon'er med retur ret...
små børn man... ad..
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.335
sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
Her er en masse lort du har skrevet.
det sq da ikke bare en service.. så vil det sige at hr Jensen godt kan få byttet sit kamera men fru nielsen kan ikke...
Du har sq da 14 dages fuld retur ret hvis du ikke har brudt embelacen.. dør..
ved alle sq.. og det står tilmed på de fleste bon'er..
fuck folk kan være så dumme.. prøv dog at få dine skole penge retur..
Så prøv dog at lukke R#"%"%#
og erkend du ikke har ret...
måske du burde tjekke lidt op på forbrugs reglerne??
er stor shopper og jeg bytter tit ting og arbejder tilmed ved sonofon..
så jo MAN HAR 14 DAGES FULD RETUR RET...
det sq da ikke bare en service.. så vil det sige at hr Jensen godt kan få byttet sit kamera men fru nielsen kan ikke...
ej du sådan forgår det sq ikke..
men i følge købeloven så HAR DU 14 dages fuld retur ret..
Skrevet: 02-11-2008 14:48:33
Ej du giver ikke op hva...???
DU HAR 14 DAGES FULD RETUR RET SÅ FREM DU IKKE HAR BRUDT EMBELACEN...
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi prøver lige igen allesamme at forklare dig det.
DU HAR IKKE FORTRYDELSESRET!
Hvis det står på bonen, at de bytter, er det en service butiken frivilligt tilbyder, og IKKE noget de skal ifølge en lov.
"men i følge købeloven så HAR DU 14 dages fuld retur ret..", ja, hvis du handler via nettet, men IKKE i en butik.
Læs dog de links der er lavet til dig!
Du henviser flere gange til loven, så må det da være en smal sag for dig, at bevise det!
Reperation af tlf